Ga naar inhoud

Het lijkt alsof Joe Biden een nep injectie krijgt


AnnaB

Aanbevolen berichten

Zag net het volgende filmpje op sociale media voorbij komen.

Men zegt in de commentaren dat de derde vaccinatie die Joe Biden krijgt nep is. Dat zou dan blijken uit een wit plakkertje aan het eind van de injectienaald en ook uit de beelden die iedere keer een andere locatie laten zien.

Wat denken jullie?

Echt of niet echt?

Als het niet echt is dan vind ik dit een walgelijke actie van de Amerikaanse president

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen plakkertje, heb het filmpje in betere waarde op het net opgezocht. Het is een beveiling zodat de zorgverlener zich niet kan prikken. De injectie wordt wel veel te snel toegediend dan zou mogen. En wat de vloeistof betreft, tja vast gewoon NaCl 0,9% i.p.v. wat ze zeggen dat het is. Of zo’n hollywoodatribuut kan ook natuurlijk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Maya zei:

Het is geen plakkertje, heb het filmpje in betere waarde op het net opgezocht. Het is een beveiling zodat de zorgverlener zich niet kan prikken. De injectie wordt wel veel te snel toegediend dan zou mogen. En wat de vloeistof betreft, tja vast gewoon NaCl 0,9% i.p.v. wat ze zeggen dat het is. Of zo’n hollywoodatribuut kan ook natuurlijk.

Hi Maya, welkom. Ik kan mij niet voorstellen dat men het risico zou nemen dat de Amerikaanse president bijvoorbeeld ineens bloedklonters zou krijgen na een vaccinatie. Kan je je voorstellen hoe de wereld zou reageren als blijkt dat de president of een andere wereldleider heftige bijwerkingen krijgt na het vaccin?

Alleen al vanwege dat afbreukrisico denk ik dat geen van die mensen ooit een echt vaccin zal krijgen.

De bijwerkingen van gewone mensen kunnen ze weg moffelen, die van een president wordt te moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...