Ga naar inhoud

LGBTQ+ vriendelijk


Joshua

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag nog gezellig staan ouwehoeren met een homo. Vriendelijkheid kost niks en hoeft ook geen extra aandacht te krijgen. Slechte mensen/bedrijven moeten altijd aan iedereen laten zien hoe goed ze zijn voor de wereld. Als je werkelijk goede bedoelingen hebt met anderen dan vraag je daar geen aandacht voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens @De Teruggetrokkene ik heb eerder nooit geen probleem gehad met homo's. Ze moeten niet de bijbel veranderen om te willen trouwen in de kerk, ook de daden blijven zondig, maar dat is tussen hen en God. Ik ben niet beter dan hen en heb andere flaws. Maar ik vind dat het uit de hand begint te lopen. Sommigen nemen hun hele slaapkamer fetish mee de straat op en de scholen in. Ongeacht dat, heb ik helemaal geen hekel aan ze. Wel de sekte in het algemeen. De vlag. De propaganda.

Er is wel een groep waar ik niet mee zou willen praten en dat is de zogenaamde non binaire mensen. Die zijn uit op ruzie, willen dat jij de juiste pronouns gebruikt en zijn vaak aanhangers van het communisme. Die willen alles en iedereen cancelen.

Als een man zich naar vrouw probeert om te bouwen, blijft het voor mij een hij. Ook daar ga ik me niet aan aanpassen. Eerst worden ze gecastreerd en vervolgens levenslang slaaf gemaakt van de farmaceutische industrie. Het is diep triest. Deze mensen hebben liefde nodig, geen vergif en leugens

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand wees me er al eens op dat de pride vlag maar 6 kleuren heeft ipv 7. Ik dacht dat 6 het getal van onvolmaaktheid is en 7 is het getal van volmaaktheid. Dat van de kleur indigo wist ik niet. Zou ook een mogelijkheid zijn. Past misschien beter bij de idealen van de satanische community. Voor christenen zal het getal van onvolmaaktheid beter passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joshua zei:

TikTok trans influencer Jeffrey Marsh wil graag in prive met kinderen kunnen praten zonder dat de ouders aanwezig zijn

 

Het is gewoon belachelijk, om niet te zeggen volkomen gestoord, dat zo'n achterlijke idioot met zijn afschuwelijke gezicht durft te suggereren dat het zelfs maar enigszins acceptabel zou zijn voor een volwassene om zonder ouders erbij met de kinderen te praten! Serieus, mijn geduld is compleet op door die verdraaide transactivisten en hun vervelende gezeur. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de veiligheid en het welzijn van de kinderen altijd en overal, ik bedoel écht altijd en overal, op de hoogste plek moeten staan? Dit soort belachelijke idiote ideeën slaan werkelijk alles, en ik zeg je eerlijk, ik ben er helemaal klaar mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...