Ga naar inhoud

Zou jij je laten testen om naar een festival te gaan?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het best een groot probleem is voor mensen die graag naar een festival of een voetbalwedstrijd willen, maar zich niet laten vaccineren of testen.

Ik ga heel graag naar een voetbalwedstrijd, maar heb eigenlijk al geaccepteerd dat ik misschien nooit meer op de tribune zal zitten zoals vroeger. Misschien kan kijken bij een kleine lokale club nog wel, maar bij een wedstrijd van het betaalde voetbal kom ik niet binnen.

Hetzelfde probleem hebben mensen die naar een festival willen. Gisteren zag ik een kort fragment in het Journaal van jonge mensen die allemaal vrolijk richting teststraat gingen daar geen enkele moeite mee hadden. Alsof het iet is dat gewoon bij hun leven hoort, net zoals ze straks gewoon een prik zullen halen omdat ze dan niet meer hoeven te laten testen.

Wat zou jij doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een test in elk geval wel. Dat is echt een kwestie van een paar seconden. Wel irritant natuurlijk maar aan de andere kant kun je het leven niet helemaal aan je voorbij laten gaan. 

Vaccinatie... mwah. Kijk een tijdje de kat uit de boom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ga ik nooit naar een concert e/o voetabal. Dus daar zou ik het niet voor doen. Vakantie slaan we dit jaar net als vorig jaar ook weer over omdat wij ons (nog) niet laten vaccineren. Maar als ik heel eerlijk ben mis ik de vakantie wel en baal daar ook best van. Wij werken het hele jaar hard en dan 3-4 weken er even helrmaal tussen uit en dan niks te hoeven is zo heerlijk..... maar ja het is niet anders 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Monique zei:

Gelukkig ga ik nooit naar een concert e/o voetabal. Dus daar zou ik het niet voor doen. Vakantie slaan we dit jaar net als vorig jaar ook weer over omdat wij ons (nog) niet laten vaccineren. Maar als ik heel eerlijk ben mis ik de vakantie wel en baal daar ook best van. Wij werken het hele jaar hard en dan 3-4 weken er even helrmaal tussen uit en dan niks te hoeven is zo heerlijk..... maar ja het is niet anders 

Ja, dus wat je dan eigenlijk zegt als ik het goed begrijp is dat er geen ontkomen aan is en dat iedereen vroeger of later toch wordt gedwongen om die spuit te nemen als ze nog wat willen doen. Ik begin steeds meer te voelen dat er andere redenen zijn dan gezondheid waarom ze dit doen. En nog iets wat ik niet begrijp. Als mensen gevaccineerd zijn, dan zijn ze toch veilig, waarom moeten ze zich dan druk maken om anderen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ook voor mij geen testen en geen vaccinatieprikken. Mijn Christelijke geloofsovertuiging speelt er ongetwijfeld ook een rol in dat ik me niet laat vaccineren (i.v.m. het merkteken van het beest). Ik ben geen voetbalfan en ik bezoek ook geen concerten.

i7IcwyBg_o.jpeg

  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Ook voor mij geen testen en geen vaccinatieprikken. Mijn Christelijke geloofsovertuiging speelt er ongetwijfeld ook een rol in dat ik me niet laat vaccineren (i.v.m. het merkteken van het beest). Ik ben geen voetbalfan en ik bezoek ook geen concerten.

i7IcwyBg_o.jpeg

Voor mij is het best wel moeilijk. Jarenlang zat ik als trouwe voetbalsupporter op de tribune, in weer en wind. Heel Nederland doorreizen op weg naar een verre uitwedstrijd.

Een praatje maken met bekenden, samen kankeren in de pauze als we weer eens achter stonden.

Nu kan ik de samenvattingen kijken op tv of op de computer en zie mijn oude voetbalmaatjes zitten. Ik ben er niet (meer) bij.

En dat is best goed balen. Het is alsof je probeert af te kicken van roken of zo. Op den duur zal het wel minder worden, maar toegeven aan een testmaatschappij nooit en te nimmer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Ook voor mij geen testen en geen vaccinatieprikken. Mijn Christelijke geloofsovertuiging speelt er ongetwijfeld ook een rol in dat ik me niet laat vaccineren (i.v.m. het merkteken van het beest). Ik ben geen voetbalfan en ik bezoek ook geen concerten.

i7IcwyBg_o.jpeg

Ik heb dat ook wel eens gezien, dat merkteken van het beest.

Zet je toch wel aan het denken dat ze duizenden jaren geleden toen ze de bijbel schreven al wisten wat er nu zou gebeuren.

Maar, in welke fase van die eindtijd zitten we nu precies en wat gaat er volgens de bijbel als volgende gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...