Ga naar inhoud

Volgens Robert Kennedy is wat we nu meemaken Armageddon


Sherlock

Aanbevolen berichten

Wij bevinden ons in een unieke periode van onze geschiedenis als mensheid.

Velen voelen instinctief dat dit een strijd is tussen licht en donker, goed en kwaad, maar ook een alles of niets strijd.

Verliezen wij deze strijd dan zijn we overgeleverd aan de duistere krachten die ieder aspect van ons leven willen beheersen.

Winnen we, dan hebben we onze vrijheid als mensen weer terug.

Dat dit een eindstrijd is, een alles of niets wordt ook beaamd door zowel James Corbett als Robert Kennedy in de volgende clip.

Wat denken jullie. Hebben zij gelijk en wordt dit een alles of niets strijd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik refereer alles wat er komt aan de Bijbel en met name aan de profetie in openbaring 666 maar mochten er duidelijke tekenen komen dat het er niets mee te maken heeft dan verander ik en refereer alles aan wispelturig en eigenzinnig gedrag van mensen, en dat voorspelt ook niet veel goed, we worden stront eigenwijs genoemd in de Telegraaf en dat balletje kan verder rollen, als enige uitweg voor gevaccineerden kan dan zijn al hun frustratie botvieren op de mensen die geen prik hebben.

ik hou er rekening mee dat ik voor hete vuren kan staan en weet niet wat ik op dat moment zal besluiten, misschien deze winter nog niet maar de volgende winter zullen er rake klappen komen vrees ik.

Ben wel blij dat ik ouder ben, ik ben 76 jaar en laten er nu eens 4 of 5 jaar overheengaan voor er een wrede dictatuur komt dan  is gewoon overlijden  een optie, hoop dat het in dat geval zo uitkomt

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Ik refereer alles wat er komt aan de Bijbel en met name aan de profetie in openbaring 666 maar mochten er duidelijke tekenen komen dat het er niets mee te maken heeft dan verander ik en refereer alles aan wispelturig en eigenzinnig gedrag van mensen, en dat voorspelt ook niet veel goed, we worden stront eigenwijs genoemd in de Telegraaf en dat balletje kan verder rollen, als enige uitweg voor gevaccineerden kan dan zijn al hun frustratie botvieren op de mensen die geen prik hebben.

ik hou er rekening mee dat ik voor hete vuren kan staan en weet niet wat ik op dat moment zal besluiten, misschien deze winter nog niet maar de volgende winter zullen er rake klappen komen vrees ik.

Ben wel blij dat ik ouder ben, ik ben 76 jaar en laten er nu eens 4 of 5 jaar overheengaan voor er een wrede dictatuur komt dan  is gewoon overlijden  een optie, hoop dat het in dat geval zo uitkomt

Ja, de Telegraaf is weer eens ouderwets aan het ophitsen. 

De toekomst is volgens mij altijd een vloeibaar iets. Iets kan misschien in grote lijnen vast staan, maar de vrije wil van mensen kan die toekomst altijd weer anders maken.

En dus is het aan ons om voet bij stuk te houden, niet toe te geven en zoveel mogelijk mensen ervan proberen te overtuigen dat wat er nu allemaal gebeurt helemaal niets met gezondheid heeft te maken.

Het zou ook niet de eerste keer zijn in de geschiedenis dat mensen hier de kop in de wind gooien, zich niet laten dwingen en uiteindelijk de tiran verslaan. 

Misschien begint de victorie wel weer in gebieden zoals Friesland waar ze zich nooit zullen onderwerpen aan een dictatuur. Maar, dan moeten ze wel eerst doorkrijgen dat we te maken hebben met een dictatuur.

dea.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2021 om 21:42, Sherlock zei:

Wij bevinden ons in een unieke periode van onze geschiedenis als mensheid.

Velen voelen instinctief dat dit een strijd is tussen licht en donker, goed en kwaad, maar ook een alles of niets strijd.

Armageddon betekent een laatste oorlog tussen goed en kwaad aan het einde van de wereld, zoals beschreven in de Bijbel.

Pharmageddon bestaat ook nog; ik vind het wel een passende omschrijving voor de huidige eindstrijd die vanuit Big Pharma gaande is tegen het voortbestaan van de GMO-vrije mensheid, dat er d.m.v. vaccinatie(dwang) een gevecht gaande is om de mensheid te transhumaniseren, met alle gevolgen van dien voor degenen die daaraan toegeven.

FE9-WaqX0AUH1rW?format=jpg&name=medium

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...