Ga naar inhoud

Buiten proportioneel


Antoon

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Antoon zei:

De Gooi en Eemlander

Crematoria Laren en Hilversum overvol door overlijdenspiek, uitvaarten worden uitgesteld: ’Het is buitenproportioneel, de oven staat de hele dag aan’........

Ik las dat de oversterfte veel minder was, maar dat lijkt er in de praktijk niet op. Las net bij De Gelderlander het volgende:

 

Bij Waalstede, onderdeel van coöperatie Dela, zijn extra koelunits geplaatst om alle overledenen goed gekoeld te houden en op een waardige manier te kunnen opbaren.

,,Doorgaans hebben we 21 ligplekken in het gebouw. Nu hebben we buiten een extra unit met acht plekken bijgeplaatst”, zegt woordvoerder Martijn van de Koolwijk van Dela. ,,Vanochtend (donderdag, red.) waren alle plekken bezet. In totaal waren er 32 overleden, waarvan dus ook voor enkelen een mobiele koeling nodig was.”

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/vaker-crematies-op-zondag-vanwege-vele-doden-extra-drukte-bij-het-crematorium-door-winterpiek-en-corona~a5fa02db/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

De Gooi en Eemlander

Crematoria Laren en Hilversum overvol door overlijdenspiek, uitvaarten worden uitgesteld: ’Het is buitenproportioneel, de oven staat de hele dag aan’........

Ik woon in Hilversum en dit is correct.

Mijn buurman rijd met een VW busje van de lokale uitvaart organisatie en die man is nauwelijks nog thuis.

Ook liep ik vanmiddag langs een graag gewilde woon locatie voor bejaarden, laagbouw. hier was een wachtlijst voor van ongeveer 5 jaar.

Je kan er zo naar binnen kijken in al die woon units.
Meer dan de helft staat leeg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, NivKing zei:

Ik woon in Hilversum en dit is correct.

Mijn buurman rijd met een VW busje van de lokale uitvaart organisatie en die man is nauwelijks nog thuis.

Ook liep ik vanmiddag langs een graag gewilde woon locatie voor bejaarden, laagbouw. hier was een wachtlijst voor van ongeveer 5 jaar.

Je kan er zo naar binnen kijken in al die woon units.
Meer dan de helft staat leeg....

Den Haag het regime daar vinden dat helemaal niet erg zou houden  ze hoop geld op zak nu de ouden van dagen in rap tempo verdwijnen,reken maar is uit op jaarbasis,Nog maar een keer.............. ze zijn tribunaal waardig met standrecht.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...