Ga naar inhoud

Zo kan die welweer


Antoon

Aanbevolen berichten

Ik vind het maar moeilijk. Er zijn zoveel leugenaars en oplichters in de wereld die het nodig vinden om een rookgordijn op te gooien. Vooral online trolls die videos, foto's, grafieken en etc vervalsen.

Er zal zeker wel sprake kunnen zijn van een (flinke) toename aan hartproblemen. Overtuigende cijfers op grote schaal ontbreken grootendeels nog op myocarditis na. Wie weet houden ze cijfers achter. Er is sprake van oversterfte, dat staat vast.

Wat interessant is, is dat embalmers enorme eiwit slierten hebben gevonden in slagaderen van overleden personen en dit ook voor de camera lieten zien. Dat is wat we nodig hebben: bewijs. Als dit echt van het vaccine komt, dan kunnnen we met een ramp te maken krijgen.

Maarja als we volledig het alternatieve nieuws zouden geloven dan heeft nu iedere gevaccineerde AIDS (bewijs ontbreekt) en zal dood neer vallen zodra ze de trap oplopen. Omdat ze, zoals beweerd wordt geen inspanning kunnen verdragen. Ook wordt steevast beweerd dat deze mensen bluetooth signalen uitzenden omdat het zogenaamde grafeen oxide in de vaccines zo slim in elkaar zit, dat het zijn eigen printplaatjes met alle componenten kan maken in het lichaam. Vergeet niet dat componenten uit een hoop verschillende metalen bestaan voor bepaalde effecten. Een simpel draadje met een paar lussen doet niets.

Ondertussen kijken we het WK. Waar bijna iedere voetballer waarschijnlijk zwaar gevaccineerd is. We zien wielrenners, hardlopers, mensen die naar de sportschool gaan. Mensen die enorme sporten doen als parachute springen en etc. 

Het enige wat we tot nu toe weten is dat het vaccine waarschijnlijk eiwit slierten (bestaande uit spike eiwitten) kan aanmaken in slagaderen van sommige mensen alsook hartproblemen en CVS kan veroorzaken in sommige mensen. 

We weten niet of dit voor iedere gevaccineerde geldt. De ziekenhuizen overstromen (nog) niet.

Het echte effect zien we waarschijnlijk binnen 5 jaar. Wie weet wordt iedereen onvruchtbaar zoals in de serie Utopia. Of de wereld bevolking komt een stuk lager te liggen. Maar stel dat er verder niets gebeurd. Wat dan? Dan staan we bekent als mensen die letterlijk elk woord uit de alternatieve hoek klakkeloos hebben overgenomen.

Maar goed. Mischien zit ik er helemaal naast en heb ik bepaalde dingen gemist.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flieko zei:

Ik vind het maar moeilijk. Er zijn zoveel leugenaars en oplichters in de wereld die het nodig vinden om een rookgordijn op te gooien. Vooral online trolls die videos, foto's, grafieken en etc vervalsen.

Er zal zeker wel sprake kunnen zijn van een (flinke) toename aan hartproblemen. Overtuigende cijfers op grote schaal ontbreken grootendeels nog op myocarditis na. Wie weet houden ze cijfers achter. Er is sprake van oversterfte, dat staat vast.

Wat interessant is, is dat embalmers enorme eiwit slierten hebben gevonden in slagaderen van overleden personen en dit ook voor de camera lieten zien. Dat is wat we nodig hebben: bewijs. Als dit echt van het vaccine komt, dan kunnnen we met een ramp te maken krijgen.

Maarja als we volledig het alternatieve nieuws zouden geloven dan heeft nu iedere gevaccineerde AIDS (bewijs ontbreekt) en zal dood neer vallen zodra ze de trap oplopen. Omdat ze, zoals beweerd wordt geen inspanning kunnen verdragen. Ook wordt steevast beweerd dat deze mensen bluetooth signalen uitzenden omdat het zogenaamde grafeen oxide in de vaccines zo slim in elkaar zit, dat het zijn eigen printplaatjes met alle componenten kan maken in het lichaam. Vergeet niet dat componenten uit een hoop verschillende metalen bestaan voor bepaalde effecten. Een simpel draadje met een paar lussen doet niets.

Ondertussen kijken we het WK. Waar bijna iedere voetballer waarschijnlijk zwaar gevaccineerd is. We zien wielrenners, hardlopers, mensen die naar de sportschool gaan. Mensen die enorme sporten doen als parachute springen en etc. 

Het enige wat we tot nu toe weten is dat het vaccine waarschijnlijk eiwit slierten (bestaande uit spike eiwitten) kan aanmaken in slagaderen van sommige mensen alsook hartproblemen en CVS kan veroorzaken in sommige mensen. 

We weten niet of dit voor iedere gevaccineerde geldt. De ziekenhuizen overstromen (nog) niet.

Het echte effect zien we waarschijnlijk binnen 5 jaar. Wie weet wordt iedereen onvruchtbaar zoals in de serie Utopia. Of de wereld bevolking komt een stuk lager te liggen. Maar stel dat er verder niets gebeurd. Wat dan? Dan staan we bekent als mensen die letterlijk elk woord uit de alternatieve hoek klakkeloos hebben overgenomen.

Maar goed. Mischien zit ik er helemaal naast en heb ik bepaalde dingen gemist.

De oversterfte is begonnen nadat men is begonnen met vaccineren. Dit alleen in landen waar men echt coronavaccins heeft gebruikt.

De oversterfte treft vaak jonge mensen en ook kinderen. Dit is ook begonnen nadat men is begonnen met vaccineren.

Er komen nu steeds meer wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat de vaccins een negatieve bescherming bieden, dat wil zeggen dat je minder kans hebt om ziek te worden als je geen prik neemt.

De mRNA techniek is nooit echt uitgetest op mensen. Niemand weet hoelang het lichaam die spike eiwitten blijft aanmaken. Normaal wordt een vaccin 10 tot 15 jaar getest voordat het wordt gebruikt.

Alle mensen in ziekenhuizen met corona zijn nu meerdere keren gevaccineerd.

Feit is dat die vaccins niets doen om mensen te beschermen, sterker, ze bieden een negatieve bescherming. Die vaccins doen ook niets om transmissie te stoppen, want gevaccineerde mensen kunnen nog steeds anderen besmetten en worden zelf ook regelmatig besmet.

Dat heeft allemaal niets te maken met alternatieve media, dat zijn feiten die ook in mainstream publicaties staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Godenzoon zei:

De mRNA techniek is nooit echt uitgetest op mensen. Niemand weet hoelang het lichaam die spike eiwitten blijft aanmaken.

Dit heb ik sinds het begin al gezegd. Maar bluetooth signalen en bewijs voor AIDS? Niet gezien. Maar goed waarschijnlijk heb ik dingen gemist. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Flieko zei:

Dit heb ik sinds het begin al gezegd. Maar bluetooth signalen en bewijs voor AIDS? Niet gezien.

Ik ook niet voor wat betreft Blue Tooth signalen, maar voor wat betreft AIDS is het een ander verhaal. Er zijn toch wel behoorlijk wat artsen die een behoorlijke toename zien van kankergevallen, sommigen spreken zelfs van een explosie.

Zoals deze bekende patholoog, Ryan Cole.

https://rumble.com/v1f40z6-dode-mensen-liegen-niet.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Ik ook niet voor wat betreft Blue Tooth signalen, maar voor wat betreft AIDS is het een ander verhaal. Er zijn toch wel behoorlijk wat artsen die een behoorlijke toename zien van kankergevallen, sommigen spreken zelfs van een explosie.

Zoals deze bekende patholoog, Ryan Cole.

https://rumble.com/v1f40z6-dode-mensen-liegen-niet.html

Bedankt voor de video. Erg interesant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Canadese TikTok-ster Megha Thakur (21) overleden

3 min geleden in STERREN

De Canadese TikTok-ster Megha Thakur is onverwacht overleden. Zij was amper 21 jaar oud.

bron Telegraaf

kijk door zulke zaken aan de lopende band geloof ik ookniet meer intoeval

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Antoon zei:

Canadese TikTok-ster Megha Thakur (21) overleden

3 min geleden in STERREN
 
 
 

De Canadese TikTok-ster Megha Thakur is onverwacht overleden. Zij was amper 21 jaar oud.

bron Telegraaf

kijk door zulke zaken aan de lopende band geloof ik ookniet meer intoeval

Het probleem is ook dat alles went. Mensen zien dag in dag uit dit soort berichten en denken op een gegeven moment dat het zo hoort. Dat dit soort dingen normaal zijn.

Als ze dit een paar jaar weten vol te houden, dan zal ook oversterfte op een gegeven normaal zijn, want dan is het geen oversterfte meer als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2022 om 23:33, Tamme zei:

Ziekteverzuim is extreem hoog nu maar kan ook toeval zijn

Idd veel ziekte. Op mijn stage in het ziekenhuis veel ziek personeel, afdelingen hebben opnamestop wegens te weinig personeel. Op mijn werk ook veel ziek personeel. Op school ook vaak leerkrachten ziek. Raar maar waar, tot nu toe geen zieke medestudenten. Allemaal schuiven ze aan voor hun volgende. Ach ik laat ze doen, they don’t care about me, I don’t care about them. Hard, maar het zij zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Tamme zei:

Toch kan het toeval zijn

Ja, één keer kan toeval zijn, niet als dit soort dingen aan de lopende band voorkomt bij jonge gezonde mensen. 

Je schrikt als je gaat kijken hoeveel sportlui de afgelopen anderhalf jaar dood zijn neergevallen. Dat soort aantallen heeft niets meer met toeval te maken.

Kijk maar even naar de volgende video, is van juli dit jaar en dan schrik je:

https://rumble.com/v1dvc6n-1000-athletes-collapsing-dying-heart-problems-blood-clots-march-2021-to-jun.html

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ook zo bekijken, stel, ik zeg stel even dat iedereen die bij het begin van de vaccinatie betrokken was te goeder trouw was, naar eer en geweten handelden artsen, deskundigen, verpleegkundigen enz, hun  rooster af, niemand kon verantwoordelijk gesteld worden voor de doden...

Maar nu na de zoveelste booster is het het wel even anders, alle deskundigen en betrokkene die die nu doorgaan met spuiten en propageren van hoog tot laag hebben bloed aan hun vingers, zij allen kunnen weten wat de gevolgen zijn.

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaat nu geen dag voorbij of er staan wel onverwachtte jonge doden op de begin pagina met het nieuws op mijn computer, weleens 3 gevallen tegelijk, we staan voor een tijdsperiode die zijn gelijke niet heeft in de geschiedenis, tenminste zo lijkt het misschien, waar ik bang voor ben is voor ons voedsel, niet dat er niet meer dan genoeg zal zijn als er een explosie van doden zou komen, maar de infra structuur kan aan diggelen liggen, gevolg onrust en voedsel tekort.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

Er gaat nu geen dag voorbij of er staan wel onverwachtte jonge doden op de begin pagina met het nieuws op mijn computer, weleens 3 gevallen tegelijk, we staan voor een tijdsperiode die zijn gelijke niet heeft in de geschiedenis, tenminste zo lijkt het misschien, waar ik bang voor ben is voor ons voedsel, niet dat er niet meer dan genoeg zal zijn als er een explosie van doden zou komen, maar de infra structuur kan aan diggelen liggen, gevolg onrust en voedsel tekort.

Klopt helemaal, ik heb laatst een video gezien van een monnik die daar voor waarschuwde. Dat als dit zo doorgaat met al die sterfgevallen er straks niet meer genoeg mensen zullen zijn om alle doden te begraven.

Maar, waarom doet iedereen alsof er niets aan de hand is? Dat is wat ik niet begrijp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dit, om een beetje bang van te worden. Waar gaat dit eindigen?

Patissier (54) overlijdt plotseling in keuken, sterrenrestaurant gruwelt van kritiek openhouden deuren

In de keuken van een tweesterrenrestaurant in het Limburgse dorpje Reijmerstok is afgelopen weekend de gerenommeerde patissier Piet Taselaar overleden aan een hartstilstand. Het restaurant opende diezelfde avond nog de deuren en werd vervolgens op sociale media bestookt met negatieve reacties, tot afgrijzen van zijn collega’s. ,,Pieter zou niks anders gewild hebben.”

De 54-jarige Taselaar, patissier van restaurant Brut172, was bezig met de voorbereidingen voor het avonddiner, toen hij zich plotseling niet lekker voelde en in elkaar zakte. Collega’s probeerden zijn leven nog te redden door hem te reanimeren, maar alle hulp mocht niet meer baten. 

https://www.ad.nl/binnenland/patissier-54-overlijdt-plotseling-in-keuken-sterrenrestaurant-gruwelt-van-kritiek-openhouden-deuren~a38e0d9a/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2022 om 01:02, Veritas zei:

Maar, waarom doet iedereen alsof er niets aan de hand is? Dat is wat ik niet begrijp.

Mensen zijn van nature eigenwijs en een beetje dom en zeker als het in hun voordeel lijkt uit te pakken, ik net zo goed als iedereen. wat ik en velen naast mij wel doen is als het nodig is voorbij gaan aan je eigen achterhaalde  inzichten als duidelijk blijkt dat dingen weleens anders kunnen zijn en daarin bewust worden, en dan nog moet je oppassen niet op een dwaalweg te komen, iemand schreef al : (je hebt het pas door als je het ziet), de meerderheid die de vaccinatie gehad hebben vinden dat vasthouden aan hun narratief in de gegeven omstandigheden het beste loont, zij blijven in een veilige wereld en worden in gelijk gesteld door de Media en veel  (deskundigen) dat tussen haakjes. 

Dat in het kort, er is meer over te zeggen, daar hebben we gelukkig goed gebekte psychologen en dat soort deskundigen, alsook medici  voor die het zaakje ook door hebben, stilaan laten zij nu van zich horen. 

Velen  van de antie vaxxers  kunnen volgens mij  voor zichzelf en naar buiten goed analyseren, het resultaat is weinig of geen vrienden en in een sociaal isolement geraken, dat niet alleen betreffende Corona maar op alle onderwerpen, er is een Amerikaans onderzoek geweest die dat bevestigd, hoe meer kennis of goed de dingen in het juiste verband zien, hoe minder vrienden, dat is de prijs die je betaald..

En laat ik duidelijk zijn , ik claim de waarheid niet, echter in de gegeven omstandigheden lijkt het mij plausibel wat ik schrijf

 

 

aangepast door Antoon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

Mensen zijn van nature eigenwijs en een beetje dom en zeker als het in hun voordeel lijkt uit te pakken, ik net zo goed als iedereen. wat ik en velen naast mij wel doen is als het nodig is voorbij gaan aan je eigen achterhaalde  inzichten als duidelijk blijkt dat dingen weleens anders kunnen zijn en daarin bewust worden, en dan nog moet je oppassen niet op een dwaalweg te komen, iemand schreef al : (je hebt het pas door als je het ziet), de meerderheid die de vaccinatie gehad hebben vinden dat vasthouden aan hun narratief in de gegeven omstandigheden het beste loont, zij blijven in een veilige wereld en worden in gelijk gesteld door de Media en veel  (deskundigen) dat tussen haakjes. 

Dat in het kort, er is meer over te zeggen, daar hebben we gelukkig goed gebekte psychologen en dat soort deskundigen, alsook medici  voor die het zaakje ook door hebben, stilaan laten zij nu van zich horen. 

Velen  van de antie vaxxers  kunnen volgens mij  voor zichzelf en naar buiten goed analyseren, het resultaat is weinig of geen vrienden en in een sociaal isolement geraken, dat niet alleen betreffende Corona maar op alle onderwerpen, er is een Amerikaans onderzoek geweest die dat bevestigd, hoe meer kennis of goed de dingen in het juiste verband zien, hoe minder vrienden, dat is de prijs die je betaald..

En laat ik duidelijk zijn , ik claim de waarheid niet, echter in de gegeven omstandigheden lijkt het mij plausibel wat ik schrijf

Ik denk dat je grotendeels gelijk hebt. Waar maar weer eens uit blijkt dat als je de media onder controle hebt, je alles voor elkaar kunt krijgen.

De meerderheid gelooft nog steeds de media en als die iets schrijven dan zullen veel mensen moeite hebben om daar tegen in te gaan. 

En dat betekent dan weer dat als er ooit tribunalen komen omdat de waarheid vroeger of later onvermijdelijk naar buiten gaat komen daar een belangrijke plek moet worden ingeruimd voor de media die zich volledig hebben laten misbruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...