Ga naar inhoud

We zijn verraden door de Tweede Kamer


Pieter65

Aanbevolen berichten

Dit is de meest zwarte dag in onze geschiedenis sinds de Duitsers ons land binnenvielen op 10 mei 1940.

Dat was het begin van een heel donkere periode uit onze geschiedenis.

Nu de Tweede Kamer de coronapas heeft aangenomen staan we opnieuw aan de vooravond van een lange donkere periode. Misschien gaat het deze keer wel langer duren dan vijf jaar.

We zijn verraden door ons parlement en verkocht aan een stel liegende en bedriegende figuren.

Hoe kan je ooit nog een regering in dit land serieus nemen.

Zelfs als ze met grote borden op hun leugens worden gewezen blijven ze gewoon verder liegen.

We zijn erger geworden dan de ergste bananenrepubliek.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Pieter65 zei:

Dit is de meest zwarte dag in onze geschiedenis sinds de Duitsers ons land binnenvielen op 10 mei 1940.

Dat was het begin van een heel donkere periode uit onze geschiedenis.

Nu de Tweede Kamer de coronapas heeft aangenomen staan we opnieuw aan de vooravond van een lange donkere periode. Misschien gaat het deze keer wel langer duren dan vijf jaar.

We zijn verraden door ons parlement en verkocht aan een stel liegende en bedriegende figuren.

Hoe kan je ooit nog een regering in dit land serieus nemen.

Zelfs als ze met grote borden op hun leugens worden gewezen blijven ze gewoon verder liegen.

We zijn erger geworden dan de ergste bananenrepubliek.

Een uitstekende presentatie door Tunahan Kuzu tijdens het coronadebat; hij confronteert op een verrassende wijze Mark Rutte en Hugo de Jonge met de leugens die ze het volk verkopen. 

Tijdens de presentatie haalde Tunahan Kuzu nog eens aan dat de premier glashard loog.

VVD-Rutte-keihard-liegen-300x300.jpg


Voorheen maakte Tunahan Kuzu op mij geen indruk als politicus, maar in deze coronatijd is het voor mij duidelijk geworden dat Tunahan Kuzu één van onze échte volksvertegenwoordigers is, die opkomt voor de vrijde keuze van burgers om zich wel of niet te laten vaccineren. Tunahan Kuzu durft als één van de weinigen kritische vragen te stellen aan de tweede kamer.

Tunahan Kuzu is fel tegenstander van een Testsamenleving.

  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Een uitstekende presentatie door Tunahan Kuzu tijdens het coronadebat; hij confronteert op een verrassende wijze Mark Rutte en Hugo de Jonge met de leugens die ze het volk verkopen. 

Tijdens de presentatie haalde Tunahan Kuzu nog eens aan dat de premier glashard loog.

VVD-Rutte-keihard-liegen-300x300.jpg


Voorheen maakte Tunahan Kuzu op mij geen indruk als politicus, maar in deze coronatijd is het voor mij duidelijk geworden dat Tunahan Kuzu één van onze échte volksvertegenwoordigers is, die opkomt voor de vrijde keuze van burgers om zich wel of niet te laten vaccineren. Tunahan Kuzu durft als één van de weinigen kritische vragen te stellen aan de tweede kamer.

Tunahan Kuzu is fel tegenstander van een Testsamenleving.

Ik dacht ongeveer hetzelfde toen ik de man bezig zag in de Tweede Kamer.

Zo zie je maar weer, van de mensen van wie je het niet verwacht moet je het hebben.

Wat ik heel erg bizar vindt is dat wanneer Rutte wordt geconfronteerd met zijn permanente liegen, hij gewoon verveeld op zijn telefoon zit te staren. De arrogantie van die man, liegen alsof het gedrukt staat en overal keihard maling aan hebben.

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er mensen zijn die op een dergelijk liegend en bedriegend figuur stemmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Nee tegen de coronapas!'
Bijdrage van SGP-Kamerlid Chris Stoffer aan het debat over de coronacrisis. 

Kees van der Staaij als fractievoorzitter van de SGP maakt op mij weinig indruk; ik vind het niet interessant om naar Kees van der Staaij te luisteren. SGP-Kamerlid Chris Stoffer daarentegen, maakt op mij wel een goede indruk. Ik vind de bijdrage van Chris Stoffer over "Nee tegen de coronapas!" wel een gelikte presentatie.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sherlock zei:
38 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Voorheen maakte Tunahan Kuzu op mij geen indruk als politicus, maar in deze coronatijd is het voor mij duidelijk geworden dat Tunahan Kuzu één van onze échte volksvertegenwoordigers is, die opkomt voor de vrijde keuze van burgers om zich wel of niet te laten vaccineren. Tunahan Kuzu durft als één van de weinigen kritische vragen te stellen aan de tweede kamer.

Ik dacht ongeveer hetzelfde toen ik de man bezig zag in de Tweede Kamer.

Zo zie je maar weer, van de mensen van wie je het niet verwacht moet je het hebben.

Op het gebied van de Coronapas en als tegenstander van een Testsamenleving blijkt Tunahan Kuzu een goede volksvertegenwoordiger te zijn, maar ik vermoed dat het daarbij ook ophoudt. Er zijn  namelijk ook punten van Tunahan Kuzu die indruisen tegen het Nederlandse volk. Tunahan Kuzu is namelijk een Nederlands politicus van Turkse afkomst; het is logisch dat bij hem de belangen van zijn Turkse volksgenoten en zijn geloofsgenoten hoog in het vaandel staan.

Tunahan Kuzu stelt op social media: Massa-immigratie gaat de wereld redden."
https://twnews.nl/nl-news/kuzu-voor-alle-extreemrechtse-islamhatende-politici-zoals-wilders-massa-immigratie-gaat-de-wereld-redden.

Tunahan Kuzu behoort tot de 7 linkse radicalen in de Tweede Kamer zitten. Kuzu lijkt soms meer trouw aan Turkije dan aan Nederland.
DENK wordt ook ‘de lange arm van Erdogan’ genoemd.
https://cultuurondervuur.nl/artikelen/deze-7-linkse-radicalen-komen-in-de-tweede-kamer.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Op het gebied van de Coronapas en als tegenstander van een Testsamenleving blijkt Tunahan Kuzu een goede volksvertegenwoordiger te zijn, maar ik vermoed dat het daarbij ook ophoudt. Er zijn  namelijk ook punten van Tunahan Kuzu die indruisen tegen het Nederlandse volk. Tunahan Kuzu is namelijk een Nederlands politicus van Turkse afkomst; het is logisch dat bij hem de belangen van zijn Turkse volksgenoten en zijn geloofsgenoten hoog in het vaandel staan.

Tunahan Kuzu stelt op social media: Massa-immigratie gaat de wereld redden."
https://twnews.nl/nl-news/kuzu-voor-alle-extreemrechtse-islamhatende-politici-zoals-wilders-massa-immigratie-gaat-de-wereld-redden.

Tunahan Kuzu behoort tot de 7 linkse radicalen in de Tweede Kamer zitten. Kuzu lijkt soms meer trouw aan Turkije dan aan Nederland.
DENK wordt ook ‘de lange arm van Erdogan’ genoemd.
https://cultuurondervuur.nl/artikelen/deze-7-linkse-radicalen-komen-in-de-tweede-kamer.

Ja dat laatste zal ongetwijfeld waar zijn. Maar, dat neemt niet weg dat volgens mij op dit moment het belangrijkste is dat die QR samenleving volkomen gaat mislukken.

Als mensen in de politiek nu voor even de onderlinge verschillen konden vergeten en zich verenigen tegen die enge samenleving, dan zou dat een heel mooi statement zijn tegen de onderdrukkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Wij mensen verkeren vaak nog steeds in de illusie dat wanneer we maar de juiste mensen kiezen, een overheid er écht voor ons zal zijn.

Zij beseffen niet dat een overheid “controlled opposition” is en ontworpen om gerund te worden door psychopaten die als primaire taak hebben de satanische (kinderslachtende) elite te beschermen.

psy1.jpg

https://niburu.co/het-complot/12063-een-overheid-is-ontworpen-om-gerund-te-worden-door-psychopaten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
28 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

 

Dit vat het wel goed samen. 

Hoe dan ook, als deze partij zelfs tegen dit soort moties stemt weet je: JA21 verdient het niet eens bijna om te groeien. Dit is een ranzige partij die niet pal durft te staan voor onze rechten. Ze willen zó graag deel uit gaan maken van het kartel dat ze bereid zijn álle grondrechten overboord te gooien. Want macht.

Wat een triest cluppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dit vat het wel goed samen. 

Hoe dan ook, als deze partij zelfs tegen dit soort moties stemt weet je: JA21 verdient het niet eens bijna om te groeien. Dit is een ranzige partij die niet pal durft te staan voor onze rechten. Ze willen zó graag deel uit gaan maken van het kartel dat ze bereid zijn álle grondrechten overboord te gooien. Want macht.

Wat een triest cluppie

Is nog netjes uitgedrukt @Pieter65 Je ziet maar weer inderdaad macht,eigenlijk is het hoererij.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...