Ga naar inhoud

Arno Wellens woordvoerder van de financiële evolutie?


AMD

Aanbevolen berichten

Het is opmerkelijk hoe sommige politici en journalisten alle 'heimelijke of de onthulling van de agenda zonder dat ze daarover gesproken worden of bedreigd worden. Arno wellens is zeker iemand  die hoogbeschaafd en dingen die hij zegt klopt ook denk ik hij heeft inside information, maar wat hij nu aan het doen is, is om de naïeve bevolking al het beramen op de financiële omwenteling op een negatieve manier. Red spaarders, niet banken. Dat is het juist als de banken niet gered kunnen worden, dan heb je bankruns of dat wij clienten die deposito's rekening hebben gaat de bank hun geld verkwisten om hun schulden af te lossen. Het berusten van digitale valuta Thierry baudet, Arno wellens promoten BTC en dat zegt voor mij genoeg.. ze zijn ook een segment van de agenda, maar op een andere manier en wel zelfde doel. JFK, Abraham Lincoln o.a zijn geliquideerd omdat men de geldstroom of het tegenwerken tegen de banks... BIS,FED,ECB... etc Ik ben er van overtuigd als een politieker of journalist vermoord wordt is omdat hij de NWO tegenwerkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...