Ga naar inhoud

Het wordt steeds moeilijker om contant geld op te nemen


Sherlock

Aanbevolen berichten

Er worden vreemde spelletjes gespeeld door banken. Het lijkt erop alsof ze allemaal opdracht hebben gekregen om alles wat met contant geld te maken heeft zo moeilijk mogelijk te maken.

Probeer in het weekend ergens geld op te nemen. Vaak zal je merken dat dit een groot probleem is want pinautomaten "zijn gesloten".

Ik weet niet of dit alleen bij ons het geval is, maar ik kan nu nog maar maximaal 300 euro opnemen.

Nu zie ik dit soort berichten voorbijkomen.

Probeer eens ergens geld te storten. Dat is bijna niet meer te doen. Ik moet kilometers ver rijden om ergens een automaat te vinden waar je geld kunt storten. En dan worden de kosten daarvan ook nog eens overal verhoogd.

Het is niet iets dat banken op eigen houtje doen. Net zoals met de Great Reset zit hier een groter plan achter.

En de mensen schijnen simpelweg alles te accepteren. Zou dat een gevolg zijn van de vaccins of zorgen ze er op een andere manier voor dat mensen sloom en volgzaam zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...