Ga naar inhoud

Zijn er mensen die graag weg zouden willen uit dit land?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik begin het af en toe Spaans benauwd te krijgen in dit land.

Ik voel dat mijn vrije wil stukje bij beetje wordt afgepakt en dat anderen straks over mijn lichaam willen beschikken.

Dat het hier straks net zo gaat als in Italië.

En die imbecielen op tv doen alsof het allemaal de gewoonste zaak van de wereld is. Ben ik nu volledig gestoord en zijn zij normaal of ben ik toch niet zo gek misschien?

En dan dit: Het voortbestaan van de mensheid staat op het spel, maar er hoeven geen bijwerkingen meer gemeld te worden, want ze hebben al genoeg, Dit is toch niet te filmen.

Overal vallen mensen dood neer vanwege bloedproppen. Wat doen we? Gaan we stoppen met die levensgevaarlijke rotzooi?

Nee, we zetten op de bijsluiter dat het bloedproppen kan veroorzaken en gaan rustig door met spuiten zodat er nog veel meer mensen dood neervallen.

Ik zou eigenlijk weg willen vluchten, maar waar naartoe? Overal voeren ze hetzelfde script uit. In dat geval zit er niets anders op dan hier te blijven en door te blijven vechten tot de laatste snik. Ik denk dat we weinig meer te verliezen hebben,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Pieter65 zei:

En die imbecielen op tv doen alsof het allemaal de gewoonste zaak van de wereld is. Ben ik nu volledig gestoord en zijn zij normaal of ben ik toch niet zo gek misschien?

Dat willen ze je laten denken, door eindeloze propaganda word je murw en ga je aan jezelf twijfelen, ze zijn er knap in

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Antoon zei:

Dat willen ze je laten denken, door eindeloze propaganda word je murw en ga je aan jezelf twijfelen, ze zijn er knap in

Zouden die journalisten bij al die kranten wel eens zelf nadenken? Of zouden ze gewoon alles klakkeloos neerpennen wat de persbureaus hen voorschotelen en dan 's avonds lekker naar huis gaan en het idee hebben dat ze een nuttige dag achter de rug hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Zouden die journalisten bij al die kranten wel eens zelf nadenken? Of zouden ze gewoon alles klakkeloos neerpennen wat de persbureaus hen voorschotelen en dan 's avonds lekker naar huis gaan en het idee hebben dat ze een nuttige dag achter de rug hebben?

Er is een spreekwoord: "Wiens brood men eet diens woord men spreekt."
Die journalisten staan aan de kant van degenen door wie ze worden onderhouden.
https://spreekwoorden.nl/spreekwoord/wiens-brood-men-eet-diens-woord-men-spreekt

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Er is een spreekwoord: "Wiens brood men eet diens woord men spreekt."
Die journalisten staan aan de kant van degenen door wie ze worden onderhouden.
https://spreekwoorden.nl/spreekwoord/wiens-brood-men-eet-diens-woord-men-spreekt

Ja, maar dan nog. Je ziet ook dat mensen in de zorg die gedwongen worden om een prik te nemen liever ontslag krijgen dan dat ze toegeven.

Ook als journalist kan je opstappen als je weet dat je dag in dag uit het publiek overspoelt met klinkklare leugens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sherlock zei:

Ja, maar dan nog. Je ziet ook dat mensen in de zorg die gedwongen worden om een prik te nemen liever ontslag krijgen dan dat ze toegeven.

Ook als journalist kan je opstappen als je weet dat je dag in dag uit het publiek overspoelt met klinkklare leugens. 

Ik zit in de zorg en ben de enige rebel op het werk, ook op school (opl vp) het buitenbeentje van de klas. Binnenkort stage, onverantwoord nietwaar? Waarom ik dan die opl volg? Wel, om ooit de gevacste te kunnen verzorgen. (Ik hou de opl vol zolang ik kan/mag)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maya zei:

Ik zit in de zorg en ben de enige rebel op het werk, ook op school (opl vp) het buitenbeentje van de klas. Binnenkort stage, onverantwoord nietwaar? Waarom ik dan die opl volg? Wel, om ooit de gevacste te kunnen verzorgen. (Ik hou de opl vol zolang ik kan/mag)

Heel goed, er zijn gelukkig toch nog heel veel mensen die er zo over denken.

Maar, ik denk dat het voor jou wel heel erg moeilijk is omdat je in de zorg werkt. 

Ik hou ook vol, niemand gaat aan mijn lichaam komen als ik dat niet wil. 

Wat er nu allemaal gebeurt is te gek voor woorden. Maar het ergste vind ik nog al die mensen die stompzinnig meewerken aan de medische apartheidsstaat.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...