Ga naar inhoud

Ook in Turkije zijn mensen magnetisch na coronavaccin


Musti

Aanbevolen berichten

 

De laatste tijd zie ik steeds vaker berichten online verschijnen dat mensen magnetisch zijn geworden na het coronavaccin. 
 
Nu heeft mijn familie in Turkije dit ook getest en ze blijken inderdaad magnetisch te zijn na hun tweede vaccin, rond de plek waar het vaccin is gezet. Zie onderstaande foto's hiervan. Ik vind dit echt bizar.
 
Wat kan dit zijn en kennen jullie ook mensen in je omgeving die ineens magnetisch blijken te zijn na hun coronavaccin? 

 

IMG-20210628-WA0005.jpg

IMG-20210628-WA0006.jpg

IMG-20210628-WA0007.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Dit komt heel veel voor, wat denkt je familie er van?

Weet je ook welk vaccin dit was?

De familie zelf vind dit toch ook wel heel erg gek. Ze vragen zich af wat erin zit en hoe het kan dat ze nu op die plek magnetisch zijn maar gaven ook aan dat ze er nu toch niets meer aan kunnen doen..

Ja, dit is met het vaccin van Biontech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Skylen zei:

Echt te gek voor woorden. Hoe verklaart de mainstream dit nou in Godsnaam? En welkom, Musti. 🖐️

Heel gek ja.. Ik zag dat de mainstream er de volgende verklaring voor heeft en ze zelfs Hans Kazan erbij gehaald hebben: 

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5235552/viola-holt-magnetisch-na-coronavaccin-magie-trucje

Helaas is dit toch echt geen trucje. 

Thanks Skylen!🖐

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het RIVM zegt dat het niet kan en dat het fake nieuws is.

Het leuke is dat er allemaal commentaren onder die video staan van mensen bij wie de lepels ook blijven plakken.

En in een tv programma in Mexico proberen ze in een live uitzending aan te tonen dat het nep is, maar ze bereiken het tegenovergestelde.

Staat hier allemaal:

https://niburu.co/het-complot/16384-hoe-zit-het-nu-met-die-corona-magneten

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...