Ga naar inhoud

Duitsers concluderen dat myocarditis vaker voorkomt bij kinderen dan eerst gedacht


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik kan niet zeggen dat dit bericht als een totale verrassing komt.

Langzaam maar zeker begint het toch in te zinken dat heel veel kinderen hartproblemen krijgen na vaccinatie.

 

Het risico op hartspierontsteking na mRNA-vaccinatie lijkt hoger te zijn dan eerder werd aangenomen, vooral bij mannelijke adolescenten en jonge mannen.

Dit is wat ze nu schrijven in Duitsland:

Frankfurt - Het mRNA-vaccin van de Amerikaanse fabrikant Moderna* is sinds vrijdag (05.11.2021) helemaal niet meer gebruikt in IJsland, zo maakte het gezondheidsdirectoraat van het land bekend op zijn website Covid.is. In Zweden en Finland wordt het coronavaccin* niet meer toegediend aan mannen onder de 30 jaar en in Noorwegen en Denemarken aan mannelijke adolescenten onder de 18 jaar. In het Verenigd Koninkrijk, Hong Kong en Noorwegen zijn er volgens een rapport in de "New York Times" ook overwegingen om het mRNA-vaccin van Biontech/Pfizer* slechts in beperkte mate toe te dienen bij adolescenten – met name: om slechts een enkele dosis te geven en geen dubbele vaccinatie.

Hoe verschillend deze stappen in detail ook zijn, er is een gemeenschappelijke achtergrond: het risico op myocarditis*, ontsteking van de hartspier, na een mRNA-vaccinatie tegen corona* lijkt hoger te zijn dan eerder werd gedacht, vooral bij mannelijke adolescenten en jonge mannen – zelfs als deze complicatie een zeldzame gebeurtenis blijft.

Heel bizar, ze blijven het maar zeldzaam noemen.

https://www.merkur.de/leben/gesundheit/corona-impfung-herzmuskelentzuendung-risiko-hoeher-vermutet-jugendliche-maenner-mrna-tn-91122543.html

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Antoon zei:

Het valt mij zwaar het te zeggen, mijn broer van 84 jaar is overleden aan een hersen infarct, natuurlijk ga ik niet vragen of ze hem het vaccin gegeven hebben, maar ik vermoed toch van wel, er hoeft geen oorzakelijk verband te zijn maar onbewust denk je het.

Met oprechte deelneming @Antoon.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Antoon zei:

Het valt mij zwaar het te zeggen, mijn broer van 84 jaar is overleden aan een hersen infarct, natuurlijk ga ik niet vragen of ze hem het vaccin gegeven hebben, maar ik vermoed toch van wel, er hoeft geen oorzakelijk verband te zijn maar onbewust denk je het.

Gecondoleerd Antoon,

Een dierbare verliezen is altijd verdrietig, wat de omstandigheden ook zijn.
Met alle respect, waarom zou je niet laten onderzoeken hoe het infarct tot stand is gekomen? Juist deze onzekere tijd vraagt om duidelijkheid.

Hoe dan ook, veel sterkte met het afscheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Antoon zei:

Het valt mij zwaar het te zeggen, mijn broer van 84 jaar is overleden aan een hersen infarct, natuurlijk ga ik niet vragen of ze hem het vaccin gegeven hebben, maar ik vermoed toch van wel, er hoeft geen oorzakelijk verband te zijn maar onbewust denk je het.

Gecondoleerd, het is wel een respectabele leeftijd, maar toch.

Ik ken een vrouw die een vader had die kerngezond was, maar wel 101. De man woonde nog steeds zelfstandig en was een toonbeeld van vitaliteit.

En natuurlijk hadden ze hem omgepraat om de prik te nemen en binnen twee weken sterft hij aan een hartvaanval. Toen ik tegen die vrouw zei dat het misschien wel iets met het vaccin te maken kon hebben werd ze verontwaardigd. Hoe haal ik het in mijn hoofd, zijn dood heeft niets met het vaccin te maken, hij was gewoon oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...