Ga naar inhoud

Lichaamsbeweging en de sportschool


Rinus

Aanbevolen berichten

16 uur geleden, Rinus zei:

Doe jij aan lichaamsbeweging? Ik niet zozeer, behave lopen en fietsen. De sportschool zou ik niet aankunnen. Ik heb weinig tijd en vaak ook weinig energie.

 

Wat energie aangaat, dat moet je een beetje forceren. Hoe minder je beweegt, hoe minder zin je hebt om te bewegen. Maar goed, lopen en fietsen is in principe genoeg. 

8 uur geleden, Monique zei:

Ja sinds kort 20 min in de week, nieuwe vorm van sporten via fit20.  Of het wat doet moet nog blijken 😅 maar heb er alle vertouwen in 😇

Hou ons op de hoogte!

 

  • Mee Eens 1

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 2-7-2021 om 22:17, Skylen zei:

Je bent een Adonis van nature of je bent het niet. 

Drew Canole van FitLifeTV is wel een indrukwekkende Adonis.

i-Hk7KKfr-X2.jpg


Video van Drew Canole, FitLifeTV: 3 Manieren om meer energie te krijgen & mentale focus te verhogen!

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Bewegen bewegen en nog is bewegen is alleen maar goed;elke dag een stevige wandeling pak weg van meer dan een uur volstaat al.

 

Voorts ook belangrijk is over gewicht het is zelf goed om een kilo onder je normale gewicht te zitten.

Men blijf er gezond bij en oud.

aangepast door Lichtzwaard
  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Op de fotos zie ik alleen maar volgepompte annabolenfiguren hahahaha 
Ik doe thuis oefeningen, maar ga hoop ik binnenkort uitbreiden met o.a. gewichten 
Dit doe ik inderdaad ook voor het niet willen vastroesten als ook uithoudingsvermogen 
daarom ook weer een racefiets gekocht, heerlijk !
Dan beweeg je ook  zo wie zo en als je aan interval doet, helemaal prima :)))))
Ik moet de eergisteren gekochte (race-)fiets nog even schoonmaken en invetten enz maar komt helemaal goed !
Misschien toch eens weer joggen gaan proberen ook ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...