Ga naar inhoud

Opeens wil iedereen weer contant geld


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik kan er af en toe geen touw meer aan vastknopen. Eerst zag je overal dat we niet meer met contant geld mochten betalen, want dat speelde de criminelen in de kaart en bovendien was het vies en besmettelijk. Overal werd reclame gemaakt voor pinbetalingen en op veel plekken kon je al helemaal niet meer contant betalen. Pinautomaten verdwenen in sneltreinvaart of waren gesloten en nu ineens zie ik weer allemaal verhalen dat contant geld moet blijven.

Zag eerder iets van Minister Hoekstra over dat contant geld moet blijven en nu lees ik weer een stuk van de DNB die erop hamert dat contant geld beschikbaar moet blijven.

https://www.nu.nl/economie/6143958/dnb-hamert-op-behoud-van-goed-betaalsysteem-voor-contant-geld.html

Zijn ze nu van hun geloof gevallen of is er wat anders aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het raar vinden dat het niet illegaal is dat banken geld kunnen vragen voor storten en opnames.

Daarnaast betaal je gewoon mandelijks voor een normale rekening en krijg je praktisch nul rente op een spaarrekening.

Ze kunnen wat mij betreft niet snel genoeg omvallen.

  • Like 1

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...