Ga naar inhoud

Man rijdt 2,4 miljoen kilometer met auto


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik lees net in het AD dat er een man is in Amerika die 2,4 miljoen kilometer heeft gereden met een pickup.

Het is een Toyota Tacuma en ziet er zo uit:

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

Ik weet niet of deze bij ons ook wordt verkocht, maar ik heb wel eerder verhalen gehoord over het feit dat Toyota's niet kapot te krijgen zijn. Dit verhaal lijkt dat een beetje te bevestigen.

En dat bewijst ook maar weer eens dat wij auto's veel te snel weg doen, want ze gaan veel langer mee dan de meeste mensen denken.

https://www.ad.nl/auto/deze-auto-reed-2-4-miljoen-kilometer-in-dertien-jaar~a31ff4ce/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2021 om 09:30, Skylen zei:

Indrukwekkend. Toyota's zijn inderdaad niet kapot te krijgen als je een beetje goed voor ze zorgt. Maar een goede klimaat helpt ook. In warme landen krijg je geen roest.

Honda's en Acura/Lexus gaan ook ontzettend lang mee. 

Wat is dat, Acura/Lexus?

In NL zijn de Toyota's denk ik heel wat fragieler. Ze hebben allemaal van die relatief kleine motoren (1.2, 1.6 enz). Kan me niet voorstellen dat die zo lang meegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Rinus zei:

Wat is dat, Acura/Lexus?

In NL zijn de Toyota's denk ik heel wat fragieler. Ze hebben allemaal van die relatief kleine motoren (1.2, 1.6 enz). Kan me niet voorstellen dat die zo lang meegaan. 

In bepaalde markten hebben sommige autofabrikanten een "luxe" divisie. Honda heeft Acura, en die van Toyota heet Lexus. Dus eigenlijk dezelfde auto's, maar van een hoger kwaliteit wat betreft interieur en andere details.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...