Ga naar inhoud

Maria/beelden aanbidding. De grote error in de katholieke kerk


Joshua

Aanbevolen berichten

De queen of heaven verwijst waarschijnlijk naar de afgoden: Ishtar, Astarte en Anat uit die tijd. De irony is wel dat Maria binnen de katholieke leer de titel: queen of heaven heeft gekregen en zoals je in de afbeeldingen kunt zien, door sommigen aanbeden word omdat er mensen zijn die liever via haar tot God willen komen dan God via Jezus te benaderen. Dan luid voor mij de vraag: hoe is dit ontstaan?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel lachen en maar bezig zijn als niet  gelovigen zo bezig zijn met Maria , dag in dag uit,men zou zo graag Katholiek willen  zijn,en dan nog de frustratie van   het eigenlijk niet weten waar het over gaat, en nog nooit mee gemaakt dat niet gelovigen zo,n obsessie hebben,wat hen eigenlijk niet aan gaat ,daar zei geen enkel recht van spreken hebben als niet Katholiek.

Voorts waar je geen verstand van heb .praat er niet over of ga is aan de studie. Wat een onwetendheid.

Nou ja moet er erg om lachen🤣🤣🤣🤣

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze naar Maria verwijzen in de Openbaringen 12 is enigszins te plaatsen, maar daar wordt iemand omschreven als een vrouw en geen queen. De titel queen of heaven behoorde inderdaad toe aan Ishtar, Isis en alle andere namen die we verspreid in de mythologie zien. Maria en Jezus zijn niet dezelfden als ze afbeelden en aabidden sedert de menselijke geschiedenis. Het lijkt er zeer sterk op dat men een archetype ontwierp in naam van de Zoon en Zijn moeder om in oude Babylonische rituelen te kunnen blijven hangen. Dus men aanbidt verdoken Tammuz/Nimrod en Ishtar.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Wel lachen en maar bezig zijn als niet  gelovigen zo bezig zijn met Maria , dag in dag uit,men zou zo graag Katholiek willen  zijn,en dan nog de frustratie van   het eigenlijk niet weten waar het over gaat, en nog nooit mee gemaakt dat niet gelovigen zo,n obsessie hebben,wat hen eigenlijk niet aan gaat ,daar zei geen enkel recht van spreken hebben als niet Katholiek.

Voorts waar je geen verstand van heb .praat er niet over of ga is aan de studie. Wat een onwetendheid.

Nou ja moet er erg om lachen🤣🤣🤣🤣

Dag in en dag uit, lichtzwaard. Ik zal niet rusten totdat de onderste steen boven komt lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fundamenteel zei:

Dat ze naar Maria verwijzen in de Openbaringen 12 is enigszins te plaatsen, maar daar wordt iemand omschreven als een vrouw en geen queen. De titel queen of heaven behoorde inderdaad toe aan Ishtar, Isis en alle andere namen die we verspreid in de mythologie zien. Maria en Jezus zijn niet dezelfden als ze afbeelden in een aabidden sedert de menselijke geschiedenis. Het lijkt er zeer sterk op dat men een archetype ontwierp in naam van de Zoon en Zijn moeder om in oude Babylonische rituelen te kunnen blijven hangen. Dus men aanbidt verdoken Tammuz/Nimrod en Ishtar.

MISPOES  kortom om spuit elf de dwangmatige gek geef ook wat troebel water.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

MISPOES  kortom om spuit elf de dwangmatige gek geef ook wat troebel water.

 

 

6 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Dat ze naar Maria verwijzen in de Openbaringen 12 is enigszins te plaatsen, maar daar wordt iemand omschreven als een vrouw en geen queen. De titel queen of heaven behoorde inderdaad toe aan Ishtar, Isis en alle andere namen die we verspreid in de mythologie zien. Maria en Jezus zijn niet dezelfden als ze afbeelden en aabidden sedert de menselijke geschiedenis. Het lijkt er zeer sterk op dat men een archetype ontwierp in naam van de Zoon en Zijn moeder om in oude Babylonische rituelen te kunnen blijven hangen. Dus men aanbidt verdoken Tammuz/Nimrod en Ishtar.

Ik vind dit te ver gaan

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Flieko zei:

Dag in en dag uit, lichtzwaard. Ik zal niet rusten totdat de onderste steen boven komt lol

Je doet je best maar  het zal mij een rotzorg zijn;oja en niet praten over zaken die je niet weet en geen verstand van heb je maak je alleen maar belachelijk.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lichtzwaard zei:

MISPOES  kortom om spuit elf de dwangmatige gek geef ook wat troebel water.

Wat leert de Bijbel over mensen die een queen of heaven aanbeden? en daar begint en eindigt alle discussie als we ontleden.  maar ik zie al hoe je als katholiek het katholiek-zijn idoliseert en ik dank je om dat voorbeeld te poneren. Alsof mensen katholiek willen zijn en dat een status is om jaloers op te zijn. kijk uw temperatuur eens na snotneus.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Je doet je best maar  het zal mij een rotzorg zijn;oja en niet praten over zaken die je niet weet en geen verstand van heb je maak je alleen maar belachelijk.

Als jij er wel verstand van hebt, waarom gooi je dan geen touw uit om ons uit dit troebele water te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fundamenteel zei:

Wat leert de Bijbel over mensen die een queen of heaven aanbeden? en daar begint en eindigt alle discussie als we ontleden.  maar ik zie al hoe je als katholiek het katholiek-zijn idoliseert en ik dank je om dat voorbeeld te poneren. Alsof mensen katholiek willen zijn en dat een status is om jaloers op te zijn. kijk uw temperatuur eens na snotneus.

Je bent gewoon een dwangmatige protestantse gek die hier de boel op stelten wil zetten,maar goed dat je al van heel wat forums verbannen bent akelige smeerpijp.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lichtzwaard zei:

Je bent gewoon een dwangmatige protestantse gek die hier de boel op stelten wil zetten,maar goed dat je al van heel wat forums verbannen bent akelige smeerpijp.

ik ben van geen enkel forum verbannen. dat netforum eentje als jou tolereert is me echter een raadsel. Vloeken bij de vleet, anderen dom noemen maar geen ene reet kunnen nuanceren. Gebruik jij drugs/alcohol of ben je gewoon zo geboren?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Je bent gewoon een dwangmatige protestantse gek die hier de boel op stelten wil zetten,maar goed dat je al van heel wat forums verbannen bent akelige smeerpijp.

Je gebruikt steeds de woorden: dwangmatige gek en nu ook akelige smeerpijp maar tot nu toe heb je niets gedaan om jou geloof te verdedigen. Je scheld alleen maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fundamenteel zei:

ik ben van geen enkel forum verbannen. dat netforum eentje als jou tolereert is me echter een raadsel. Vloeken bij de vleet, anderen dom noemen maar geen ene reet kunnen nuanceren. Gebruik jij drugs/alcohol of ben je gewoon zo geboren?

Liegen kan je ook,je bent gewoon een smeerpijp een dwangmatje protestantse gek vol van haat, je bent het antwoorden niet waard  stuk ongeboorte. Nu echt discussie gesloten!!!!

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fundamenteel zei:

ik ben van geen enkel forum verbannen. dat netforum eentje als jou tolereert is me echter een raadsel. Vloeken bij de vleet, anderen dom noemen maar geen ene reet kunnen nuanceren. Gebruik jij drugs/alcohol of ben je gewoon zo geboren?

Ik wou al bijna vragen van welk forum je verbannen was lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Liegen kan je ook,je bent gewoon een smeerpijp een dwangmatje protestantse gek vol van haat, je bent het antwoorden niet waard  stuk ongeboorte. Nu echt discussie gesloten!!!!

de enige die loog was jij die een predikant valselijk beschuldigde van wiens eigen kerk bol staat en het aftreden van een paus nodig was.

slaapwel, ik ga een warm lijf lepelen 🙂 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Flieko zei:

Je gebruikt steeds de woorden: dwangmatige gek en nu ook akelige smeerpijp maar tot nu toe heb je niets gedaan om jou geloof te verdedigen. Je scheld alleen maar

Op leugens en haat van die smeerpijp ga ik niet in zonde van de tijd. Voorts moet jij je er buiten houden,ga is aan de studie en laat je niet zo mee slepen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lichtzwaard zei:

Op leugens en haat van die smeerpijp ga ik niet in zonde van de tijd. Voorts moet jij je er buiten houden,ga is aan de studie en laat je niet zo mee slepen.

Ik heb net de bijbel versen die fundamenteel mij stuurde doorgelezen. Jij niet. By the way is dit mijn topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Antoon zei:

Je gaat te ver Lichtzwaard graag verdedig ik jou, want ik begrijp je, maar je bent niet te verdedigen

Er zijn er maar twee die te ver gaan waarde Antoon,en heb daar geen enkele consideratie mee,spreek ze aan in de taal die ze begrijpen en waar ze vandaan komen.

Voorts een goede nacht gewenst.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Flieko zei:

De queen of heaven verwijst waarschijnlijk naar de afgoden: Ishtar, Astarte en Anat uit die tijd. De irony is wel dat Maria binnen de katholieke leer de titel: queen of heaven heeft gekregen en zoals je in de afbeeldingen kunt zien, door sommigen aanbeden word omdat er mensen zijn die liever via haar tot God willen komen dan God via Jezus te benaderen. Dan luid voor mij de vraag: hoe is dit ontstaan?

Ik heb nul keer gescholden, ik heb de bijbel teksten die fundamenteel poste gelezen en daar oo geprobeert te antwoorden. Maar toen kwam lichtzwaard en begon het gescheld en getier. Als je kijkt naar deze comment dan zie je dat het hier om een normaal gesprek ging. Ik ben het ook niet bepaald eens wat fundamenteel over Jezus met Maria zegt, maar daar ga ik hem niet voor uitschelden, ik ga er liever over lezen

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...