Ga naar inhoud

Willen we nog wel in deze wereld leven die gerund wordt door griezel Schwab?


Aanbevolen berichten

De mens wil graag leven, maar niet onder iedere omstandigheid. Het leven kan zwaar zijn, je kunt tegenslagen hebben, maar dan is er altijd nog de wil om te leven die mensen de kracht geeft om terug te vechten.

Maar, wat als die wil om te leven verdwijnt, omdat de wereld waarin je leeft zo'n vreselijke plek dreigt te worden dat het misschien helemaal niet zo erg is om dood te gaan.

Daarom was ik best wel geschokt toen ik het volgende bericht zag.

Zou dit iets zijn wat bij meer mensen leeft, of is bovenstaande een uitzondering en willen mensen toch liever leven? Zelfs in een wereld die straks wordt gerund door griezel Schwab.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap die gedachte wel. Ik ken meer mensen die eigenlijk niet zo veel waarde meer hechten aan het leven. Niet dat ze echt dood willen zijn of zo, maar ze hebben gewoon weinig meer met de wereld van nu (vooral oudere mensen). En ja, die Schwab is gewoon echt een horror-film griezel. Bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 12-7-2021 om 01:06, Rinus zei:

Ik snap die gedachte wel. Ik ken meer mensen die eigenlijk niet zo veel waarde meer hechten aan het leven. Niet dat ze echt dood willen zijn of zo, maar ze hebben gewoon weinig meer met de wereld van nu (vooral oudere mensen). En ja, die Schwab is gewoon echt een horror-film griezel. Bah.

Ik zou ook niet in die wereld willen leven, dat veel mensen het niet zien zitten kan te maken hebben met welvaart, het gaat een beetje vervelen je kan niet meer blij zijn met kleine dingen, want je hebt vaak alles al, het is zoals in deze link volgens mij

https://www.delta.tudelft.nl/article/de-grondstemming-van-deze-tijd-verveling

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Ik zou ook niet in die wereld willen leven, dat veel mensen het niet zien zitten kan te maken hebben met welvaart, het gaat een beetje vervelen je kan niet meer blij zijn met kleine dingen, want je hebt vaak alles al, het is zoals in deze link volgens mij

https://www.delta.tudelft.nl/article/de-grondstemming-van-deze-tijd-verveling

Als je het vanuit die invalshoek bekijkt, dan kan je ook zeggen dat we in een goede tijd leven. Want, op de manier zoals het nu gaat zullen wij, en dan heb ik het over niet gevaccineerde mensen, genoeg strijd moeten leveren om staande te blijven in een maatschappij die ons steeds meer beperkingen gaat opleggen.

We zijn straks fulltime bezig om te kijken wat we met alle beperkingen die ze ongetwijfeld nog allemaal zullen bedenken nog wel kunnen doen en hoe wij kunnen compenseren voor al die dingen die we niet meer kunnen doen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Op 11-7-2021 om 10:24, Pieter65 zei:

De mens wil graag leven, maar niet onder iedere omstandigheid. Het leven kan zwaar zijn, je kunt tegenslagen hebben, maar dan is er altijd nog de wil om te leven die mensen de kracht geeft om terug te vechten.

Maar, wat als die wil om te leven verdwijnt, omdat de wereld waarin je leeft zo'n vreselijke plek dreigt te worden dat het misschien helemaal niet zo erg is om dood te gaan.

Daarom was ik best wel geschokt toen ik het volgende bericht zag.

Zou dit iets zijn wat bij meer mensen leeft, of is bovenstaande een uitzondering en willen mensen toch liever leven? Zelfs in een wereld die straks wordt gerund door griezel Schwab.

Het is bij mij duidelijk herkenbaar dat de wil om op deze aarde te leven ofwel mijn levenslust steeds meer aan het verwateren is, naarmate de "Great Reset" en "Het Nieuwe Normaal" stapsgewijs worden geïntensiveerd door de gevestigde orde.

Ook is het een en ander uit de Tweet van @TruthRaider1 voor mij wel herkenbaar. Ik sterf liever natuurlijk i.p.v. genetisch gemanipuleerd. Via mainstream media kunnen ongevaccineerden geridiculiseerd worden dat ze bedden bezet houden en ze het gevaar van besmettingshaarden vormen; op deze manier wil ik niet eens een ziekenhuis betreden en krijg ik juist een afkeer van ziekenhuizen. 

Het is logisch dat het doodgaan gepaard kan gaan met angst, i.v.m. het tegemoet gaan van een (oplopend) lijdensproces. Ik ervaar minder angst om in quarantaine van de honger om te komen of als ongevaccineerden gedood te worden, dan te leven in een door de "heersende klasse" gerunde technocratische "Brave New World" waar mensen zich verplicht dienen te laten vaccineren, met o.a. de volgende consequenties:

  • De enorme gezondheidsrisico's die de vaccinaties met zich meebrengen.
  • De WHO doet nieuwe aanbevelingen voor het bewerken van menselijk genoom ter bevordering van de volksgezondheid. Op Frontnieuws is hierover een artikel in het Nederlands. Diezelfde WHO waarmee 194 een verdrag hebben ondertekend om vaccinatieplicht uit te voeren, doet aanbevelingen voor genetische manipulatie van het menselijk genoom. Met andere woorden; het menselijk genoom staat op het spel en het instandhouden van het natuurlijke menselijk genoom zal de komende tijd een steeds heftigere strijd worden.
  • Mensen kunnen d.m.v. mRNA vaccinaties letterlijk genetisch gemanipuleerd worden, aldus Elon musk in een korte video.
  • Coronavaccins van Pfizer en AstraZeneca bestaan voor het grootste deel uit grafeenoxide, dat o.a. het celmembraan ofwel de beschermende barrière van cellen aantast. Door Grafeenoxide via injecties (die vaccinaties worden genoemd) worden mensen ontvangststations voor elektromagnetische frequenties (5G) waardoor ze vatbaar worden voor 'Mind Control', met als gevolg dat ze hun ziel ofwel hun eigen persoonlijkheid verliezen; dit stadium is het einde van onze zelfbeschikkingsrecht op deze aarde.
  • Een totalitair systeem waarbij je geen privacy meer hebt, niets meer bezit en niet meer voor je zelf mag beslissen; dat ze iedereen willen programmeren d.m.v. grafeenoxide en 5G en dat het zelfbeschikkingsrecht als individu ten einde is.

Gezien de enorme gezondheidsrisico's en de nadelen die de Coronavaccins met zich meebrengen vermoed ik dat de de gevaccineerden na vandaag niet indrukkend 'lang en zalig' te leven hebben t.o.v. de ongevaccineerden die van de honger vervroegd zouden kunnen sterven of bewust gedood kunnen worden door de gevestigde orde.

Die resterende jaartjes na vandaag als een gevaccineerde, in een door de 'heersende klasse' gerunde 'Brave New World' met een totalitaire technocratische dictatuur en het einde van ons zelfbeschikkingsrecht, heeft voor mij geen enkele meerwaarde; ik heb er echt geen levenslust voor.


Als Christen ben ik er al  op voorbereid, dat mijn laatste dagen op aarde spoedig kunnen aanbreken

Het aanbreken van de Coronacrisis, als dekmantel voor de 'heersende klasse' om een totalitaire technocratische dictatuur te implementeren, markeert voor mij de eindfase van 'de grote verdrukking' dat beschreven staat in Mattheüs 24. Jezus Christus zei tot Zijn discipelen: "Dan zullen zij u overleveren aan verdrukking en u doden, en u zult door alle volken gehaat worden omwille van Mijn Naam" (Mattheüs 24:9). Het is toch merkwaardig dat de ongevaccineerden tegenwoordig massaal zo gehaat worden door het gros van de mensen.

Romeinen 8:35-37
35)  Wie zal ons scheiden van de liefde van Christus? Verdrukking, of benauwdheid, of vervolging, of honger, of naaktheid, of gevaar, of zwaard?
36)  Zoals geschreven staat: Want omwille van U worden wij de hele dag gedood, wij worden beschouwd als slachtschapen.
37)  Maar in dit alles zijn wij meer dan overwinnaars door Hem Die ons heeft liefgehad.

In Openbaring 13:7 staat beschreven dat aan het beest macht werd gegeven om oorlog te voeren tegen de heiligen en om de heiligen te overwinnen, en dat aan het beest ook macht macht werd gegeven over elke stam, taal en volk. Volgens de Bijbel zal zo geen mens aan de macht van het beest kunnen ontkomen; of men nou kiest om na vandaag nog wat jaartjes voort te leven als een gevaccineerde of dat met bereid is het risico te lopen om vervroegd sterven als ongevaccineerde.

In Psalm 91:2 staat beschreven dat David tot de HEERE zei: "Mijn toevlucht en mijn burcht, mijn God, op Wie ik vertrouw!".

In Johannes 11:25 staat beschreven dat Jezus Christus 'De Opstanding en het Leven' is; dat wie in Hem gelooft zal leven, óók als hij/zij gestorven is. Zoals David de HEERE als zijn toevlucht en zijn burcht had, zó beschouw ik Jezus Christus als mijn uitvlucht om als ongevaccineerde mijn uitvlucht te vinden naar het eeuwige ware leven in Jezus Christus, ongeacht hoe lang ik nog te leven heb. Door een standvastig Bijbels geloof in Jezus Christus ben ik niet bang om gedood te worden of vervroegd te sterven van de honger, en ook niet voor totalitaire uitsluiting (quarantaine).

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
29 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Schwab  een knechtje van het kwaad en  levensgevaarlijk.Maar al hier vermeld in deze draad,wie schuilt onder de vleugels van de Allerhoogste heeft niets te vrezen integendeel zelfs.

En toch zijn er al mensen die niet bereid zijn om de nieuwe maatschappij mee te maken. Bij de neurochirurg Jan B. Hommel stond op Twitter een triest verhaal van iemand van 20 die zelfmoord heeft gepleegd omdat het leven door alles wat er de afgelopen 2 jaar is gebeurd te donker was geworden en ook voor wat betreft de vooruitzichten zag het er even somber uit.

Ik wilde dat bericht hier plaatsen, maar zie net dat het Twitter account uit de lucht is gehaald. De afgrijselijke censuur, maar dat hebben we hier gelukkig niet.

https://twitter.com/hommel_b/status/1466058070572904451

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...