Ga naar inhoud

Thierry Baudet wil bloedtest doen om te bewijzen dat hij niet is gevaccineerd


Veritas

Aanbevolen berichten

Dat was een slimme zet van de tegenstanders van Thierry Baudet.

Berichten de wereld insturen dat hij toch stiekem wel is gevaccineerd en allerlei berichten dat ze hem hebben zien zwaaien met een QR code bij restaurants en dergelijke.

Zo hebben ze hetzelfde gedaan met Willem Engel door te suggereren dat deze wordt betaald door de geheime dienst AIVD. Heel handig om verdeeldheid te zaaien in het kamp van de corona demonstranten.

Thierry hapt in plaats van het te negeren en biedt nu aan om een bloedtest te laten doen om te bewijzen dat hij niet is gevaccineerd, maar er zit wel een voorwaarde aan gekoppeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veritas zei:

Dat was een slimme zet van de tegenstanders van Thierry Baudet.

Berichten de wereld insturen dat hij toch stiekem wel is gevaccineerd en allerlei berichten dat ze hem hebben zien zwaaien met een QR code bij restaurants en dergelijke.

Zo hebben ze hetzelfde gedaan met Willem Engel door te suggereren dat deze wordt betaald door de geheime dienst AIVD. Heel handig om verdeeldheid te zaaien in het kamp van de corona demonstranten.

Thierry hapt in plaats van het te negeren en biedt nu aan om een bloedtest te laten doen om te bewijzen dat hij niet is gevaccineerd, maar er zit wel een voorwaarde aan gekoppeld.

Ik vind het wel een slimme zet van Thierry Baudet. 🏆 😂

Die 5 prikken van Hugo de Jonge wekken bij mij de indruk van een zoutoplossing.

1811203500_Hugo5prikken.thumb.jpg.116577544ab714e37fcad7c9bc544f40.jpg

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Ik vind het wel een slimme zet van Thierry Baudet. 🏆 😂

Die 5 prikken van Hugo de Jonge wekken bij mij de indruk van een zoutoplossing.

1811203500_Hugo5prikken.thumb.jpg.116577544ab714e37fcad7c9bc544f40.jpg

Arme Hugo, en als hij gedaan heeft wat hij moet doen laten de werkelijke opdrachtgevers hem vallen als een baksteen. Wat een ongelooflijke sukkel.

En ja ik geloof ook wel dat het een zoutoplossing is die ze bij hem naar binnen spuiten. Hoeveel ze kunnen ook niet veel beschadigen met een echt vaccin, want een hart heeft hij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2021 om 19:33, Sherlock zei:

Arme Hugo, en als hij gedaan heeft wat hij moet doen laten de werkelijke opdrachtgevers hem vallen als een baksteen. Wat een ongelooflijke sukkel.

En ja ik geloof ook wel dat het een zoutoplossing is die ze bij hem naar binnen spuiten. Hoeveel ze kunnen ook niet veel beschadigen met een echt vaccin, want een hart heeft hij niet.

Bij de zoutoplossingen die Hugo de Jonge (zogenaamde) in zijn arm kreeg kan er ook een nep-spuit zijn toegepast, dat helemaal niet in het lichaam prikt. Het kan dus ook een prikloos theaterspel zijn.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...