Ga naar inhoud

corona, vaccin, complot, doden,


Antoon

Aanbevolen berichten

Ik denk er nog eens over na

Stel dat de vaccinatie niet als een complot begonnen is en men naar eer en geweten handelde, ga er eens vanuit, maar dit houdt wel in dat het nu, nu alles boven water komt van vaccin schade  en sterfte men het niet meer ontkennen kan, blijft men het ontkennen en doorgaan met de spuit dan is het overduidelijk nu wel een complot "ik heb het niet geweten, ik heb het niet willen doen" is geen excuus meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Covid 19 of Corona ritueel is een uitgebreide wereldwijde hoax van de media-industrie, een vrijmetselaarsritueel dat begon in 2020, waarbij een zelfgecreëerd virus werd gebruikt om angst, verwarring en chaos te verspreiden. De vaccinatieagenda werd gebruikt om meer angst en verdeeldheid te zaaien.

Door middel van op trauma's gebaseerde mind control (de grootste aanval op de menselijke vrijheid sinds het WW1 en WW2 ritueel) met verplichte maskers, werd een sfeer opgeroepen van een dystopische gevangenismaatschappij in aanbidding van hun god Saturnus/Chronos-Corona (de god van de dood, angst, overheid, sociale orde, armoede, beperking, depressie, dualiteit...).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...