Ga naar inhoud

Wie heeft er een credit card?


Rinus

Aanbevolen berichten

Ik gebruik geen credit card, alleen hoor ik wel van een aantal mensen dat het best handig is, vooral als je de punten verzameld en gratis hotel overnachtingen enzo kunt krijgen.

Is een credit card het waard vind je?

aangepast door Rinus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ooit gehad, een hele serie zelfs, maar nu heb ik er niet één meer.

Niet, omdat ik ze niet meer wilde, maar omdat de bank vond dat ik ze niet meer moest willen, want ze wilden ze terug hebben.

Eigenlijk maar goed ook, want je geeft veel te gemakkelijk geld uit met die dingen.

En ja soms mis ik ze wel, zeker als je dingen wilt doen als in het buitenland een auto huren of zo. Niet dat ik nu veel naar het buitenland ga, maar daarmee was het wel handig. Ook voor reserveren van hotels.

Wat ik nu wel heb, maar nog nooit gebruikt is een kaart die eruit ziet als een credit card, maar waarbij je eerst geld op een rekening moet storten voordat je hem kunt gebruiken en dan ook alleen tot maximaal het bedrag dat je hebt gestort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...