Ga naar inhoud

Mijn kantelpunt


Antoon

Aanbevolen berichten

Helemaal aan het begin van de Corona gekte, zeg maar eind 2019/ begin 2020 was ik van mening dat wij echt met een dramatische pandemie te maken hadden, ik ging met enige angst naar de afhaal Chinees, bang om iets op te raken van de straat, dergelijke dingen speelden een rol in mijn bestaan.

Als veel lezer las ik ook de  alternatieve sites dat deed ik met argwaan en zodra zij begonnen met 5g dacht ik, "kan maar beter niet bekendmaken dat ik dat lees want het slaat nergens op" maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, in dit geval positief, ik bleef alles volgen bij de reguliere media en vergeleek het met de complotsites, vond hiaten bij de MSM die bij de zogenaamde complotsites blootgelegd werden en een invulling daaraan gegeven die meer bij gezond verstand past, toch werd ik een beetje bang, ik dacht ga ik nu leugens van de alternatieven geloven alleen omdat zij steeds herhaald worden op die sites.

Het was een proces, een proces dat enige maanden duurde, ik besefte dat wat officieel gebracht werd wel eens leugens konden zijn. Er was een kantelpunt nodig, een kantelpunt waardoor ik een van de gebrachte narratieven als waarheid kon aanvaarden.

Er kwamen meerdere kantelpunt waarvan ik er een noem, dat was een artikel bij Niburu "Een zaal vol naakte mensen" ik besefte dat je onder hypnose kan komen als je alleen het een leest en niet de tegenargumenten, en alteratieve sites bij voorbaat verketterd.

Ben ook benieuwd hoe anderen het ervaren, zijn er meer mensen die hun paradigma grondig gewijzigd hebben na studie van de materie.

 

 

Een zaal vol naakte mensen

Link op de bron hieronder

 

aangepast door Antoon
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Helemaal aan het begin van de Corona gekte, zeg maar eind 2019/ begin 2020 was ik van mening dat wij echt met een dramatische pandemie te maken hadden, ik ging met enige angst naar de afhaal Chinees, bang om iets op te raken van de straat, dergelijke dingen speelden een rol in mijn bestaan.

Als veel lezer las ik ook de  alternatieve sites dat deed ik met argwaan en zodra zij begonnen met 5g dacht ik, "kan maar beter niet bekendmaken dat ik dat lees want het slaat nergens op" maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, in dit geval positief, ik bleef alles volgen bij de reguliere media en vergeleek het met de complotsites, vond hiaten bij de MSM die bij de zogenaamde complotsites blootgelegd werden en een invulling daaraan gegeven die meer bij gezond verstand past, toch werd ik een beetje bang, ik dacht ga ik nu leugens van de alternatieven geloven alleen omdat zij steeds herhaald worden op die sites.

Het was een proces, een proces dat enige maanden duurde, ik besefte dat wat officieel gebracht werd wel eens leugens konden zijn. Er was een kantelpunt nodig, een kantelpunt waardoor ik een van de gebrachte narratieven als waarheid kon aanvaarden.

Er kwamen meerdere kantelpunt waarvan ik er een noem, dat was een artikel bij Niburu "Een zaal vol naakte mensen" ik besefte dat je onder hypnose kan komen als je alleen het een leest en niet de tegenargumenten, en alteratieve sites bij voorbaat verketterd.

Ben ook benieuwd hoe anderen het ervaren, zijn er meer mensen die hun paradigma grondig gewijzigd hebben na studie van de materie.

Een zaal vol naakte mensen

Link op de bron hieronder

Heel mooi Antoon. 

Jij hebt iets gedaan wat de meeste mensen jammer genoeg niet hebben gedaan. Jij bent beide kanten van het verhaal blijven volgen en vervolgens heb je door zelf denken daaruit bepaalde conclusies getrokken.

Ook ben je 'open minded' genoeg geweest om niet bij voorbaat al bepaalde dingen helemaal uit te sluiten.

Eigenlijk zou jou verhaal moeten dienen als voorbeeld voor de rest van het land. Een proces waarbij je door zelf nadenken en dingen vergelijken tot bepaalde conclusies kunt komen.

De meeste mensen lezen of kijken maar alleen naar die ene kant van het verhaal. Dat niet alleen, omdat die ene kant alleen maar één kant vertelt hoeven ze zelf ook niet meer na te denken.

Heb je wel eens gekeken naar het journaal? Als er iets gebeurt in Den Haag, dan schakelen ze altijd over naar iemand die moet 'duiden' wat hetgeen er gebeurt in Den Haag betekent.

Ik zelf ben eigenlijk pas goed wakker geschrokken na 9/11. Omdat ik ook zelf uit de luchtvaart kom zag ik daar dingen voorbij komen die mij totaal onmogelijk leken.

Zoals die vliegtuigen die ongestoord zomaar even naar New York konden vliegen zonder dat er iets gebeurde.

Ik ben zelf in Duitsland een keer per ongeluk boven een gebied terecht gekomen waar je niet mocht vliegen en ik had binnen 5 minuten twee F-16 toestellen aan weerszijden.

Het mooie is wel als je één keer wakker bent er nooit geen weg meer terug is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Helemaal aan het begin van de Corona gekte, zeg maar eind 2019/ begin 2020 was ik van mening dat wij echt met een dramatische pandemie te maken hadden, ik ging met enige angst naar de afhaal Chinees, bang om iets op te raken van de straat, dergelijke dingen speelden een rol in mijn bestaan.

Als veel lezer las ik ook de  alternatieve sites dat deed ik met argwaan en zodra zij begonnen met 5g dacht ik, "kan maar beter niet bekendmaken dat ik dat lees want het slaat nergens op" maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, in dit geval positief, ik bleef alles volgen bij de reguliere media en vergeleek het met de complotsites, vond hiaten bij de MSM die bij de zogenaamde complotsites blootgelegd werden en een invulling daaraan gegeven die meer bij gezond verstand past, toch werd ik een beetje bang, ik dacht ga ik nu leugens van de alternatieven geloven alleen omdat zij steeds herhaald worden op die sites.

Het was een proces, een proces dat enige maanden duurde, ik besefte dat wat officieel gebracht werd wel eens leugens konden zijn. Er was een kantelpunt nodig, een kantelpunt waardoor ik een van de gebrachte narratieven als waarheid kon aanvaarden.

Er kwamen meerdere kantelpunt waarvan ik er een noem, dat was een artikel bij Niburu "Een zaal vol naakte mensen" ik besefte dat je onder hypnose kan komen als je alleen het een leest en niet de tegenargumenten, en alteratieve sites bij voorbaat verketterd.

Ben ook benieuwd hoe anderen het ervaren, zijn er meer mensen die hun paradigma grondig gewijzigd hebben na studie van de materie.

Een zaal vol naakte mensen

Link op de bron hieronder

Mooie bijdrage @Antoon.tja ben nooit angstig geweest en keek altijd wat ze zeiden of het klopte of niet,daar ik er van uit ga........de staat is je vijand........ en dat blijkt wel weer.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

Helemaal aan het begin van de Corona gekte, zeg maar eind 2019/ begin 2020 was ik van mening dat wij echt met een dramatische pandemie te maken hadden, ik ging met enige angst naar de afhaal Chinees, bang om iets op te raken van de straat, dergelijke dingen speelden een rol in mijn bestaan.

Als veel lezer las ik ook de  alternatieve sites dat deed ik met argwaan en zodra zij begonnen met 5g dacht ik, "kan maar beter niet bekendmaken dat ik dat lees want het slaat nergens op" maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, in dit geval positief, ik bleef alles volgen bij de reguliere media en vergeleek het met de complotsites, vond hiaten bij de MSM die bij de zogenaamde complotsites blootgelegd werden en een invulling daaraan gegeven die meer bij gezond verstand past, toch werd ik een beetje bang, ik dacht ga ik nu leugens van de alternatieven geloven alleen omdat zij steeds herhaald worden op die sites.

Het was een proces, een proces dat enige maanden duurde, ik besefte dat wat officieel gebracht werd wel eens leugens konden zijn. Er was een kantelpunt nodig, een kantelpunt waardoor ik een van de gebrachte narratieven als waarheid kon aanvaarden.

Er kwamen meerdere kantelpunt waarvan ik er een noem, dat was een artikel bij Niburu "Een zaal vol naakte mensen" ik besefte dat je onder hypnose kan komen als je alleen het een leest en niet de tegenargumenten, en alteratieve sites bij voorbaat verketterd.

Ben ook benieuwd hoe anderen het ervaren, zijn er meer mensen die hun paradigma grondig gewijzigd hebben na studie van de materie.

Een zaal vol naakte mensen

Link op de bron hieronder

Heel inspirerend. Jij bent inderdaad zelf blijven denken, iets dat veel mensen niet meer doen. Ikzelf ben ook eigenlijk de laatste paar jaar geschrokken van de vele leugens die door officiële kanalen worden rond gestrooid.

Ook gisteren was ik toch wel weer geschokt toen ik las dat die Kuipers bij de persconferentie gewoon keihard loopt te liegen.

Als je dat doet als minister hoor je thuis in een cel op water en brood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtzwaard het is niet zo dat regeringen of hun instanties, met name die over gezondheid gaan het altijd bij het verkeerde eind hebben, soms is enige bezorgdheid of het navolgen van hun instructies wel op zijn plaats, in dit geval over Corona is het anders , er komen steeds meer berichten die sterk doen denken aan een dubbele of andere agenda van hun, het is een spannende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Antoon zei:

Lichtzwaard het is niet zo dat regeringen of hun instanties, met name die over gezondheid gaan het altijd bij het verkeerde eind hebben, soms is enige bezorgdheid of het navolgen van hun instructies wel op zijn plaats, in dit geval over Corona is het anders , er komen steeds meer berichten die sterk doen denken aan een dubbele of andere agenda van hun, het is een spannende tijd.

Als dit waar is, bewijzen de rode kruisjes dat zij de dictatuur hebben ingevoerd, of erger. Wat een triestheid. Dus politici mag je niet bedreigen maar het vreedzame volk mag je wel opsluiten?

9A279AF5-F134-46E1-A573-8568E5B84EBB.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Antoon zei:

Lichtzwaard het is niet zo dat regeringen of hun instanties, met name die over gezondheid gaan het altijd bij het verkeerde eind hebben, soms is enige bezorgdheid of het navolgen van hun instructies wel op zijn plaats, in dit geval over Corona is het anders , er komen steeds meer berichten die sterk doen denken aan een dubbele of andere agenda van hun, het is een spannende tijd.

Je hebt ten principale gelijk maar deze overheid van nu vertrouw ik totaal niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jos zei:

In Frankrijk is hier onlangs een komische ( lach- ) film uitgekomen , aangaande de belachelijke Covid maatregelen :  BESLIST EEN AANRADER :  de titel is :

image.png.b86b69f10a35d7ad6c17235d3aa3dfd8.png

Klinkt interessant, zou hem graag kijken, maar ik heb twee problemen.

Ik spreek geen Frans en ik heb geen Netflix.

Woon jij in Frankrijk? Ik ben heel nieuwsgierig hoe het daar gaat met die 2g regel en hoe ongevaccineerde mensen daar overleven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...