Ga naar inhoud

Heeft iemand van jullie de persconferentie gezien?


Godenzoon

Aanbevolen berichten

ik was een beetje laat thuis en heb daarom de persconferentie gemist. Ik lees wel wat er zoal meegedeeld is, maar ik vroeg mij af hoe die nieuwe minister Kuipers het heeft gedaan.

Is hij net zo dominant en drammerig als Hugo de Jonge of is hij een meer redelijk mens die ervoor zal zorgen dat het leven binnenkort weer normaal wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Godenzoon zei:

ik was een beetje laat thuis en heb daarom de persconferentie gemist. Ik lees wel wat er zoal meegedeeld is, maar ik vroeg mij af hoe die nieuwe minister Kuipers het heeft gedaan.

Is hij net zo dominant en drammerig als Hugo de Jonge of is hij een meer redelijk mens die ervoor zal zorgen dat het leven binnenkort weer normaal wordt?

Kuipers is natuurlijk een andere man als die H de Jonge,arts en weet waar hij het over heeft,maar let wel de versoepelingen die er nu zijn zijn onder druk genomen daar het draagvlak steeds kleiner wordt. 25 januari gaan ze kijken hoe het er voor staat gaat alles goed worden de maatregelen die er nu zijn opgeheven................... nou ja terug naar het normale normaal mogen we dan hopen.......................... maar laten we ons niet rijk rekenen , het is afwachten nu.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...