Ga naar inhoud

Kent iemand van jullie een persoon die is overleden aan corona?


Joshua

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Antoon zei:

Mijn kerngezonde broer enkele dagen na de een boost ronde waar hij zeer waarschijnlijk aan meedeed dood aan hersenbloeding

Gecondoleerd. Wat erg dit allemaal. Mensen die denken dat ze beschermd worden door een vaccin te nemen. Hier zijn geen woorden voor en natuurlijk heeft ook dit overlijden formeel geen enkel verband met het vaccin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

/

Ik ken wel iemand van 89 die zwaar begon te hoesten maar daar bleef het bij. Kent iemand van jullie een persoon die is overleden aan corona?

Nee, ik ken niemand.

Maar ja, mijn hele familie is ook niet gevaccineerd. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Veritas zei:

Nee, ik ken niemand.

Maar ja, mijn hele familie is ook niet gevaccineerd. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Ik ken ook een heleboel mensen die niet gevaccineerd zijn, waaronder ik. Volhouden... Niet testen, niet vaccineren en niet meedoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...