Ga naar inhoud

Vreemde lichten in de lucht na aardbeving


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Hoi Godenzoon,

 

Ik vermoed dat het hoogspanningslijnen en transformatoren zijn die kortsluiting hebben na de aardbeving.

Transformatorbrand geeft gele vlammen, hoogspanningskabels die elkaar raken geven blauw licht. (vlambogen)

Het zelfde geluid van de kortsluitingen is te horen in beide video's

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, kheffer zei:

Hoi Godenzoon,

Ik vermoed dat het hoogspanningslijnen en transformatoren zijn die kortsluiting hebben na de aardbeving.

Transformatorbrand geeft gele vlammen, hoogspanningskabels die elkaar raken geven blauw licht. (vlambogen)

Het zelfde geluid van de kortsluitingen is te horen in beide video's

Hi Kheffer,

Klinkt logisch wat je zegt.

Want met een aardbeving gaan die hoogspanningsmasten natuurlijk ook alle kanten op.

Wat je dan in de lucht ziet zal wel de weerkaatsing zijn tegen het wolkendek.

Dank je wel, wat mij betreft weer een mysterie opgelost, maar gelukkig zijn er nog een hoop andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn genoeg andere mysteries.

Ik maak de laatste jaren ongelofelijk veel toeval mee. Als ik ergens aan denk, dus offline:-) zie ik vrijwel dezelfde dag hetgene voorbijkomen waar ik aan dacht.

 

Dan is er nog het mandela effect. Hierbij heeft een grote groep mensen een andere herinnering aan wat er gebeurd is. en is al het beeld en geluidsmateriaal ook aangepast. zelfs vhs casettes.

 

Voorbeelden.

 

Starwars: luke, i am your father is nu: no i am your father.

 

Forrest gump: life is like a box of choclates, is nu life was like a box of chocklates.

 

De moord op kennedy: ik herinner mij 4 mensen in de auto, het zijn er nu 6. Zelfs in boeken zijn het er nu 6. Ook alle oude etc.

 

Op antieke klokken is het romeinse cijfer 4 nu llll (4 strepen) ip plaats van IV. Doe eens een zoek via ebay. Zelfs hele dure klokken hebben deze print

 

https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_nkw=antique clock&_sacat=0&_udlo=2000&LH_PrefLoc=2&rt=nc

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, kheffer zei:

Er zijn genoeg andere mysteries.

Ik maak de laatste jaren ongelofelijk veel toeval mee. Als ik ergens aan denk, dus offline:-) zie ik vrijwel dezelfde dag hetgene voorbijkomen waar ik aan dacht.

Dan is er nog het mandela effect. Hierbij heeft een grote groep mensen een andere herinnering aan wat er gebeurd is. en is al het beeld en geluidsmateriaal ook aangepast. zelfs vhs casettes.

Voorbeelden.

Starwars: luke, i am your father is nu: no i am your father.

Forrest gump: life is like a box of choclates, is nu life was like a box of chocklates.

De moord op kennedy: ik herinner mij 4 mensen in de auto, het zijn er nu 6. Zelfs in boeken zijn het er nu 6. Ook alle oude etc.

Op antieke klokken is het romeinse cijfer 4 nu llll (4 strepen) ip plaats van IV. Doe eens een zoek via ebay. Zelfs hele dure klokken hebben deze print

https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_nkw=antique clock&_sacat=0&_udlo=2000&LH_PrefLoc=2&rt=nc

Hallo Kheffer, welkom hier.

Ik heb ook het één en ander gelezen over dat Mandela effect. Heel bizar, maar misschien aan de andere kant ook weer niet.

Ik ben er heilig van overtuigd dat er meerdere parallelle universums zijn. Er zijn ook heel veel verhalen van mensen die per ongeluk even in een andere dimensie terecht komen. Alles ziet er hetzelfde uit, maar het is toch anders.

Misschien heeft het Mandela effect ook met zoiets te maken. Dat wij misschien, zonder dat we het zelf merken af en toe switchen tussen de ene werkelijkheid en de andere.

Dat is de enige zinnige verklaring die ik voor dat fenomeen kan bedenken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...