Ga naar inhoud

Welk vaccine kies jij?


Joshua

Welk vaccine heeft jou voorkeur?  

  1. 1. Welk vaccine heeft jou voorkeur?

    • Pfizer
      0
    • Moderna
      0
    • Janssen
      0
    • Het maakt mij niet zoveel uit.
      0


Aanbevolen berichten

Volgens mij heb ik m gevonden. T is een interview toch? Ik heb een stukje gekeken. Ben uiteindelijk naar Bitchute gegaan en heb wat ander gekeken over dat onderwerp. Ik wist er opzich al best wel wat over maar je ziet toch elke keer weer nieuwe dingen. Die artiesten lijken wel geprogrammeerd te zijn. Ze doen eigenlijk allemaal hetzelfde. Gisteren weer iets nieuws gehoord. De meeste artiesten hebben geen spiegels in huis, wordt beweerd. Ze schijnen in die spiegels demonen te zien. Vroeger zou ik gedacht hebben, "wat een flauwekul". Inmiddels geloof ik dat het best waar kan zijn. Die mensen zijn in een val gelokt en moeten een programma van hogeraf uitvoeren. Bij tegenwerking kan het zomaar op de dood uitlopen. De geestelijke (duivelse) wereld bestaat en geeft de meeste macht aan de mensen die alle goddelijke regels willen opgeven. Met andere woorden, het hele geweten (Heilige Geest) weg gooien. Ik ben dankbaar dat ik God heb leren kennen. Dit is mijn achtste jaar en ik word er geestelijk alleen maar beter van. Lijden hoort erbij, maar er zijn geen grote psychische schommelingen meer in mijn leven. God bestaat en Hij helpt degenen die in Hem geloven bovennatuurlijk. Ik ben blij en dankbaar dat ik geen leven hoef te leiden zoals bijvoorbeeld de artiesten en politici. Deze mensen hebben dan wel roem en geld, maar zijn slaven van satan. Ze kunnen onmogelijk gelukkig zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Gisteren weer iets nieuws gehoord. De meeste artiesten hebben geen spiegels in huis, wordt beweerd. Ze schijnen in die spiegels demonen te zien. Vroeger zou ik gedacht hebben, "wat een flauwekul". Inmiddels geloof ik dat het best waar kan zijn. Die mensen zijn in een val gelokt en moeten een programma van hogeraf uitvoeren.

Kijk de film 'Embrace of the Serpent'. Gaat over een jezuïet die 'de trip zoekt' voor verlichting. Ze zoeken letterlijk de draak of de koepel/dome van onze spiegel/collectief ego op, vandaar dus ook geen materiële spiegels in huis, ze richten zich op 'het hoge' maar het spiegelcomplex is dan weer de doctrine of architectuur van de vrijmetselarij.

De spiegel die ze niet in huis hebben maar wel aan de anderen doorgeven:

8 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ze kunnen onmogelijk gelukkig zijn. 

Precies.
En bedankt voor het vertellen over die 8 jaar e.d. dat doet me deugd. Ik worstel soms nog met God want ik worstel met de wereld maar ook ik weet zeker dat God bestaat en ik zal sinds 2018 altijd in hem geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Volgens mij heb ik m gevonden. T is een interview toch?

Er was geen 'm als in één video. Het is een hele serie. En ja het zijn interviews/gesprekken, het zijn doorgaans geen interviews want de Host praat veelt te veel (maar dat is neit erg in deze :p) Het kopje muziek was alleen helpend voor het onderwerp waar we het over hadden. Ik heb zelf een week gezocht om een grote collectie bij elkaar te sprokkelen. Podcasts, dus zonder beeld, zijn allemaal te vinden.
Maar op altcensored staan er veel, op rumble en op youtube. Allemaal onder LogosMedia als kanaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, WitteGijUt zei:

Kijk de film 'Embrace of the Serpent'. Gaat over een jezuïet die 'de trip zoekt' voor verlichting. Ze zoeken letterlijk de draak of de koepel/dome van onze spiegel/collectief ego op, vandaar dus ook geen materiële spiegels in huis, ze richten zich op 'het hoge' maar het spiegelcomplex is dan weer de doctrine of architectuur van de vrijmetselarij.

De spiegel die ze niet in huis hebben maar wel aan de anderen doorgeven:

Precies.
En bedankt voor het vertellen over die 8 jaar e.d. dat doet me deugd. Ik worstel soms nog met God want ik worstel met de wereld maar ook ik weet zeker dat God bestaat en ik zal sinds 2018 altijd in hem geloven.

Over die spiegels weet ik nog niet genoeg maar ik neem het van je aan. 
 

Die clip van Nik Kershaw ken ik, maar ik zie meteen dingen die ik voorheen niet zag. Het is 1 grote indoctrinatiebende. Wie niet studeert, zal het niet zien. De beïnvloeding werkt dan wel. Wat leven we toch in een vreselijke wereld. Satan heeft nog zoveel invloed via de allerrijksten. Gelukkig komt er straks een oneindige tijd waarin geen plaats meer is voor leugens en lijden. Ik ben gelukkig en klaar voor de nog moeilijkere tijd die komt. 
 

Wat betreft jouw worsteling met deze wereld. Ik begrijp je hoor. Het is niet makkelijk om God te gehoorzamen. Toch beveel ik je van harte aan om het wel te gaan doen. Als je gehoorzaamt, dan krijg jij vertrouwen en daarmee zoveel kracht dat je alle ellende aankunt. Goed om te weten is: God belooft jou dat je tegenslagen nooit zo groot worden dat je het niet meer trekt. Ik kan erover getuigen dat dit waar is. Wil ook niet te snel gaan. Dat werkt niet. Leer te vertrouwen en aanvaard lijden. Het is niet leuk maar beter dan meelopen met de wereld. Dan krijg je net zo goed ellende, maar geen uitzicht. Mijn wereld is veel kleiner geworden maar ik ben heel stabiel en gelukkig. Vroeger kon ik niet op mezelf bouwen. Nu vertrouw ik op God en het is beter dan wat dan ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, De Teruggetrokkene zei:

ik neem het van je aan

dank voor je vertrouwen maar doe dat maar niet. Blijft een spiegel he.

Ik loop al veel mee hoor maar ik zie Satan toch anders, ik heb nochtans gesproken over de Duivel.

Desondanks vertrouw ik ook op wat je zegt en ik zal letten op mijn luisteren en volgen want dat verslons ik inderdaad wel eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, WitteGijUt zei:

dank voor je vertrouwen maar doe dat maar niet. Blijft een spiegel he.

Ik loop al veel mee hoor maar ik zie Satan toch anders, ik heb nochtans gesproken over de Duivel.

Desondanks vertrouw ik ook op wat je zegt en ik zal letten op mijn luisteren en volgen want dat verslons ik inderdaad wel eens.

Ik weet natuurlijk niet hoe jij dd duivel ziet. Ik zie het zelf zo. Hij is niet alleen en heeft heel veel knechten. Als jij God gehoorzaam bent dan is er voor de duivel geen mogelijkheid om een ingang bij je te vinden. Hij is dan in feite machteloos. Als jij een zonde begaat. Stel, je gaat naar de hoeren of steelt iets, dan geef je de duivel een mogelijkheid om jou te gaan bespelen. Je wordt hier dan bevattelijk voor. Ik zeg niet dat ik nooit zondig, maar ben me er sterk van bewust dat ik dan de duivel in de kaart speel. Het is een leerproces en ik ben nog lang niet uitgeleerd. K heb wel geleerd dat je heel goed moet opletten, want bij het minst of geringste kan de duivel een ingang vinden om je terug in zijn manier van doen te proberen te dwingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, WitteGijUt zei:

Accepteer de duivel, jij bent al in zijn ingang hij is de Prins van deze aarde. Vertrouw op God want de duivel kan je niks maken.

Hij kan je zeker tergen. Dat doet hij ook. Ook als je gehoorzaam bent aan God. Het lijden is ook noodzakelijk om op God te leren vertrouwen. Wees hier niet bang voor. Lees het verhaal van Job. Dat is een goed voorbeeld. De duivel kan je aardse leven erg moeilijk maken maar als je volhardt in het gehoorzamen dan moet hij uiteindelijk buigen. Niet makkelijk, maar wel de realiteit. Je wordt echt op de proef gesteld als je voor God kiest. Het is de moeite meer dan waard hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nooit preken voor een ander. Je kan zeggen ik vermoed, ik ervaar, ik denk, wat ik weet,ik zie, ik geloof. Je zegt me hoe ik de duivel kan tegenspreken maar je zinsbouw spreekt vanuit ik ken de duivel. Zoals prekers praten. Niet dat ik nooit preek, spreek me er a.u.b. op aan en ik had dus door dat je niet over God sprak maar over de duivel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, WitteGijUt zei:

Je kan nooit preken voor een ander. Je kan zeggen ik vermoed, ik ervaar, ik denk, wat ik weet,ik zie, ik geloof. Je zegt me hoe ik de duivel kan tegenspreken maar je zinsbouw spreekt vanuit ik ken de duivel. Zoals prekers praten. Niet dat ik nooit preek, spreek me er a.u.b. op aan en ik had dus door dat je niet over God sprak maar over de duivel.

Als je de bijbel leest en leert deze te begrijpen, dan ga je de duivel ook kennen hoor.  Als jij mij als betweterig of arrogant ervaart, dan spijt me dat. Kan me het eigenlijk wel voorstellen als ik mezelf terug lees.  Het is echter niet mijn bedoeling om betweterig te zijn. Sorry als ik je dat gevoel geef.  Ik ben maar een gewone man en heb zeker de wijsheid niet in pacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, WitteGijUt zei:

Ik ervaar jou niet op die manier. Ik ervaar je als overtuigd. Je geeft me dat gevoel niet. Aldus je laatste zin.

Okee, dat is fijn om te horen.  Overtuigd ben ik zeker. Dat neemt niet weg dat ik dingen soms ook niet helemaal goed zie of wellicht ervaar. Je zei wel iets slims over de duivel.  Ik ken hem beter dan voorheen, maar hij is slimmer dan ik en zeker in staat om mij te misleiden.  Door goed te lezen en te geloven in de macht van de Vader, lukt het wel om hem steeds beter te weerstaan.  Goed dat je me terechtwijst.  Luisteren naar mensen is ook heel belangrijk.  Bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, WitteGijUt zei:

ik ben oprecht heel blij met dit gesprek en bookmark het. Verder laat ik dit topic met rust want dit alles tussen ons was off-topic. wellicht word het forum nog eens wat. Overigens huil ik alvast voor de potentiële moderatie.

Fijn. Ik vind het ook een waardevol gesprek. Bedankt voor je mooie woorden. Off-topic is het zeker. Mijn ervaring is dat daar hier niet moeilijk over wordt gedaan. Maar we laten het erbij. Persoonlijke berichten zijn ook mogelijk. Ik heb via deze weg een heel fijn contact met Flieko. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Flieko zei:

We hebben een hele goede admin. Ik heb nog nooit iets zien verdwijnen behalve 18+ rommel

Dat geloof ik gelijk! Maar dat is niet wat ik bedoelde met mocht het forum wat worden. Het is makkelijk om een trollenlegertje op zo'n klein forum als deze te gooien. Ik baal er eigenlijk van dat ik dit zeg. Ik hoop dat ik uit mijn nek klets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, WitteGijUt zei:

Het is makkelijk om een trollenlegertje op zo'n klein forum als deze te gooien.

Het kan. De admin checkt meerdere keren per dag dus veel kan er niet gebeuren. Alleen een slang komt erdoorheen 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...