Ga naar inhoud

Favoriete film(s)?


Skylen

Aanbevolen berichten

Ik heb zoveel films gezien.... zou niet 1-2-3 een favoriet kunnen kiezen.

Ik heb wel bepaalde herinneringen bij films waardoor ze wat specialer zijn. 

Zoals. De harry potter films en Lord of the de ring. Forest Gump

Verder the Titanic en Pearl Harbor vond ik ook hele mooie films.

 

aangepast door Monique
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga de komende dagen een film kijken die is gemaakt in 2016 en is gebaseerd op een boek van Stephen King.

De film heet Cell en wordt als volgt omschreven:

Er wordt een krachtig signaal wereldwijd uitgezonden over mobiele netwerken. Dit zorgt ervoor dat de hersenen van de gsm-gebruikers direct en gevaarlijk geherprogrammeerd worden. Clay Riddell reist door New England richting het noorden in de hoop zijn vrouw en zoon te vinden. Hij krijgt bijval van een groep overlevenden en samen proberen ze de bloeddorstige 'phoners' af te weren.

Klinkt alsof het weer een film is die voorspelt wat er eventueel gaat gebeuren in de toekomst.

Hij staat gewoon op Youtube, wat een beetje vreemd is voor een vrij nieuwe film.

Dus bij deze:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

De meeste oorlogsfilms over Vietnam vind ik wel goed,teveel om ze allemaal hier te noemen.

Ik heb ook iets met oorlogsfilms. Schindler's List, Saving Private Ryan, Rescue Dawn enz.

aangepast door Rinus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
50 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is interessant, heb er nog nooit van gehoord, maar zo te zien is het een hele film. Ga ik wel kijken.

Het is een pracht film en geschiedenis en heel goed gespeeld heb hem zelf in bezit,misschien is hij nog te koop.hij was tegen de 20 euro maar ik wacht altijd rustig af en had deze film voor 6euro.

 

Hoor het wel of het gelukt is.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...