Ga naar inhoud

Begint genocide al bij het onderwijs?


AMD

Aanbevolen berichten

De wereld is verdeeld in alle kleuren, geuren, status, diploma’s noem maar op. Je ziet veel mensen die denken dat het behalen van een diploma dat het te maken is met intelligentie, maar integendeel het behalen van een diploma erkend zie ik meer als onderdrukking. Door de diploma erkenning volgen we te veel criteria, ‘rationeel denken’, terwijl dit eigenlijk tegen de mens is. Ondernemers moeten hun buikgevoel volgen. Diploma ivm geneeskunde, piloot, advocaat moet wel degelijk gereguleerd worden. Maar andere zaken zoals bureau of handwerk werk.. boekhouding, verzekeringen, sanitair vind  ik niet dat je een diploma moet behalen. Soms moet men buikgevoel volgen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMD zei:

De wereld is verdeeld in alle kleuren, geuren, status, diploma’s noem maar op. Je ziet veel mensen die denken dat het behalen van een diploma dat het te maken is met intelligentie, maar integendeel het behalen van een diploma erkend zie ik meer als onderdrukking. Door de diploma erkenning volgen we te veel criteria, ‘rationeel denken’, terwijl dit eigenlijk tegen de mens is. Ondernemers moeten hun buikgevoel volgen. Diploma ivm geneeskunde, piloot, advocaat moet wel degelijk gereguleerd worden. Maar andere zaken zoals bureau of handwerk werk.. boekhouding, verzekeringen, sanitair vind  ik niet dat je een diploma moet behalen. Soms moet men buikgevoel volgen. 

Zou zeggen neem afscheid van deze verschrikkelijk wereld waar mensen diploma,s halen een dokter bijvoorbeeld om een anders mens te redden en te genezen.Tja en een boekhouder zonder opleiding die je in dienst heb kan je gelijk je zaak sluiten enz enz...................... maar goed er zijn hoge woontorens zat gewoon naar boven en dan springen daar heb je in ieder geval diploma voor nodig.💀💀🗡️🏴‍☠️

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet alles omkeren in deze wereld.

Scholen zijn er om je dom te houden.

Ziekenhuizen zijn er om je ziek te houden.

Politiek is er zodat er nooit wat veranderd.

Religie is er om je spiritueel op het verkeerde pad te zetten.

Geld is er om je tot slaaf te maken.

Wetenschap is er om de echte ontdekkingen verborgen te houden.

Geschiedenis is er om je een verkeerd beeld van waar je vandaan komt te geven.

Goede doelen zijn er om mensen afhankelijk te houden.

Enz. enz.

Op scholen wordt slaafs gedag beloond en vrij denkers bestraft.

"Wij sommen wat op" en wie het goed kan herhalen krijgt een papiertje, zij die vragen stellen zullen zakken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, NivKing zei:

Je moet alles omkeren in deze wereld.

Scholen zijn er om je dom te houden.

Ziekenhuizen zijn er om je ziek te houden.

Politiek is er zodat er nooit wat veranderd.

Religie is er om je spiritueel op het verkeerde pad te zetten.

Geld is er om je tot slaaf te maken.

Wetenschap is er om de echte ontdekkingen verborgen te houden.

Geschiedenis is er om je een verkeerd beeld van waar je vandaan komt te geven.

Goede doelen zijn er om mensen afhankelijk te houden.

Enz. enz.

Op scholen wordt slaafs gedag beloond en vrij denkers bestraft.

"Wij sommen wat op" en wie het goed kan herhalen krijgt een papiertje, zij die vragen stellen zullen zakken.

Nou goede vriend is dat niet een beetje kort door de bocht, je hebt niet helemaal ongelijk,maar het ligt toch wat anders,blij dat ik niet in het stenen tijdperk leeft.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Nou goede vriend is dat niet een beetje kort door de bocht, je hebt niet helemaal ongelijk,maar het ligt toch wat anders,blij dat ik niet in het stenen tijdperk leeft.

Ik was het nieuws en voeding vergeten, maar die kan je zelf invullen.

Nee, Al deze instituten zijn geïnfiltreerd en niet ten goede.

Worden stelselmatig misbruikt ten behoeve van de "Agenda"

Om er een tussen uit te plukken, Ziekenhuizen zouden Pharmacy kunnen laten vallen aangezien dat behalve dan een hoop winst geen gezondheid bied. en kunnen overstappen op geneeskunde.

Nu zijn het doods fabrieken, mooi voorbeeld is de behandeling van bijvoorbeeld kanker, in het ziekenhuis wordt je een keuze gegeven tussen je aan stukken snijden, vergiftigen(Chemo) en als dat niet werkt dan gaan we met radio-activiteit aan de gang. Terwijl het al heel lang bekend is hoe je kanker kan genezen zonder een of ander duur verdien model.

En zo kan ik elk ander voorbeeld op de lijst voor je behandelen, maar ik denk dat het meeste wel voor zich zelf spreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NivKingHet is zeker correct wat je impliceert. Je hebt zeker in bepaalde sector diploma nodig. Maar ik geloof zeker dat de overheid het diploma aspect misbruikt. Hoeveel mensen hebben geen diploma, maar durven hun interesse niet te pragmatiseren omdat ze denken je moet een diploma hebben om een job of een bepaalde functie te implementeren en werkgevers zitten ook in die onbewust en irrationele fase. Terwijl ik geloof zeker iemand die interesse heeft in verzekeringen, beleggingen, boekhouding, sanitair, elektriciteit/ zelf-educatie , en je moet het geluk hebben dat ze u een kans gaan geven om u kennis nog te versterken. Ivm geneeskunde ze volgen de protocollen van de farma industrie en zo is hen ook geleerd op school. Als je nu naar een dokter gaat schrijft hij jou altijd medicijnen uit. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@AMD het probleem met de medische wereld vandaag de dag is dat ze aan symptoom bestrijding doen en niet aan het aanpakken van de oorzaak van een probleem.

Maar als je je been gebroken hebt dan zal je toch echt naar het ziekenhuis moeten, niet alles is zwart/wit, ook in de zorg niet.

En als ik in een vliegtuig stap wil ik toch echt dat de piloot een brevet heeft.

Scholing kan wel degelijk goed zijn maar zoals de basis school en het voortgezet nu is is er om loonslaven te maken helaas.

En passie voor iets is de beste leerschool. denk aan een kok of timmerman als je dat met passie doet zal je altijd een beter resultaat hebben dan iemand die de spreekwoordelijke "van 9 to 5" zijn tijd uitzit zodat hij/zei zijn rekeningen kan betalen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...