Ga naar inhoud

De gecontroleerde slooppoging van de Baltimore Key Bridge


erec

Aanbevolen berichten

Ik denk dat niemand gisteren het ritueel van de jezuïeten en vrijmetselaars over de "instortende" Baltimore Francis Scott Key Bridge gemist kan hebben, want het werd overal in de media aangeprezen en met een aantal zeer interessante vermeende "videobeelden" - die ons opnieuw laten zien hoe goedgelovig en ongevoelig de massa eigenlijk is. Ja, degenen die de officiële "videobeelden" van de "instorting" bekeken en er niet meteen vraagtekens bij zetten, moeten wel zwaar gefluorideerd en extreem dom zijn.

Wat is je opgevallen? Ja, voordat het vrachtschip de brug raakt, die twee keer "kracht lijkt te verliezen", en van koers verandert, wat niet kon gebeuren tenzij het gescript was, want handmatig doen, lijkt er wat verkeer op de brug te zijn. We zien een soort vrachtwagens in één richting rijden, maar geen tegenliggers. Slechts drie vrachtwagens en dan twee auto's in de 60 seconden voordat het schip tegen de brugpijler begint te sturen, en de vrachtwagens en auto's zien er allemaal identiek uit en rijden met exact dezelfde snelheid, erg vreemd, aangezien het een erg drukke en druk bereden brug is, zelfs om 1:28 in de ochtend. De beelden zijn dus hoogstwaarschijnlijk bewerkt, AI-gegenereerd.
Echter, in de 45 tot 50 seconden voordat en op het moment dat het vrachtschip de brug raakt, is er helemaal geen verkeer. Het verkeer stopte bijna een minuut voor de sloop. Heel vreemd, en duidelijk zichtbaar, vooral als je de video in slowmotion afspeelt. Ook ziet de instorting er niet natuurlijk uit, het is niet het resultaat van een groot schip dat een brugpijler ramt.

De conclusie kan alleen maar zijn dat de videobeelden gemanipuleerd, geretoucheerd en waarschijnlijk door AI gegenereerd zijn op het moment van de vermeende inslag, omdat ze waarschijnlijk de brug opbliezen toen het vrachtschip er dichtbij was, waardoor de illusie ontstaat dat het de brug ramde - net zoals ze deden met 9/11, waar ze de twin towers opbliezen en nepvliegtuigen aan de videobeelden toevoegden.

Ze doen dit omdat het simpelweg vernietigen van de brug door het vrachtschip er tegenaan te sturen kan mislukken. Om er zeker van te zijn dat hun ritueel slaagt, dat de instorting en vernietiging totaal is - om een maximale reactie van het publiek te krijgen, moesten ze explosieven plaatsen op sleutelposities op de structuur van de brug, en deze tot ontploffing brengen als het schip dicht bij de brug was, of als het de brug raakte. Dat verklaart ook waarom het instorten van de brug er heel onnatuurlijk uitziet, omdat het is veranderd in videobewerking/AI-software.

En vergeet niet dat burgemeester Brandon Scott werd geciteerd toen hij zei dat het leek op iets 'uit een actiefilm'. Inderdaad.

En voor de grap had het Singaporese vrachtschip een heleboel duidelijk zichtbare containers van ZIM, het Israëlische Integrated Shipping Services bedrijf. De Jezuïeten houden er gewoon van om de samenzweringshoax van de Israëlische Joden over de wereldheerschappij in je gezicht te duwen (en als kippenvoer voor baby troofers).

Dus, was er echt verkeer toen ze de brug opbliezen, of hadden ze verkeerslichten gebruikt om een gat in het verkeer te veroorzaken? Wie weet, maar meestal verwonden of doden ze geen mensen, omdat dat te veel vragen en eisen tot schadevergoeding oplevert. In plaats daarvan doen ze alsof mensen gewond zijn geraakt en zijn gedood, waarbij ze crisisacteurs als getuigen gebruiken. En door dit te doen, volgen ze de Smith-Mundt Modernization Act van 2012 en kunnen ze niet aangeklaagd worden voor een misdaad of overtreding.

En wat betekent dit allemaal? Nou, de vernietiging van de brug was duidelijk gepland en gescript, wat de videobeelden, de numerologie en gematria duidelijk laten zien (zie hieronder).
Dit was geen toevalstreffer, het was gepland, net als 9/11. Met andere woorden, het is zowel een afleiding (omdat de beelden voor altijd geanalyseerd en besproken zullen worden, net als 9/11) en het dient ook een agenda. Waarschijnlijk was de brug, die 47 jaar oud was, ongetwijfeld aan extreme reparatie toe en aan vervanging toe. Dus bliezen ze de brug op in een vrijmetselaarsritueel, geheel volgens de getallen. Ze lieten het lijken alsof de brug instortte, net zoals Amerika aan het instorten is, en nu zullen de verzekeringsmaatschappijen en/of de regering, als in de belastingbetalers, ervoor moeten betalen.
Het zal ook de economie van het gebied ernstig belemmeren, het verkeer en de scheepvaart afsnijden, want de Baltimore Key Bridge was een belangrijke slagader aan de oostkust.

Wat betreft de numerologie en gematria, dit gebeurde op 3/26/24, als in (3×2) 6 (2+4,) als in 666. En 'brug' is gelijk aan '36' in alle belangrijke reductiecijfers, en het 36e driehoeksgetal is '666'.

De video's kun je zelf analyseren en let goed op.

Gr

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, erec zei:

Ik denk dat niemand gisteren het ritueel van de jezuïeten en vrijmetselaars over de "instortende" Baltimore Francis Scott Key Bridge gemist kan hebben, want het werd overal in de media aangeprezen en met een aantal zeer interessante vermeende "videobeelden" - die ons opnieuw laten zien hoe goedgelovig en ongevoelig de massa eigenlijk is. Ja, degenen die de officiële "videobeelden" van de "instorting" bekeken en er niet meteen vraagtekens bij zetten, moeten wel zwaar gefluorideerd en extreem dom zijn.

Wat is je opgevallen? Ja, voordat het vrachtschip de brug raakt, die twee keer "kracht lijkt te verliezen", en van koers verandert, wat niet kon gebeuren tenzij het gescript was, want handmatig doen, lijkt er wat verkeer op de brug te zijn. We zien een soort vrachtwagens in één richting rijden, maar geen tegenliggers. Slechts drie vrachtwagens en dan twee auto's in de 60 seconden voordat het schip tegen de brugpijler begint te sturen, en de vrachtwagens en auto's zien er allemaal identiek uit en rijden met exact dezelfde snelheid, erg vreemd, aangezien het een erg drukke en druk bereden brug is, zelfs om 1:28 in de ochtend. De beelden zijn dus hoogstwaarschijnlijk bewerkt, AI-gegenereerd.
Echter, in de 45 tot 50 seconden voordat en op het moment dat het vrachtschip de brug raakt, is er helemaal geen verkeer. Het verkeer stopte bijna een minuut voor de sloop. Heel vreemd, en duidelijk zichtbaar, vooral als je de video in slowmotion afspeelt. Ook ziet de instorting er niet natuurlijk uit, het is niet het resultaat van een groot schip dat een brugpijler ramt.

De conclusie kan alleen maar zijn dat de videobeelden gemanipuleerd, geretoucheerd en waarschijnlijk door AI gegenereerd zijn op het moment van de vermeende inslag, omdat ze waarschijnlijk de brug opbliezen toen het vrachtschip er dichtbij was, waardoor de illusie ontstaat dat het de brug ramde - net zoals ze deden met 9/11, waar ze de twin towers opbliezen en nepvliegtuigen aan de videobeelden toevoegden.

Ze doen dit omdat het simpelweg vernietigen van de brug door het vrachtschip er tegenaan te sturen kan mislukken. Om er zeker van te zijn dat hun ritueel slaagt, dat de instorting en vernietiging totaal is - om een maximale reactie van het publiek te krijgen, moesten ze explosieven plaatsen op sleutelposities op de structuur van de brug, en deze tot ontploffing brengen als het schip dicht bij de brug was, of als het de brug raakte. Dat verklaart ook waarom het instorten van de brug er heel onnatuurlijk uitziet, omdat het is veranderd in videobewerking/AI-software.

En vergeet niet dat burgemeester Brandon Scott werd geciteerd toen hij zei dat het leek op iets 'uit een actiefilm'. Inderdaad.

En voor de grap had het Singaporese vrachtschip een heleboel duidelijk zichtbare containers van ZIM, het Israëlische Integrated Shipping Services bedrijf. De Jezuïeten houden er gewoon van om de samenzweringshoax van de Israëlische Joden over de wereldheerschappij in je gezicht te duwen (en als kippenvoer voor baby troofers).

Dus, was er echt verkeer toen ze de brug opbliezen, of hadden ze verkeerslichten gebruikt om een gat in het verkeer te veroorzaken? Wie weet, maar meestal verwonden of doden ze geen mensen, omdat dat te veel vragen en eisen tot schadevergoeding oplevert. In plaats daarvan doen ze alsof mensen gewond zijn geraakt en zijn gedood, waarbij ze crisisacteurs als getuigen gebruiken. En door dit te doen, volgen ze de Smith-Mundt Modernization Act van 2012 en kunnen ze niet aangeklaagd worden voor een misdaad of overtreding.

En wat betekent dit allemaal? Nou, de vernietiging van de brug was duidelijk gepland en gescript, wat de videobeelden, de numerologie en gematria duidelijk laten zien (zie hieronder).
Dit was geen toevalstreffer, het was gepland, net als 9/11. Met andere woorden, het is zowel een afleiding (omdat de beelden voor altijd geanalyseerd en besproken zullen worden, net als 9/11) en het dient ook een agenda. Waarschijnlijk was de brug, die 47 jaar oud was, ongetwijfeld aan extreme reparatie toe en aan vervanging toe. Dus bliezen ze de brug op in een vrijmetselaarsritueel, geheel volgens de getallen. Ze lieten het lijken alsof de brug instortte, net zoals Amerika aan het instorten is, en nu zullen de verzekeringsmaatschappijen en/of de regering, als in de belastingbetalers, ervoor moeten betalen.
Het zal ook de economie van het gebied ernstig belemmeren, het verkeer en de scheepvaart afsnijden, want de Baltimore Key Bridge was een belangrijke slagader aan de oostkust.

Wat betreft de numerologie en gematria, dit gebeurde op 3/26/24, als in (3×2) 6 (2+4,) als in 666. En 'brug' is gelijk aan '36' in alle belangrijke reductiecijfers, en het 36e driehoeksgetal is '666'.

De video's kun je zelf analyseren en let goed op.

Gr

E

Ik vind het altijd verbazingwekkend hoe mensen altijd precies schijnen te weten wie de schuldigen zijn voordat er ook maar het geringste onderzoek heeft plaatsgevonden.

Zou het niet gewoon een technische storing in de besturing van het schip geweest kunnen zijn? Dit soort dingen komt voor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ik vind het altijd verbazingwekkend hoe mensen altijd precies schijnen te weten wie de schuldigen zijn voordat er ook maar het geringste onderzoek heeft plaatsgevonden.

Zou het niet gewoon een technische storing in de besturing van het schip geweest kunnen zijn? Dit soort dingen komt voor.

 

Dat kan maar ik geloof dat dit gewoon theater is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, erec zei:

Dat kan maar ik geloof dat dit gewoon theater is.

Misschien of misschien ook niet.

Het is net zoals met ieder ongeluk. Iedereen gaat speculeren, maar niemand weet iets zeker.

Je hebt ook mensen die zeggen dat de hele schietpartij in Moskou allemaal theater is en zo kan je doorgaan.

1 uur geleden, erec zei:

Dit was geen toevalstreffer, het was gepland, net als 9/11.

Ik denk ook niet dat je dit met 9/11 kunt vergelijken. Daar zijn hele duidelijke sporen naar de daders en ook het motief is daar meer dan duidelijk.

Dit alles ontbreekt een beetje in Baltimore. Ja, het brengt schade toe, maar wat is het motief?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, De Teruggetrokkene zei:

T waren de Russen 

Of de Chinezen. Die hebben ook nog wel een appeltje te schillen met Amerika.

Of het was een boodschap richting Amerika omdat ze zich van stemming hebben onthouden bij de VN resolutie.

Kortom, er zijn oneindig veel mogelijkheden, maar voor mij op dit moment niets concreets. Denk wel dat er de komende dagen meer info boven water komt waardoor je een beter idee krijgt of het daadwerkelijk een ongeluk was of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, De Teruggetrokkene zei:

Ik lul maar wat. Ik heb geen idee 

Ik ook niet. Tenminste niet op dit moment.

Vind het wel heel bijzonder dat zo'n grote brug zomaar instort.

Dat zou inderdaad kunnen wijzen op het feit dat men precies wist waar die constructie te raken zodat een maximaal effect zou ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Dit is wat ze willen dat we nog jaren blijven speculeren over dit onderwerp net als 9/11.

Dat we niet meer verder zoeken maar blijven hangen. Ze werken gewoon allemaal samen om zo hun  agenda te blijven volgen.

aangepast door erec
Lettertje vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie zijn ze dan? Ik geloof in grote complotten en organisaties als het WEF en de EU deugen niet. Niemand weet precies wat ze doen en toch zie je bij diverse WOB verzoeken dat ze in het geheim heel veel invloed op Nederland uitoefenen. 
 

Toch zoek ik bij een ongeval als dit niet meteen naar een samenzwering. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Maar wie zijn ze dan? Ik geloof in grote complotten en organisaties als het WEF en de EU deugen niet. Niemand weet precies wat ze doen en toch zie je bij diverse WOB verzoeken dat ze in het geheim heel veel invloed op Nederland uitoefenen. 
 

Toch zoek ik bij een ongeval als dit niet meteen naar een samenzwering. 

 

 

 

Ik in principe ook niet, maar er zijn toch wel wat vreemde dingen. Misschien komt er de komende dagen wat meer info boven water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...