Ga naar inhoud

Wouter, in elkaar gezakt op het hockeyveld, in het AMC overleden


Lydia

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Lydia zei:

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst '04:40 99% Rust zacht mooie kerel Er werd je verteld dat je het voor de ander' moest doen, maar niemand heeft je ooit verteld hoe groot de kans dat je deze hoge prijs moest betalen: Je kostbare LEVEN. 17:59 wwww.memori.nl Memori enPepin. Ûo Woterzovan.overtuigdwaren.ojete veelvoorkomendebiwking myocarditis' stoere Wouter hockeywedstrijd traumateam, helaas Jolanda, yuk nLissy uitgewezen artspier aangetast verzwakt verdoofder 227 75 opmerkingen 139 keer gedeeld Vind ik leuk Opmerking Delen'

Wow, ik vind dit heel heftig.

Niet alleen vreselijk dat dit kind is overleden omdat hij prik heeft genomen "voor een ander", maar ik vind het ronduit crimineel dat de ziekenhuizen ook mee werken om dit soort sterfgevallen in de doofpot te stoppen. Walgelijk, om nog maar te zwijgen van de media.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Pieter65 zei:

Wow, ik vind dit heel heftig.

Niet alleen vreselijk dat dit kind is overleden omdat hij prik heeft genomen "voor een ander", maar ik vind het ronduit crimineel dat de ziekenhuizen ook mee werken om dit soort sterfgevallen in de doofpot te stoppen. Walgelijk, om nog maar te zwijgen van de media.

De medische stand is altijd al  met doofpotten bezig geweest dat is niet van nu; dan is het de vraag is deze jongen echt overleden aan zijn prik,daar zal toch bewijs van moeten zijn,aan een aanname heeft men niets men moet het zeker weten om een gerichte actie te ondernemen..

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Veritas zei:

Wow, kijk hier eens naar:

 

De reden waarom ongevaccineerde kritische denkers een slechte reputatie hebben en niet serieus worden genomen, is omdat ongevaccineerde IQ-loze imbecielen steeds een podium krijgen in de media (framing). En dit is weer zo'n voorbeeld. 

aangepast door MissInternational
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geliefde Wouter: Bij ons in de 5e_Dimensies ben jij WEL WELKOM en daar men op de 3-D-Aarde alleen maar de ONNODIGE domme horror verdeel- en heers- politiek, de polarisatie's, schept ! 

Dus alleen Kalki_Maitreya & Sananda ( de gereincarneerde Jezus ) etc. kunnen NU al dit leed in deze gevangenis-matrix van de 3e-dimensie nog stoppen, maar vergt dit ook discipline & medewerking vanuit het Volk zo ook NU ZELF;

.....  maar ja wie luistert er nu in deze tijden van valse-, perverse- en zelfzuchtige- wetenschappen en vanuit al haar te veel domme, valse en slapende leiders ego's nu naar de compassie van zoals HET GROTE GEBEUREN !!!?? En om-ohm......  dan ook absoluut als in de optie om in de BEVRIJDENDE 5e-Dimensies van de 1-HEID te doen geraken !!!?? En als dit va. 21 December 2021 binnenkort wel dit dan ABSOLUUT gaat gebeuren in Liefde & Licht, dan zullen jullie allen, zoals ook O.A. het het Forum voor Democratie, de FvD, mij dan wel nog herinneren ! En mochten zij dan nog steeds niet ALLES de over de ziekte-dood-vaccins......

en dit dan WEL ABSOLUUT NU over deze HARDE FEITEN via de STATISTIEKEN, GRAFIEKEN en HARDE CIJFERS deze dan ook via de 2e-1e-[slaap]kamers der Nazie's en dit al vanaf 1945, dezen dan NIET op de vergader-tafels te hebben gelegd ( Zoals ik hen ALLEN wel vele malen heb toegespeeld, ook de FvD !!!!!! ) ! .......... etc. !

Zo ook NIET te hebben geopenbaard, daarmee de 3e-FATALE-BOOSTER-prik OOK NIET heb weten te voorkomen !  Echter dan zal de W.C.M dit MOETEN OVERNEMEN en dit dan in plaats van de politiek dit gaan doen ! Welke wel in 1e-instantie haar POLITIEKE-TAAK BEHOORDE TE ZIJN, dit dan wel via Wijselijk en in Vrede het W.C.M, als via haar de alle Werelden-Cosmos_christussen_boeddha's_e.t's-Meritocratie-W.C.M ! 

Daar wij DROEVIG vanuit Onvoorwaardelijke Liefde niet als BEZORGDHEID het kunnen aanzien dat onze nu al baby's en kinderen die WEL DE TOEKOMST BEHOREN TE ZIJN, NU al massaal ziek en dood vallen:  https://www.facebook.com/Belevingswereld.net  !******

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...