Ga naar inhoud

Games


LukyKrea

Aanbevolen berichten

Alleen GTA Online en alleen met mods (hacks). Verder heb ik niks met games. Maar GTA Online met mods... Geweldig.

Ik had eerder het px mod menu maar steeds meer opties werden gepatched en het liet de game steeds crashen. De makers kunnen het blijkbaar niet fixen waardoor het tegenwoordig heel slecht werk.

Ik was een tijdje gestopt met gamen totdat ik laatst besloot het 2TAKE1 menu te kopen. Het is het duurste mod menu dat er bestaat maar dan heb je ook wat.(€120 voor het complete pakket). Super stabiel en de beste service.

Na aankoop wordt je toegelaten in een geheime discord server. En daar heb je gigantisch veel (gratis) lua scripts die je kunt downloaden en toevoegen aan je menu. 

De opties met dit menu zijn eindeloos als je de lua scripts toevoegt. Mega veel troll opties (belangerijkste) tot aan money hacks. En nog veel meer.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Caiman.us zijn er gratis leuke Freeware games te downloaden voor Windows. Freeware staat voor gratis software.

De games zijn verdeeld in verschillende categorieën zoals:
Puzzel games,
Flash games,
2D racing,
Board games,
Kaartspellen,
Boulderdash
, etc.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

eGames Mini Car Racing
Als een nieuw spel begint krijg je een startbudget. Je krediet aan geld kunt gebruiken voor race performance of voor wapens om je tegenstanders af te laten gaan. Als je je tegenstanders af laat gaan krijg je een bonus. Hoe hoger je op de rang finisht aan het einde van een race, hoe meer geld je wint.

Een klassieke game voor Windows, uit het jaar 2000 die te downloaden is via een 🔗 Torrent .

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Windows 7 Games voor Windows 10 🔗 Winaero.

Windows 7 Games voor Windows 11 🔗 Winaero.

De games die eerst in Windows 7 zaten, die zitten niet bij de laatste versies van Windows. Die moeten apart worden geïnstalleerd en zijn beschikbaar via Winaero.

 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazz Jackrabbit 2 

Op het gebied van platform games is Jazz Jackrabbit 2 is een echte topper, met een hoge grafische kwaliteit.

Jazz Jackrabbit 2 voor Windows is gratis te downloaden op Zip-formaat via 🔗 BestOldGames.net. Even het Zip-bestand uitpakken en je kunt het spel direct pelen; het hoeft niet geïnstalleerd te worden. En als je een gamepad hebt kun je die ook configureren voor het spel (bij Opties).

Een Review van Jazz Jackrabbit 2 is beschikbaar op 🔗 Vintageisthenewold.com.

Jazz_Jackrabbit_2_PC_02.png

Jazz_Jackrabbit_2_PC_03.png

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

@Watchman_Ricky je kent een hoop games zo te zien. Game je veel?

Gamen doe ik af ten toe tussendoor. Vroeger heb ik veel gegamed.

Wat gamen betreft ben ik best kieskeurig. Veel games hebben namelijk een connectie met hekserij, occultisme, afgoderij, duistere symboliek, etc. Ik zoek de mooie spellen uit en tracht games die duidelijk een connectie hebben met rebellie (op de voorgrond of in de titel) zoveel mogelijk te vermijden. Games die een connectie hebben met rebellie kunnen m.i. knagen aan de innerlijke vrede, terwijl innerlijke vrede juist heel belangrijk voor voldoening.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...