Ga naar inhoud

Een tientje pinnen kost straks bijna 1 euro


Sherlock

Aanbevolen berichten

Als je vanaf 1 september contant geld wilt pinnen, maak dan je borst maar nat.

Klanten van de Rabobank die vanaf september in Europa op vakantie gaan, doen er goed aan niet te vaak te pinnen. De bank gaat klanten met een goedkoper betaalpakket €0,75 per geldopname in rekening brengen. Dat was in Europa eerder gratis.

Het bedrag dat je pint maakt niet uit, dus als je een tientje nodig hebt, dan betaal je daarvoor bijna een euro.

Het lijkt alsof die banken kunnen doen wat ze willen en mensen beroven waar ze bij staan. Of zie ik dat verkeerd?

https://www.telegraaf.nl/financieel/1850583998/betalen-voor-pinnen-in-het-buitenland-bij-rabobank?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wordt binnenkort digitaal. Je ziet dat al gebeuren. Heel vaak doen pinautomaten het niet eens (in Nederland dan). Laatst moest ik wel vier verschillende automaten proberen om uberhaupt contant geld te halen. Dat is conditionering als je het mij vraagt.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...