Ga naar inhoud

Geen goed intuïtie bij Thierry Baudet!


AMD

Aanbevolen berichten

Meneer Baudet schrijft wel een boek inzake coronabedrog, maar waarom wordt er niet veel gereageerd door de WEF, verborgen organisatie’s? Ik denk persoonlijk dat Baudet gevrijwaard wordt door de elite en behoort tot agenda. Je hebt ook politiekers nodig als Baudet om de New Order te voltooien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, AMD zei:

Meneer Baudet schrijft wel een boek inzake coronabedrog, maar waarom wordt er niet veel gereageerd door de WEF, verborgen organisatie’s? Ik denk persoonlijk dat Baudet gevrijwaard wordt door de elite en behoort tot agenda. Je hebt ook politiekers nodig als Baudet om de New Order te voltooien. 

Zou heel goed kunnen, maar als het een boef is, dan is het wel een sympathieke boef vind ik. Voorlopig zegt hij wel de juiste dingen en we zullen moeten afwachten of als hij eenmaal aan de macht zou komen gaat draaien als een blad aan de boom.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar voorlopig is hij denk ik het beste wat we hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AMD zei:

Meneer Baudet schrijft wel een boek inzake coronabedrog, maar waarom wordt er niet veel gereageerd door de WEF, verborgen organisatie’s? Ik denk persoonlijk dat Baudet gevrijwaard wordt door de elite en behoort tot agenda. Je hebt ook politiekers nodig als Baudet om de New Order te voltooien. 

Ik vermoed dat er niet veel gereageerd wordt door het WEF, omdat de elites niet teveel stof willen laten opwaaien over hun aankomende plannen, want dan zou de bevolking massaal kunnen ontwaken, waardoor de plannen van de elites in het nauw kunnen komen.

Mensen die beweren of vermoeden dat Thierry Baudet (hoogstwaarschijnlijk) tot de politieke agenda behoort, beschouwen Thierry Baudet als controlled opposition. Zelf heb ik ook al een tijdje de indruk dat politicus Thierry Baudet als controlled opposition tot de politieke agenda behoort. Ik ben het met je eens dat er ook politici nodig zijn zoals Thierry Baudet, die functioneren als klokkenluiders, om de Nieuwe Wereld Orde te voltooien. Het kabinet voert de plannen uit en mensen zoals Thierry Baudet, Gideon van Meijeren, Wybren van Haga, etc., mogen hun verhaal doen om de klokken luiden.

BVDD Nieuws – ‘Thierry Baudet wordt voor optredens betaald door de staat’ 🔗

Thierry-Baudet-1.jpg


Dat Thierry Baudet wordt betaald door de staat klinkt logisch; hij is immers een ambtenaar. Het is meer de vraag of Thierry Baudet tot controlled opposition behoort, of dat hij als politicus daadwerkelijk de ambitie en de gelegenheid heeft om de Nederlandse bevolking te bevrijden van de aankomende digitale slavernij.

FLlZZv8XwAIbt5F?format=jpg&name=medium


Bij het kijken en luisteren naar de video's van Thierry Baudet, kreeg ik regelmatig de indruk van een acteur.
Op Nobbe Mieras is er een interessant artikel over Thierry Baudet als acteur: Thierry Baudet: de schmierende acteur 🔗.

35746988164_25bd517ee9_b.7458bd1f.fill-1160x652.jpg

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat deze politicus, groen licht kreeg om dingen te insinueren over het corona dictatuur. Een onafhankelijke politicus krijgt geen aandacht van de media ze worden zelfs verbannen, opgesloten of geliquideerd  dat is een feit. De elite is ook niet infantiel om te snappen dat dit niet langer zal getolereerd wordt door de bevolking, daarom plaatsen ze iemand die ons zal 'redden' van dit problematiek. Het is niet dat de wegen verschillen dat de bestemming niet hetzelfde is? De bestemming is hetzelfde. Maar ieder gebruikt zijn eigen routes. Dat heb je bij Baudet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, AMD zei:

Ik vermoed dat deze politicus, groen licht kreeg om dingen te insinueren over het corona dictatuur. Een onafhankelijke politicus krijgt geen aandacht van de media ze worden zelfs verbannen, opgesloten of geliquideerd  dat is een feit. De elite is ook niet infantiel om te snappen dat dit niet langer zal getolereerd wordt door de bevolking, daarom plaatsen ze iemand die ons zal 'redden' van dit problematiek. Het is niet dat de wegen verschillen dat de bestemming niet hetzelfde is? De bestemming is hetzelfde. Maar ieder gebruikt zijn eigen routes. Dat heb je bij Baudet. 

De Partij Forum voor Democratie speelt een heel nuttige rol. Alle mensen die de overheid doorzien stemmen op FvD. Hoe meer kabaal Baudet maakt des te meer ontevreden mensen op hem zullen stemmen.

Forum zal net als de PVV nooit deelnemen aan de regering omdat ze systematisch worden buitengesloten. Dus, iedere stem naar FvD is een stem die geen kwaad kan voor de gevestigde orde.

Een dergelijke partij zou juist heel mooi zijn voor hen omdat er door het stemmen op die partij niets verandert, maar mensen wel het gevoel hebben dat ze iets gedaan hebben waardoor ze achterover gaan leunen en onschadelijk zijn gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...