Ga naar inhoud

Energie wordt gratis in 2030


Joshua

Aanbevolen berichten

Volgens Ruud Koornstra, wie dat ook mag zijn wordt energie in 2030 gratis. Natuurlijk vertellen ze er niet bij dat daar waarschijnlijk een enorm prijskaartje kwa vrijheid/bemoeienis aan hangt. Maar goed, we zullen zien. 

 

Hier het artikel https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/4229dad3-d473-437d-b2a8-e14882234153/ruud-koornstra-energie-wordt-gratis

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Vrije energie staat bekent als een scam. Energie is toch iets dat niet kapot kan, maar je kan het ook niet maken?. Een natuurwet ofzo. Je kunt wel manieren verzinnen om het op te vangen.

Op youtube staan tig filmpjes van vrije energy met magneten enzo. Maar ze verstoppen de motor altijd in deze filmpjes. Sommigen komen er gelukkig later voor uit.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Flieko zei:

Vrije energie staat bekent als een scam. Energie is toch iets dat niet kapot kan, maar je kan het ook niet maken?. Een natuurwet ofzo. Je kunt wel manieren verzinnen om het op te vangen.

Op youtube staan tig filmpjes van vrije energy met magneten enzo. Maar ze verstoppen de motor altijd in deze filmpjes. Sommigen komen er gelukkig later voor uit.

Precies. Die filmpjes maken ze om kijkers te trekken. Veel flauwekul. Ik heb een boek met allerlei soorten vrije energie, maar de meest makkelijke dingen zijn bij mij niet gelukt. 
 

Ik heb een werkende magneetmotor gezien van een man uit Turkije. Hij demonstreerde hem op een TU in Nederland. Ik geloof wel dat er zoiets als vrije energie bestaat maar dan kom je in het vaarwater van grote belanghebbenden.  

 

aangepast door De Teruggetrokkene
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...