Ga naar inhoud

Mijn kater blijkt een poes te zijn


Aanbevolen berichten

Soms loop je tegen vreemde problemen aan.

Ongeveer 7 jaar geleden heeft een kat mij geadopteerd. Het begon op een ochtend toen ik op straat liep en deze kat mij achterna liep.

Ik vond het wel grappig, gaf hem een aai over zijn bol en ging weer naar binnen. Later kwam ik een vrouw tegen die een stukje verderop woonde en die zei dat de kat van haar was. Ze had er in totaal drie en dit katertje was de kleinste van de drie.

Om een lang verhaal kort te maken, die kat was niet bij mij weg te slaan. Hij wilde niets van anderen weten en nu weet iedereen niet beter, ook de vrouw van wie hij oorspronkelijk was, dat hij bij mij hoort.

Maar, goed toen moest de kat een naam hebben. En die naam werd Rick 3.

Dit naar aanleiding van deze video die ik heel grappig vond.

Maar, enige tijd geleden kreeg ik iemand op bezoek die verstand heeft van dingen en die vertelde mij dat het geen kater is, maar een poes.

Dus, wat nu?

Noem ik hem nog steeds Rick 3 of moet er een andere naam komen?

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch mooi hoe een kat zelf uitkiest bij wie hij wil zijn! Dit blijft een leuke video van Willy en Max 😂 Ik denk ook dat Rikki 3 prima kan voor een vrouwtje😁 Al is het wel het belangrijkst dat hij/zij authentiek blijft.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kim zei:

Toch mooi hoe een kat zelf uitkiest bij wie hij wil zijn! Dit blijft een leuke video van Willy en Max 😂 Ik denk ook dat Rikki 3 prima kan voor een vrouwtje😁 Al is het wel het belangrijkst dat hij/zij authentiek blijft.. 

Ja, helemaal met je eens.

Das een goeie, ik noem hen/haar Rikki, dan daar kan je gewoon alle kanten mee op.

Hoe komt jij trouwens aan die drie namen voor jouw katten?

Johnny, Indy en Nala waren het toch?

Heb je ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En wij hebben een poes die een kater bleek! Ook hij heeft ons uitgekozen en mijn dochter was een jaar of 4, 5 toen hij bij ons introk. Ze noemde hem trots Katy. Toen we een paar jaar geleden bij een dierenarts kwamen riep deze verrukt uit: Wat een prachtige kater! Hoe heet hij? Waarop mijn dochter wat schuchter zei: Katy. Waarop de dierenarts een handbeweging maakt zoals ze dat tijdens de gaypride het beste kunnen en zegt: wat een eeeeeeenige naam voor een Kater :)

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Pinkeltje zei:

En wij hebben een poes die een kater bleek! Ook hij heeft ons uitgekozen en mijn dochter was een jaar of 4, 5 toen hij bij ons introk. Ze noemde hem trots Katy. Toen we een paar jaar geleden bij een dierenarts kwamen riep deze verrukt uit: Wat een prachtige kater! Hoe heet hij? Waarop mijn dochter wat schuchter zei: Katy. Waarop de dierenarts een handbeweging maakt zoals ze dat tijdens de gaypride het beste kunnen en zegt: wat een eeeeeeenige naam voor een Kater 🙂

Doet mij denken aan deze klassieker:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Op 29-6-2021 om 10:10, Sherlock zei:

Soms loop je tegen vreemde problemen aan.

Ongeveer 7 jaar geleden heeft een kat mij geadopteerd. Het begon op een ochtend toen ik op straat liep en deze kat mij achterna liep.

Ik vond het wel grappig, gaf hem een aai over zijn bol en ging weer naar binnen. Later kwam ik een vrouw tegen die een stukje verderop woonde en die zei dat de kat van haar was. Ze had er in totaal drie en dit katertje was de kleinste van de drie.

Om een lang verhaal kort te maken, die kat was niet bij mij weg te slaan. Hij wilde niets van anderen weten en nu weet iedereen niet beter, ook de vrouw van wie hij oorspronkelijk was, dat hij bij mij hoort.

Maar, goed toen moest de kat een naam hebben. En die naam werd Rick 3.

Dit naar aanleiding van deze video die ik heel grappig vond.

Maar, enige tijd geleden kreeg ik iemand op bezoek die verstand heeft van dingen en die vertelde mij dat het geen kater is, maar een poes.

Dus, wat nu?

Noem ik hem nog steeds Rick 3 of moet er een andere naam komen?

Hou het gewoon lekker bij Rick 3 en blijf van haar houden die snoeze poes.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...