Ga naar inhoud

Is Gert Jan Segers nu werkelijk zo dom of neemt hij de boel in de maling?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik vind het maar een rare politieke partij, de Christen Unie. En dan in het bijzonder de voorman Gert Jan Seegers. Dit was de man die bij hoog en bij laag bezwoer dat hij niets meer met een liegende en bedriegende Mark Rutte te maken wilde hebben en vervolgens doodleuk in een nieuw kabinet Rutte 4 stapt met zijn partij.

Zijn bijnaam is dan ook niet voor niets Judas, maar nu lijkt hij er ook nog eens vrolijk op los te liegen. Hij doet alsof de WEF, de meest enge club ter wereld, niets anders is dan een Zwitsers praatclubje.

segers1.jpg

Als mensen hem vertellen dat zijn partijgenoot en minister van Landbouw, Carola Schouten, verbonden is met het WEF doet hij net alsof hij gek is.

segers2.jpg

En terwijl mevrouw vrolijk op de website van het WEF prijkt.

segers3.jpg

Ben ik nu gek, of zie ik iets niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

In de politiek blijven maar zeer zeer weinigen integer,wat Segers betreft................. oordeel niet want met  het oordeel wat u geeft zal u geoordeeld worden,Van alle politiek figuren is hij vrij eerlijk al heeft hij ook zijn politieke streken.

Jij hebt ook een bord voor je kop of niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lichtzwaard zei:

Dat soort figuren als jij die hier alleen maar komen om een ander forumlid uit te schelden,gaan wij niet mee in discussie,totaal zinloos.


Sinds je hier op het forum zit heb je nog geen één nuttige, inspirerende bijdrage gedeeld, die iemand ook maar iets dichter bij de waarheid brengt of stof tot nadenken geeft. Je bent een gehersenspoelde religiefantast, die nog in een zelfde soort mentale staat verkeert als toen 'ie 5 jaar oud was en voor het eerst voorgelezen kreeg uit het grote boek der fabelen. Figuren zoals jij hebben hier niets te zoeken. Ze hebben tegenwoordig ook online bijeenkomsten voor kerkgangers. Wellicht een idee om daar je sprookjes te delen met de andere fantasten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, MissInternational zei:


Sinds je hier op het forum zit heb je nog geen één nuttige, inspirerende bijdrage gedeeld, die iemand ook maar iets dichter bij de waarheid brengt of stof tot nadenken geeft. Je bent een gehersenspoelde religiefantast, die nog in een zelfde soort mentale staat verkeert als toen 'ie 5 jaar oud was en voor het eerst voorgelezen kreeg uit het grote boek der fabelen. Figuren zoals jij hebben hier niets te zoeken. Ze hebben tegenwoordig ook online bijeenkomsten voor kerkgangers. Wellicht een idee om daar je sprookjes te delen met de andere fantasten. 

Aan deze reactie  die je geeft is te zien dat je knetter gek bent; vergeet je pilletje niet in te nemen.

Je zal wel veel oud zeer hebben zielepoot.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Aan deze reactie  die je geeft is te zien dat je knetter gek bent; vergeet je pilletje niet in te nemen.

Je zal wel veel oud zeer hebben zielepoot.

Stapelgek inderdaad, maar net wat minder gek dan de man van middelbare leeftijd die zijn leven laat bepalen door een sprookjesboek met sterke verhalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MissInternational zei:

Stapelgek inderdaad, maar net wat minder gek dan de man van middelbare leeftijd die zijn leven laat bepalen door een sprookjesboek met sterke verhalen. 

Je zegt weer dingen die je niet kan weten,dat doet een gek ook tja,oud zeer en zielepoot je zal maar zo door het leven gaan vervuld van haat en met haat, doe je best met je zure leventje.

Discussie gesloten.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, MissInternational zei:

Je bent een gehersenspoelde religiefantast, die nog in een zelfde soort mentale staat verkeert als toen 'ie 5 jaar oud was

 

7 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Je zal wel veel oud zeer hebben zielepoot.

 

Reageren met inhoudelijke argumenten werkt nog altijd veel beter dan persoonlijk op de man spelen en iedereen is hier welkom voor zover ik weet, maar een beetje fatsoen ten opzichte van elkaar is toch niet te veel gevraagd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sherlock zei:

Reageren met inhoudelijke argumenten werkt nog altijd veel beter dan persoonlijk op de man spelen en iedereen is hier welkom voor zover ik weet, maar een beetje fatsoen ten opzichte van elkaar is toch niet te veel gevraagd?

Je hebt helemaal gelijk,maar zo,n gek kan je niet  zijn/haar gang laten gaan,daar zijn hele forums aan kapot gegaan.

Maar wat ik al zei de discussie gesloten!!!

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aangevallen wordt op je geloof is het het beste te doen als Jezus, die ging niet te keer maar gaf inhoudelijke argumentatie, valt niet altijd mee dat weet ik heel goed, als men het sprookjes noemt probeer ik duidelijke dingen daaruit te weergeven die uitgekomen zijn of bevestigd, ook door atheïstische geleerden, werkt weleens, neem rustig vanavond een lekkernij Lichtzwaard, zal je goed doen, ik gun het je, de Miss doet er goed aan om geen te  voorbarige conclusie te trekken, neem ook een wijntje vanavond

aangepast door Antoon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Antoon zei:

Als je aangevallen wordt op je geloof is het het beste te doen als Jezus, die ging niet te keer maar gaf inhoudelijke argumentatie, valt niet altijd mee dat weet ik heel goed, als men het sprookjes noemt probeer ik duidelijke dingen daaruit te weergeven die uitgekomen zijn of bevestigd, ook door atheïstische geleerden, werkt weleens, neem rustig vanavond een lekkernij Lichtzwaard, zal je goed doen, ik gun het je, de Miss doet er goed aan om geen te  voorbarige conclusie te trekken, neem ook een wijntje vanavond

We nemen allemaal een oliebol of twee en nemen ons voor om in het nieuwe jaar andere personen met respect te behandelen ook al gaan ze faliekant in tegen alles wat we zelf denken.

Juist van andere standpunten en invalshoeken kan je leren.

Bovendien hebben we allemaal een gezamenlijke vijand die ons het liefste compleet van deze aardbodem ziet verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens de apostelen in hun schrijven naar de gemeenten, geven ook de raad om de vruchten van de geest weer te geven.

Ikweet dat Jezus weleens behoorlijk kwaad was en geen woord schuwde, dat was tegen leraren die beweerden God te vertegenwoordigen maar dat in werkelijkheid helemaal niet deden, ze misleiden de menigte, Jezus had de autoriteit om ze vertegenwoordigers van Satan te noemen, wij hebben alleen autoriteit om te onderwijzen en te leren uit de schrift, luisteren zij niet  schud dan het stof van je voeten is een Bijbelse raad, ik denk dat jij dat ook kan Lichtzwaard.

overigens lijkt het er erg op dat wij een gezamenlijke vijand hebben zoals Pieter schreef, dat kan tot eenheid nopen

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Als je aangevallen wordt op je geloof is het het beste te doen als Jezus, die ging niet te keer maar gaf inhoudelijke argumentatie, valt niet altijd mee dat weet ik heel goed, als men het sprookjes noemt probeer ik duidelijke dingen daaruit te weergeven die uitgekomen zijn of bevestigd, ook door atheïstische geleerden, werkt weleens, neem rustig vanavond een lekkernij Lichtzwaard, zal je goed doen, ik gun het je, de Miss doet er goed aan om geen te  voorbarige conclusie te trekken, neem ook een wijntje vanavond

Maak je maar niet bezorgd@Antoon dat soort gestoorden laat maar ze zijn niet wijzer,maar ik laat niet met me doen totaal niet.

Voorts inderdaad vanavond heerlijk hapjes oliebol goed glas wijn , en voor jou een mooie en prachtige jaarwisseling.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

We nemen allemaal een oliebol of twee en nemen ons voor om in het nieuwe jaar andere personen met respect te behandelen ook al gaan ze faliekant in tegen alles wat we zelf denken.

Juist van andere standpunten en invalshoeken kan je leren.

Bovendien hebben we allemaal een gezamenlijke vijand die ons het liefste compleet van deze aardbodem ziet verdwijnen.

Mooie woorden op deze oude jaars avond @Pieter65 en gelijk heb je.

 

Stof van de voeten en gewoon verder gaan zonde van de tijd om daar mee bezig te blijven.Mooie jaarwisseling en blijf gezond.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...