Ga naar inhoud

Niet naar de WC op terras, het pesten van ongevaccineerden in overdrive


Sherlock

Aanbevolen berichten

Je moet toch echt van de pot gerukt zijn om te zeggen dat mensen wel op een terras mogen zitten zonder coronapas, maar niet binnen naar de WC mogen.

Hugo de Jonge gaat vrolijk door met het pesten van burgers:

Mensen die op een terras zitten moeten vanaf komend weekend hun coronatoegangsbewijs laten zien als ze binnen naar de wc willen. Dat zegt demissionair minister De Jonge. Volgens hem is dat de consequentie van de wens van de Tweede Kamer om de coronapas niet verplicht te stellen voor terrasbezoekers.

Er zijn veel meer van ons dan je zou denken.

Er zijn veel meer van ons dan Hugo je wil doen geloven.

Ook Hugo zal ooit verantwoording moeten afleggen voor het pesten van de bevolking.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Sherlock zei:

Mensen die op een terras zitten moeten vanaf komend weekend hun coronatoegangsbewijs laten zien als ze binnen naar de wc willen. Dat zegt demissionair minister De Jonge. Volgens hem is dat de consequentie van de wens van de Tweede Kamer om de coronapas niet verplicht te stellen voor terrasbezoekers.

Er is ook de mogelijkheid om bij Bol.com een 'Budget Urinaal Heren' te bestellen.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Er is ook de mogelijkheid om bij Bol.com een 'Budget Urinaal Heren' te bestellen.

Waarom gaan mensen naar een terras als het zo moet?
Je gaat toch zeker niet meewerken aan dit soort onzin?

Blijf gewoon weg uit de horeca. Doe wat de Russen deden: Gevaccineerden en ongevaccineerden gingen nergens bleven overal weg en met drie weken was het afgelopen met de coronapas.

Juist door het meewerken en het bedenken van "allerlei oplossingen" blijft dit krankzinnige systeem bestaan.
En dat is wat ik ervan denk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Pieter65 zei:

Waarom gaan mensen naar een terras als het zo moet?
Je gaat toch zeker niet meewerken aan dit soort onzin?

Blijf gewoon weg uit de horeca. Doe wat de Russen deden: Gevaccineerden en ongevaccineerden gingen nergens bleven overal weg en met drie weken was het afgelopen met de coronapas.

Waarom mensen naar een terras gaan als het zo moet, dat kan ik niet voor hun beantwoorden.

Ik ben zeker niet van plan om mee te werken aan dit soort onzin, dat je zonder coronapas wel naar een terras mag, maar dat je een coronapas met geldige QR-code nodig hebt om naar de WC te mogen. Sinds de lockdown die afgelopen winter in 2020 van start ging, heb ik nog minder behoefte aan de horeca dan voorheen. In deze huidige toestand met de coronapas per 25 september 2021 heb ik überhaupt geen behoefte om geld aan de horeca te besteden.
 

 

18 minuten geleden, Pieter65 zei:

Juist door het meewerken en het bedenken van "allerlei oplossingen" blijft dit krankzinnige systeem bestaan.
En dat is wat ik ervan denk.

 

Ik vermoed dat Nederland de coronapas van hogere hand door de strot geduwd krijg: ons parlement wordt namelijk door Klaus Schwab gecontroleerd 🔗. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we te alle tijden hebben te voorkomen dat we überhaupt meewerken aan het in stand houden van dit krankzinnige systeem.

 

 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Waarom mensen naar een terras gaan als het zo moet, dat kan ik niet voor hun beantwoorden.

Ik ben zeker niet van plan om mee te werken aan dit soort onzin, dat je zonder coronapas wel naar een terras mag, maar dat je een coronapas met geldige QR-code nodig hebt om naar de WC te mogen. Sinds de lockdown die afgelopen winter in 2020 van start ging, heb ik nog minder behoefte aan de horeca dan voorheen. In deze huidige toestand met de coronapas per 25 september 2021 heb ik überhaupt geen behoefte om geld aan de horeca te besteden.
 

Ik vermoed dat Nederland de coronapas van hogere hand door de strot geduwd krijg: ons parlement wordt namelijk door Klaus Schwab gecontroleerd 🔗. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we te alle tijden hebben te voorkomen dat we überhaupt meewerken aan het in stand houden van dit krankzinnige systeem.

De clou is dat ze uit alle macht proberen de wel en niet gevaccineerde mensen tegen elkaar op te zetten. Dat is zo ongeveer de oudste truc ter wereld maar het werkt nog heel goed.

We zullen met zijn allen samen moeten werken om een eind te maken aan al dit soort onzin denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...