Ga naar inhoud

Volwassen man identificeert zich als baby en speelt in de speeltuin


Joshua

Aanbevolen berichten

15 uur geleden, Flieko zei:

Ik kwam dit tegen op de site van niburu. Een volwassen man identificeert zich als baby en speelt in de speeltuin. Ik vraag me af wat hij deed voordat de politie kwam.

Ja, goede vraag. Maar, het laat wel goed zien hoe onze maatschappij totaal verloederd is. Er is nog maar een klein deel van de bevolking dat enigszins besef heeft van normen en waarden.

Wat dat betreft ben ik een voorstander van een geloof. Want het maakt niet uit welk geloof je aanhangt, binnen een dergelijke gemeenschap heb je meestal nog wel de 'ouderwetse' fatsoensnormen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Flieko zei:

sick2 (1).jpg

Wat ik het ergste van alles vind is dat ouders toestaan dat hun kinderen worden blootgesteld aan dit soort dingen. Ik zou ze thuishouden van school, maar dan krijg je een boete omdat er leerplicht is.

Dus, ze kunnen je kinderen verplichten dit soort idioterie aan te horen.

Ik vraag mij af hoe moslims hier over denken. Ik kan mij niet voorstellen dat zij toestaan dat dit soort dingen aan hun kinderen wordt onderwezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sherlock zei:

Wat ik het ergste van alles vind is dat ouders toestaan dat hun kinderen worden blootgesteld aan dit soort dingen. Ik zou ze thuishouden van school, maar dan krijg je een boete omdat er leerplicht is.

Dus, ze kunnen je kinderen verplichten dit soort idioterie aan te horen.

Ik vraag mij af hoe moslims hier over denken. Ik kan mij niet voorstellen dat zij toestaan dat dit soort dingen aan hun kinderen wordt onderwezen.

Ik had ooit iets gehoord van dat sommigen een briefje van hun ouders krijgen om de les niet bij te wonen. 

Je kunt ze moeilijk thuishouden. Voor je het weet komt jeugdzorg je kinderen afpakken. Rechters zijn corrupt in dit geval dus daar hoef je niets van te verwachten. De enige redding is God (in Jezus naam) zijn werk laten doen zodat de psychopatische tegenpartij spontaan breekt van empathie tijdens de zitting🙌🏻 dat heb ik zien gebeuren. Maar dat is niet altijd in de wil van God.

Beste is ellende voorkomen als je kinderen hebt. Maar hoe doe je dat in het rijk van de groeiende antichrist? Ik heb werkelijk geen idee.

Het lijkt wel alsof de maatschappij afstevent op de gender loze baphomet. Het wordt hier met de dag erger. Hoeveel genders zijn er tot nu toe bedacht?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ontkomt er niet aan om je kinderen aan dit systeem te onttrekken. Je kunt ze thuis de waarheid vertellen en zeggen dat niet alles klopt wat ze op school leren. Desondanks krijgt een kind wel schade door die indoctrinatie. 
 

gelukkig kun je daar ook weer van herstellen. Ik spreek uit ervaring en schrijf die eer volledig toe aan God en Zijn Heilige Geest. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...