Ga naar inhoud

Reddit is toxisch


Joshua

Aanbevolen berichten

Ik vraag me al heel lang af: wat voor mensen zitten er op reddit?

Alles is extreem links, hive minded, atheistisch en kinderachtig. Je mag geen woord over het vaccine zeggen tenzij het positief is. Want je krijgt een instand ban. Een grapje, zoals we hier welleens doen kan ook niet. Ook dan krijg je een ban.

Ga je tegen de denkwijze van de groep in, dan krijg je een hele lading stront en downvotes over je heen. Opzich niet erg, maar het lijkt wel alsof iedereen dezelfde mening deelt. Niemand is uniek. Zijn dit jongeren? Is dit de nieuwe geïndoctrineerde generatie dat nu op school zit? 

Er zitten wel een paar goeie subreddits tussen maar ook daar moet je op je tenen lopen. De subreddit Christianity is om te huilen. Het is een struikelblok voor Christenen vol met slangen die lauwe Christenen proberen te laten struikelen. Je kunt de kop eraf hakken maar zelfs dan bijten die beesten je nog.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is reddit voornamelijk artificieel geworden. 90% bots. Zoiets als bij Twitter. Die hebben een agenda hoog te houden. Nu.nl reacties lijkt er veel op maar dat zijn dan denk ik geen bots, maar narratieven die herhaald worden als in 'Turn on, tune in, drop out '. Geband worden op reddit is in ieder geval een peulenschil daar hoef je niet obsceen voor te zijn (hoe groter de sub des te groter de kans). "Er zitten wel een paar goeie subreddits tussen maar ook daar moet je op je tenen lopen." Precies dat.

https://nl.trustpilot.com/review/www.nu.nl
Reacties/beoordelingen daar zijn m.i. net zo goed toepasbaar op reddit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op nu.nl gaat s'nachts ook het reactie platform dicht omdat er geen moderatie aanwezig is om de reacties te toetsen. Het staat er ook gewoon alsof dat heel normaal is. 

De beoordeling op trustpilot is dus ook niks veranderd zo te zien lol

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...