Ga naar inhoud

Het blijft maar doden regenen, er komt geen eind aan


Pieter65

Aanbevolen berichten

Nog steeds weten de autoriteiten niet waarom er het vorige jaar zoveel mensen extra zijn gestorven. Ze zijn niet doodgegaan aan covid, zoveel is duidelijk, maar volgens de kranten is er geen enkel verband tussen de idioot vele sterfgevallen en de vaccins.

Zijn wij als land compleet collectief gek geworden?

Hier een paar berichten die ik net toevallig tegen kwam.

 

 

aangepast door Pieter65
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clubarts van voetbalclub Telstar krijgt hartstilstand tijdens rondje hardlopen.

Huisarts en clubarts van Telstar Marcel Reinders plots overleden tijdens hardlopen in Overveen: ’Een echte wetenschapper en iemand met een groot sporthart’

Reinders overleed aan een hartstilstand tijdens een rondje hardlopen door het duingebied in Overveen. De hulpdiensten kwamen direct in actie maar reanimatie mocht niet baten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mensen bij hun sportbeoefening wel is het leven laten,heeft altijd zijn oorzaak,maar nu is het inderdaad aan de lopende band dat mensen die sporten en zo te zien gezond zijn in elkaar zakken en dood.Dan gaat men toch denken in de richting van doodsoorzaak door de coronaprik,maar nu de bewijzen nog dat zou prachtig zijn.................. tja en toch maar hopen dat er geen doden meer vallen.

 

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Dat mensen bij hun sportbeoefening wel is het leven laten,heeft altijd zijn oorzaak,maar nu is het inderdaad aan de lopende band dat mensen die sporten en zo te zien gezond zijn in elkaar zakken en dood.Dan gaat men toch denken in de richting van doodsoorzaak door de coronaprik,maar nu de bewijzen nog dat zou prachtig zijn.................. tja en toch maar hopen dat er geen doden meer vallen.

Helaas, het gaat maar door en door.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt heel erg, ik heb al een aantal jaar op mijn 6e scherm 112meldingen open staan.
Waar je voor de vax ronde misschien 1 a 2 keer per week zag dat de brandweer moest bijspringen voor de ambulance dienst (Reanimatie/afhijsen/ondersteuning) 

Zie je vandaag de dag er 10 a 20 per dag voorbij komen.
 

2022-01-09 12_07_17-112MELDINGEN.NL _ 112 meldingen & P2000 alarmeringen van de hulpdiensten online .png

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, NivKing zei:

Het is echt heel erg, ik heb al een aantal jaar op mijn 6e scherm 112meldingen open staan.
Waar je voor de vax ronde misschien 1 a 2 keer per week zag dat de brandweer moest bijspringen voor de ambulance dienst (Reanimatie/afhijsen/ondersteuning) 

Zie je vandaag de dag er 10 a 20 per dag voorbij komen.
 

2022-01-09 12_07_17-112MELDINGEN.NL _ 112 meldingen & P2000 alarmeringen van de hulpdiensten online .png

Wow, dat gaat ook achter elkaar door. Ik hoor veel vaker dan vroeger ambulances met gillende sirenes door de straat komen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...