Ga naar inhoud

Christenen: kijken jullie TV?


Joshua

Aanbevolen berichten

Sinds 2014 tot begin 2022 was ik gestopt met het kijken van TV. Er was gewoon teveel troep op dat niet rijmt met de heilige geest. Eventuele documentaires kijk/keek ik op internet. 

Sinds dit jaar heb ik toch maar weer een TV abonnement. Vooral om dat ding gewoon op de achtergrond aan te hebben.

Ik keek een tijdje Family Guy en South Park maar vind dit soms veel te God's lasterlijk. Te triest voor woorden eigenlijk. Dus op een gegeven moment dacht ik: genoeg. Ik kan terug kijken dus zet em vaak op Border security, Frank Visser, WK, nieuwsuur (propaganda uur lol) Air crash investigation enzo.

Nu had ik em laatst maar een keer weer eens op comedy central staan. Ik lette ff niet op en voor ik het door had was er hard gehijg op TV dat de buren konden horen en voor iedereen te zien vanaf buiten: een vrouw die op en neer ging. Het hield niet op. Dit was de druppel dat ik helemaal klaar ben met die smeer zender.

Ik vraag me af: willen mensen serieus die zogenaamde bed scenes zien? Waarom? Wat voegt seks uberhaubt toe aan een programma? Maar mischien heb ik het antwoord hier al. het woord: programma. Mensen worden geprogrammeerd door die troep en dat kunnen we duidelijk zien aan het verval van onze samenleving.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...