Ga naar inhoud

Waarom doet iedereen opeens aangifte tegen Willem Engel?


Pieter65

Aanbevolen berichten

We hebben weer wat nieuws.

Klaarblijkelijk hebben honderden mensen besloten om allemaal tegelijk aangifte te doen tegen Willem Engel.

Ik weet niet wat de man misdaan heeft waardoor zoveel mensen opeens menen aangifte tegen hem te moeten doen.

Dit is wat er staat bij Hart van Nederland.

Viruswaarheid-voorman Willem Engel kan uitkijken naar ruim duizend aangiftes die tegen hem zijn ingediend. Sinds maandagavond zijn er via de website aangiftewillemengel.nl meer dan duizend getekend. Het aantal aanmeldingen staat nu op ongeveer 3500 stuks en loopt snel op.

 

De man achter de site, Norbert Dikkeboom, verdenkt Engel van vier strafbare feiten. Al sinds Engel in de bekendheid kwam, aan het begin van de coronacrisis, heeft Dikkeboom bewijzen verzameld tegen hem. "Hij deed heel stevige uitspraken, die steeds extremer werden. Alles om zijn achterban te pleasen. Veel vragen kwamen bij mij op. Waarom doen instanties niks tegen hem?"

Daarom was het volgens Dikkeboom, na bijna twee jaar coronacrisis, tijd voor actie. Een collectieve aangifte.

"Ik heb met hulp van experts een website ontwikkeld waarop mensen makkelijk aangifte kunnen doen. Alles staat er helder op uitgelegd. En uiteraard heb ik hem laten toetsten door een strafrechtadvocaat, want er staan nogal wat beweringen", aldus Dikkeboom. Maar waar zou Engel zich dan precies schuldig aan maken? Dikkeboom: "Opruiing, het verspreiden van medische desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk."

https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/duizend-aangiftes-willem-engel-viruswaarheid

Ik vind het nogal wat. Volgens mij proberen ze hem uit te schakelen omdat hij te veel invloed krijgt.

Wat vinden jullie?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Pieter65 zei:

We hebben weer wat nieuws.

Klaarblijkelijk hebben honderden mensen besloten om allemaal tegelijk aangifte te doen tegen Willem Engel.

Ik weet niet wat de man misdaan heeft waardoor zoveel mensen opeens menen aangifte tegen hem te moeten doen.

Dit is wat er staat bij Hart van Nederland.

Viruswaarheid-voorman Willem Engel kan uitkijken naar ruim duizend aangiftes die tegen hem zijn ingediend. Sinds maandagavond zijn er via de website aangiftewillemengel.nl meer dan duizend getekend. Het aantal aanmeldingen staat nu op ongeveer 3500 stuks en loopt snel op.

De man achter de site, Norbert Dikkeboom, verdenkt Engel van vier strafbare feiten. Al sinds Engel in de bekendheid kwam, aan het begin van de coronacrisis, heeft Dikkeboom bewijzen verzameld tegen hem. "Hij deed heel stevige uitspraken, die steeds extremer werden. Alles om zijn achterban te pleasen. Veel vragen kwamen bij mij op. Waarom doen instanties niks tegen hem?"

Daarom was het volgens Dikkeboom, na bijna twee jaar coronacrisis, tijd voor actie. Een collectieve aangifte.

"Ik heb met hulp van experts een website ontwikkeld waarop mensen makkelijk aangifte kunnen doen. Alles staat er helder op uitgelegd. En uiteraard heb ik hem laten toetsten door een strafrechtadvocaat, want er staan nogal wat beweringen", aldus Dikkeboom. Maar waar zou Engel zich dan precies schuldig aan maken? Dikkeboom: "Opruiing, het verspreiden van medische desinformatie, oplichting en uitingen met een terroristisch oogmerk."

https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/duizend-aangiftes-willem-engel-viruswaarheid

Ik vind het nogal wat. Volgens mij proberen ze hem uit te schakelen omdat hij te veel invloed krijgt.

Wat vinden jullie?

Ik denk dat ze alles op alles willen zetten om Willem Engel als klokkenluider het leven zuur te maken. Mogelijk zien ze Willem Engel als een gevaar voor de (booster)vaccinatiegraad.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Ik denk dat ze alles op alles willen zetten om Willem Engel als klokkenluider het leven zuur te maken. Mogelijk zien ze Willem Engel als een gevaar voor de (booster)vaccinatiegraad.

Wat vind jij van al die beschuldigen die rondgaan dat Willem zou werken voor de AIVD en eigenlijk onderdeel van het hele vaccinatiecomplot is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Niburu werkt Willem met zijn argumenten en acties de regering alleen maar in de hand, zodat zij en reden hebben  om hardere maatregelen kunnen nemen, ik vind van niet, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, Willem heeft zijn specifieke methoden, ik vind het ook geruststellend om de mensenmassa te zien die hem steunen.

Inderdaad neemt de regering weleens hardere maatregelen na de actie van Willem , ik denk dat dat zonder Willem  ook gebeurd zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Wat vind jij van al die beschuldigen die rondgaan dat Willem zou werken voor de AIVD en eigenlijk onderdeel van het hele vaccinatiecomplot is?

Heb je een link 🔗 over de beschuldigen die rondgaan dat Willem Engel zou werken voor de AIVD en eigenlijk onderdeel is van het hele vaccinatiecomplot? Ik heb het nieuws over die beschuldigingen niet gevolgd. 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Heb je een link 🔗 over de beschuldigen die rondgaan dat Willem Engel zou werken voor de AIVD en eigenlijk onderdeel is van het hele vaccinatiecomplot? Ik heb het nieuws over die beschuldigingen niet gevolgd. 

Bij deze:

Willem Engel werkt voor de AIVD, is de stelling. Ineens is het bewijs overweldigend. Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Hij roept wel op tot actie, maar staat nooit in de frontlinie. Hij ruit voortdurend op, maar in tegenstelling tot anderen wordt hij nooit opgepakt. Want de AIVD houdt hem buiten schot. Ook zijn er foto’s van hem terwijl hij op het politiebureau overlegt met agenten. Zal wel niet zo zijn, maar zo kun je de foto’s uitleggen en bewijs maar dat het niet zo is. 

https://www.tubantia.nl/dossier-opinie/bestrijd-engel-met-zijn-eigen-middelen~a769435b/

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Bij deze:

Willem Engel werkt voor de AIVD, is de stelling. Ineens is het bewijs overweldigend. Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Hij roept wel op tot actie, maar staat nooit in de frontlinie. Hij ruit voortdurend op, maar in tegenstelling tot anderen wordt hij nooit opgepakt. Want de AIVD houdt hem buiten schot. Ook zijn er foto’s van hem terwijl hij op het politiebureau overlegt met agenten. Zal wel niet zo zijn, maar zo kun je de foto’s uitleggen en bewijs maar dat het niet zo is. 

https://www.tubantia.nl/dossier-opinie/bestrijd-engel-met-zijn-eigen-middelen~a769435b/

Ik beschouw de bovengenoemde citaat van Tubantia als subjectief en ik betwijfel aan de geloofwaardigheid van die boodschap; mainstream media komt wel vaker met verdraaide en leugenachtige berichten. Laat mainstream media maar met bewijsmateriaal komen dat Willem Engel voor de AIVD werkt.

Een reden waarom de AIVD Willem Engel buiten schot houdt kan zijn dat als er mede door Willem Engel een actie wordt georganiseerd dat uit de hand loopt tot een chaos, dat het weer een nieuwe aanleiding kan zijn om de Nieuwe Wereldorde en een militaristische politiestaat in Nederland versneld te implementeren. Een vredige demonstratie dat door Willem Engel georganiseerd wordt, kan door Romeo's van de Politie worden aangezet tot een chaos, om vervolgens de richtlijnen van 'Het Nieuwe Normaal' in Nederland aan te scherpen.

Aan de andere kan dit bericht over Willem Engel de mainstream media goed uitkomen, om hiermee verdeeldheid of tweedracht te zaaien tussen de complotdenkers onderling.


Telegraaf  »  ‘Complotdenkers geloven dat Engel wordt betaald door AIVD’
Verslaggever Silvan Schoonhoven suggereert dat er een groeiend wantrouwen is tussen bepaalde groepen complotdenkers; dat ze elkaar te soft vinden, te extreem vinden, of dat ze elkaar verdenken zelf deel uit te maken van het complot. Complotdenkers verdenken andere complotdenkers dat zij zelf deel uitmaken van het complot, dat ze eigenlijk betaald worden door de overheid om juist tweedracht te zaaien.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nou is Willem Engel nou niet de man die de zaak goed doet wat betreft de niet prikkers.liever een T.Baudet die de zaak van de corona maatregelen de uitsluiting van mensen en nog meer gekheid goed kan verwoorden en uitleggen.

 

Voorts  dat veel mensen aangifte doen tegen Engel is een koekje van eigen deeg.Het schijnt een nieuw juridisch spel te zijn het heeft voor het OM geen belang veel aangifte of een,ze moeten relevant zijn en dan hebben ze  er aan een genoeg om tot vervolging over te gaan of niet.Voor als nog heeft Engel alle rechtzaken die hij aanspande tegen anderen verloren.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk initiatief was er eerder? De aangifte tegen Willem Engel of Hugo de Jonge?

"Als jij tegen onze 'leiders' aangifte doet, doe ik dat tegen die van jou"

Weer een mooi voorbeeld hoe dit de polarisatie vergroot. En de leider die verliest zal resulteren in twijfelaars die mogelijk overstappen naar de andere kant.

Om de saamhorigheid te vergroten zou ik al dit soort initiatieven graag zien verdwijnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, nirual zei:

Welk initiatief was er eerder? De aangifte tegen Willem Engel of Hugo de Jonge?

"Als jij tegen onze 'leiders' aangifte doet, doe ik dat tegen die van jou"

Weer een mooi voorbeeld hoe dit de polarisatie vergroot. En de leider die verliest zal resulteren in twijfelaars die mogelijk overstappen naar de andere kant.

Om de saamhorigheid te vergroten zou ik al dit soort initiatieven graag zien verdwijnen.

Ik ben met je eens, maar er zit ook nog een andere kant aan het verhaal.

Met die aangiftes tegen De Jonge zal uiteraard niets worden gedaan, maar met Willem Engel ligt het anders.

Engel maakt zich volgens initiatiefnemer Norbert Dikkeboom sinds het begin van de coronacrisis schuldig aan opruiing, oplichting, het verspreiden van onjuiste medische informatie en het doen van uitlatingen met een terroristisch oogmerk.

Alleen al op opruiing staat een maximale gevangenisstraf van 5 jaar. Als daar nog eens een terroristisch motief aan kan worden gekoppeld met als doel het land te destabiliseren, dan kan die straf nog fors oplopen.

We hebben gezien met die lui die betrokken bij die Bodegraven affaire hoe snel die voor langere tijd achter de tralies verdwenen. We hebben gezien hoe snel Huig Plug achter de tralies verdween vanwege het verspreiden van een foto die ook door duizenden anderen was gedeeld.

Als ze er op uit zijn om van Willem Engel een afschrikwekkend voorbeeld te maken, dan hebben ze denk ik voldoende materiaal in handen. Aan de andere kant zou hij dan een wereldberoemde martelaar worden en dat willen ze dan ook weer niet.

Dus, ja we zullen zien wat er uit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Flieko zei:

Willem Engel is een gevaarlijke man die volgens Hugo de Jonge desinformatie verspreid en mede hierdoor er voor zorgt dat mensen zich niet laten vaccineren. Door mensen als Willem Engels komen we nooit uit deze levensgevaarlijke pandemie

Hugo de Jonge is een gevaarlijke man die volgens Willem Engel desinformatie verspreidt en mede hierdoor zorgt dat mensen ziek worden. Door mensen zoals Hugo de Jonge komen we nooit uit deze namaakpandemie.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...