Ga naar inhoud

Forum voor democratie consumenten mand


Antoon

Aanbevolen berichten

Forum voor democratie  heeft een actie, je kan een mand per week bestellen met vis, kaas, groente, fruit en vlees, allemaal rechtstreeks van de biologische  boer, en betaalbaar zo lijkt het.

Heft iemand ervaring of er iets over te zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog nooit besteld maar het klinkt heel aantrekkelijk. "Eerlijk eten" heet dat toch? Ze hebben een firma die voedsel bij de boeren inkopen of zoiets. 
 

Ik kijk ook YouTube regelmatig naar Forum Inside. Erg leuk programma wat altijd gepresenteerd wordt door Baudet. Er is ook een aflevering over "Eerlijk eten". Volgens mij is partijlid Freek Jansen helemaal gegaan voor het voedsel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw is moeilijk over te halen, begrijp het wel, een traditie van boodschappen doen wankelt, als ik alleen over zou blijven bestel ik meteen die mand, ik denk niet dat het een teleurstelling wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je kan het toch een keer proberen? De bezoeken aan de supermarkt hoeven niet te stoppen. Als je het zo tegen je vrouw zegt en het verschil in kwaliteit bespreekt en dat je het graag eens wil proberen dan zal ze toch geen bezwaar maken?

Ik ga denk ik ook een keer een box bestellen. Dat betekent niet dat ik dan nooit meer naar de supermarkt ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...