Ga naar inhoud

Een beetje humor is zo af en toe ook best leuk


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het leven is al ernstig genoeg, dus we mogen af en toe ook best even lachen vind ik.

Dus, als je iets grappigs hebt of weet, zet het hier neer en hopelijk kunnen we dan de werkelijke wereld heel even laten voor wat het is.

Het volgende vindt ik persoonlijk heel humoristisch:

E5yLDgDWUAImpWn?format=jpg&name=medium

Maar, het wordt nog veel grappiger:

Het vertrouwen in de Tweede Kamer en de regering steeg opvallend genoeg nog iets harder dan het vertrouwen in de wetenschap

🤣🤣🤣🤣🤣

 

 

 

aangepast door Sherlock
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op 5-9-2021 om 23:48, Sherlock zei:

Wow, die kleine gaat helemaal onderuit. Waarom zou die kat bij het kind in de rug springen? Spelen of is het wat anders?

Waarschijnlijk vind die kat dat die te weinig aandacht krijgt van het kind en springt die kat vervolgens op het kind, om aandacht te vragen.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen kunnen ook humor maken, zo hoorde ik een gerucht dat de Griep terug mag komen, mensen mogen weer oer Hollands in bed leggen en een glas van Citroen  met heet water drinken, met name Wilders spant zich ervoor in maar ook Rutten vind het een goed idee, een beetje afleiding in deze bizarre tijden

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Mensen kunnen ook humor maken, zo hoorde ik een gerucht dat de Griep terug mag komen, mensen mogen weer oer Hollands in bed leggen en een glas van Citroen  met heet water drinken, met name Wilders spant zich ervoor in maar ook Rutten vind het een goed idee, een beetje afleiding in deze bizarre tijden

Ja natuurlijk moet de griep terugkomen, anders zijn er teveel covid-19 patiënten onder de gevaccineerden. 

De overheid is er tenslotte om te waken over de gezondheid van burgers nietwaar?

501.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...