Ga naar inhoud

Coronademonstratie Rotterdam lopen uit de hand, geruchten dat iemand door politie is doodgeschoten


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik hou er rekening mee dat ze wachten en hopen dat er geweld vanuit de bevolking wordt gebruikt, zoiets als het brandstichten van een ministerie of gebouw op het Binnenhof, dan kunnen ze het parlement buiten werking stellen, een noodtoestand afkondigen en misschien een dictatuur vestigen, De Jonge lijkt mij een kandidaat voor dictator.

Ver gezocht waarschijnlijk en misschien, maar er gebeuren vreemde dingen

aangepast door Antoon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige Jaren  geleden voorzegde ik aan een goede kennis dat het Binnenhof zal branden, dat lijkt misschien nabij, we leven gewoon in een oorlog situatie en ik hou rekening met verplichting tot vaccinatie, dit voorspelt weinig goeds voor iedereen ook de gevaccineerden, het zal uitlopen op een escalatie.

Het zal een reflectie zijn op wat er in Oostenrijk staat te gebeuren het wordt een  glijdende schaal met periodiek een treetje hoger, waarom  Waarom toch die aandrang, zeg maar putschen van iedereen, ook met de kennis dat er zeer veel bijwerkingen zijn, zelfs tot de dood toe, er is oversterfte en die kunnen ze niet verklaren.
Tot horens en vriendelijke groet allemaal
Antoon

aangepast door Antoon
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Enige Jaren  geleden voorzegde ik aan een goede kennis dat het Binnenhof zal branden, dat lijkt misschien nabij, we leven gewoon in een oorlog situatie en ik hou rekening met verplichting tot vaccinatie, dit voorspelt weinig goeds voor iedereen ook de gevaccineerden, het zal uitlopen op een escalatie.

Het zal een reflectie zijn op wat er in Oostenrijk staat te gebeuren het wordt een  glijdende schaal met periodiek een treetje hoger, waarom  Waarom toch die aandrang, zeg maar putschen van iedereen, ook met de kennis dat er zeer veel bijwerkingen zijn, zelfs tot de dood toe, er is oversterfte en die kunnen ze niet verklaren.
Tot horens en vriendelijke groet allemaal
Antoon

Heel goed verwoord Antoon.

Ik heb slecht geslapen vandaag want ik voel ook dat er zoiets gaat gebeuren zoals jij omschrijft.

Het wordt een alles of niets spel, een tussenweg is er niet denk ik.

Dus ja, dan zal het burgeroorlog worden en zullen we op de hoek van iedere straat militairen zien.

Wel ironisch dat we bezet zullen worden door een leger dat ons hoort te verdedigen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

Enige Jaren  geleden voorzegde ik aan een goede kennis dat het Binnenhof zal branden, dat lijkt misschien nabij, we leven gewoon in een oorlog situatie en ik hou rekening met verplichting tot vaccinatie, dit voorspelt weinig goeds voor iedereen ook de gevaccineerden, het zal uitlopen op een escalatie.

Het zal een reflectie zijn op wat er in Oostenrijk staat te gebeuren het wordt een  glijdende schaal met periodiek een treetje hoger, waarom  Waarom toch die aandrang, zeg maar putschen van iedereen, ook met de kennis dat er zeer veel bijwerkingen zijn, zelfs tot de dood toe, er is oversterfte en die kunnen ze niet verklaren.
Tot horens en vriendelijke groet allemaal
Antoon

Het Parool: Vaccinatieplicht in Oostenrijk en heel het land in lockdown

Oostenrijk voert als eerste land in de Europese Unie per februari volgend jaar een algemene coronavaccinatieplicht in. Bovendien gaat heel Oostenrijk vanaf komende maandag in volledige lockdown

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp


"Vaccinatieplicht was altijd al het einddoel", aldus politieke verslaggeefster Eva Vlaardingerbroek.

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic: Verslag van gisteren in Rotterdam.
Ik was gister aanwezig bij de demonstratie in Rotterdam. En het was zeker niet zo heftig als de media beweert.
Het begon om 20 uur met veel vuurwerk. Daarna stroomden enkele duizenden mensen naar de Coolsingel. Vrijwel geen politie tot 21:00. Sommigen hadden muziek meegenomen, anderen een bord met een boodschap. Gezellige sfeer, een beetje zoals oud en nieuw. Wel een vuurtje op het midden van de Coolsingel.
Publiek leek 50% op uitgaanspubliek, 25% jongeren, 25% ouderen. Mannen en vrouwen.
21.00 begonnen de ME busjes op volle snelheid door de mensenmassa te crossen. Daarna ook een waterkanon. De massa ging op zij, maar stroomden ook weer terug.
Wel een paar rel schoppers. Ik denk hooguit enkele tientallen.
Toen er een ruit ingegooid werd bij de Bijenkorf ben ik weggegaan. (21:45) Er was nog steeds geen aggressieve sfeer. Behalve tussen de paar relschoppers en de ME busjes. 
Later op de avond kreeg ik een filmpje gestuurd van een aanwezige die werd neergeschoten. Deze stond ver van de rellen vandaan, en stond aan de zijkant van een straat. Niet echt een bedreiging.

Dir vond ik  bij Maurice de Hond

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Antoon zei:

off topic: Verslag van gisteren in Rotterdam.
Ik was gister aanwezig bij de demonstratie in Rotterdam. En het was zeker niet zo heftig als de media beweert.
Het begon om 20 uur met veel vuurwerk. Daarna stroomden enkele duizenden mensen naar de Coolsingel. Vrijwel geen politie tot 21:00. Sommigen hadden muziek meegenomen, anderen een bord met een boodschap. Gezellige sfeer, een beetje zoals oud en nieuw. Wel een vuurtje op het midden van de Coolsingel.
Publiek leek 50% op uitgaanspubliek, 25% jongeren, 25% ouderen. Mannen en vrouwen.
21.00 begonnen de ME busjes op volle snelheid door de mensenmassa te crossen. Daarna ook een waterkanon. De massa ging op zij, maar stroomden ook weer terug.
Wel een paar rel schoppers. Ik denk hooguit enkele tientallen.
Toen er een ruit ingegooid werd bij de Bijenkorf ben ik weggegaan. (21:45) Er was nog steeds geen aggressieve sfeer. Behalve tussen de paar relschoppers en de ME busjes. 
Later op de avond kreeg ik een filmpje gestuurd van een aanwezige die werd neergeschoten. Deze stond ver van de rellen vandaan, en stond aan de zijkant van een straat. Niet echt een bedreiging.

Dir vond ik  bij Maurice de Hond

Dus lijkt het toch weer op een uitgelokt iets. Dat is helemaal smerig en alle mensen die niet zijn gevaccineerd krijgen hiervan weer de schuld en vervolgens zie je berichten over antivaxxers die radicaliseren.

Wat een smerigheid allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Willem zei:

Sherlock als je dit niet had verwacht dan weet ik niet onder welke steen jij het laatste half haar geslapen heb. Kom op man open je ogen en kijk naar de nieuwe realiteit

Jij had dit dus wel verwacht vrijdagavond? Ik niet, wel wat later misschien, maar niet op dat moment.

En was het volgens jou echt, of een opgezet plan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2021 om 21:00, AnnaB zei:

Misschien is hier je antwoord:

Die ingehuurde relschoppers worden Romeo's genoemd.

Bitchute: Politie voert zelf rellen uit en vandaliseert eigen me bus?

NObgKAC3yCTV_640x360.jpg


Rumble: Politie Romeo's komen uit het busje 

j9QNb.oq1b.1.jpg


Politiegeweld tegen vredige demonstranten op de Erasmusbrug bij Woonopstand


Undercover politie slaat man in elkaar! Romeo’s rellen

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Die ingehuurde relschoppers worden Romeo's genoemd.

Bitchute: Politie voert zelf rellen uit en vandaliseert eigen me bus?

NObgKAC3yCTV_640x360.jpg


Rumble: Politie Romeo's komen uit het busje 

j9QNb.oq1b.1.jpg


Politiegeweld tegen vredige demonstranten op de Erasmusbrug bij Woonopstand


Undercover politie slaat man in elkaar! Romeo’s rellen

Ik neem aan dat dit maar een heel klein deel van de politie is. Ik denk ook niet dat doorsnee agenten hiervan op de hoogte zijn.

Die zullen dan ook niet blij zijn dat de naam "politie" op zo'n manier wordt misbruikt lijkt mij.

Weet jij waar die naam "Romeo" vandaan komt? Vind het een gekke naam voor verklede politiemensen in busjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik neem aan dat dit maar een heel klein deel van de politie is. Ik denk ook niet dat doorsnee agenten hiervan op de hoogte zijn.

Die zullen dan ook niet blij zijn dat de naam "politie" op zo'n manier wordt misbruikt lijkt mij.

Weet jij waar die naam "Romeo" vandaan komt? Vind het een gekke naam voor verklede politiemensen in busjes.

Ik weet niet waar die naam "Romeo" als undercoverpolitie vandaan komt.

Volgens Wikipedia kan "Romeo" verschillende verwijzingen hebben.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Ik weet niet waar die naam "Romeo" als undercoverpolitie vandaan komt.

Volgens Wikipedia kan "Romeo" verschillende verwijzingen hebben.

Ze worden ook wel Rutte's geheime politie genoemd en het is ook de unit die de meeste wrevel oproept onder de bevolking.

Keer op keer worden ze betrapt op het bewust provoceren van demonstranten.

De naam Romeo komt hier vandaan.

 

Het betreft agenten van de ME. Leden van arrestatie-eenheid Romeo worden ingezet om uit de hand gelopen gewelddadig geworden protestacties stop te zetten door de ordeverstoorders aan te houden. Het zijn vaak breedgeschouderde mannen, die ondanks dat ze geen uniform dragen toch heel herkenbaar zijn.

Bij de ME wordt gebruik gemaakt van het NATO alfabet. Daarin wordt de letter R vertegenwoordigd door de naam Romeo en die afkorting staat voor Aanhoudingseenheid. Een Romeo 00 is de commandant van de aanhoudingseenheden en een Romeo 10/40 behoort tot de groepen 1 t/m 4.

https://www.startpagina.nl/v/maatschappij/samenleving/vraag/691986/agent-burgerkleding-romeo-genoemd/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De Rellen in Rotterdam tja het was te verwachten en  die veen brand komt wel weer boven,proef de sfeer op straat en luister goed naar de mensen,als men het tij niet keert gaat er nog al meer gebeuren,maar blijf wel van de eigendommen af van mensen die er ook niets aan kunnen doen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...