Ga naar inhoud

Wat als dit nu het doel is


Sherlock

Aanbevolen berichten

Een man die precies weet hoe de vork werkelijk in de steel zit is Dr.ir. Coen Vermeeren.

Ik heb hem in het verleden diverse keren ontmoet en dit is een man die oprecht wil dat de verborgen waarheden boven tafel komen.

Hij heeft nu een bericht geplaatst op Twitter dat eigenlijk heel goed samenvat wat ik zelf eigenlijk ook denk.

En dat is dit bericht.

Wat denken jullie? Heeft Coen gelijk dat ze dit expres doen om de hele middenstand te slopen zodat straks alles in handen komt van de grote bedrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sherlock zei:

Een man die precies weet hoe de vork werkelijk in de steel zit is Dr.ir. Coen Vermeeren.

Ik heb hem in het verleden diverse keren ontmoet en dit is een man die oprecht wil dat de verborgen waarheden boven tafel komen.

Hij heeft nu een bericht geplaatst op Twitter dat eigenlijk heel goed samenvat wat ik zelf eigenlijk ook denk.

En dat is dit bericht.

Wat denken jullie? Heeft Coen gelijk dat ze dit expres doen om de hele middenstand te slopen zodat straks alles in handen komt van de grote bedrijven?

Het is opvallend dit strenge op slot;wat ik al eerder zei je kan de samenleving niet blijven ontwrichten.Dit op slot is het einde voor veel kleine ondernemers.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Het is opvallend dit strenge op slot;wat ik al eerder zei je kan de samenleving niet blijven ontwrichten.Dit op slot is het einde voor veel kleine ondernemers.

Ja en dat is precies de bedoeling. Kleine ondernemers moeten verdwijnen want kleine ondernemers zijn vrije mensen en die horen niet langer thuis in het nieuwe normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, AnnaB zei:

Ja en dat is precies de bedoeling. Kleine ondernemers moeten verdwijnen want kleine ondernemers zijn vrije mensen en die horen niet langer thuis in het nieuwe normaal.

En dan doen ze op allerlei manieren. Iedere keer weer opnieuw zijn het de kleine winkeliers die worden gepakt.

Valt het jullie ook op dat ze alles slopen in naam van de gezondheid?

 

roken.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het volgende ook precies thuishoort in dit rijtje:

Het ministerie van Financiën en het ministerie van Landbouw hebben rigoureuze plannen voor de aanpak van stikstofuitstoot. Ze willen honderden boeren gaan uitkopen en als het nodig is onteigenen. Daarmee moet de stikstofuitstoot in Nederland snel worden teruggebracht.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5252501/boeren-worden-uitgekocht-stikstof

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...