Ga naar inhoud

Krijgt iedereen die in het ziekenhuis ligt een wattenstaaf in de neus gedrukt?


Joshua

Aanbevolen berichten

vroeger mocht je zelf bepalen, nu heeft de arts het laatste woord.
Het enige wat ze hoeven te doen is een slaapmiddel aan je infuus toe te voegen en je bent plots-klaps onbekwaam.

Op het rapport vermelden ze dat er acuut iets nodig is (corona-test) en dat de familie niet tijdig kon worden geraadpleegd.

Dit gebeurt aan de lopende band.

Maar ik ben het met Lichtzwaard eens, je moet zolang het kan weg blijven van die doods fabrieken die ze ziekenhuizen noemen.

 

Je organen zijn een lucratieve handel voor een ziekenhuis. En daar zijn de aandeelhouders maar wat blij mee.

90% van de mensen weten niet eens dat organen altijd van een levende mensen worden geoogst, van een dooie kan volgens mij alleen het hoornvlies verkopen.

Daar hebben ze de term "hersendood" voor uitgevonden. ondanks dat dat niks zegt over de levensvatbaarheid van iemand, gebruiken ze de term om je lichaam aan stukken te snijden en te verkopen.

Ik wil ook iedereen adviseren om even bij mijn-overheid in te loggen en je donor status te veranderen naar GEEN donor, Dat vergroot je kansen op overleven zodra je in een ziekenhuis komt na een ongeval o.i.d. omdat ze dan het geld moeten verdienen met je in leven houden en niet even snel 1.5 miljoen kunnen pakken op je "Spare-parts"

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/levenseinde-en-euthanasie/vraag-en-antwoord/wilsonbekwaamheid#:~:text=Als u zelf niet meer,uw naasten om te beslissen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...