Ga naar inhoud

Brandend maagzuur


Joshua

Aanbevolen berichten

Een tip voor de mensen die last hebben van brandend maagzuur: appelazijn. 

Ik heb zelf jaren last gehad van brandend maagzuur. Had medicijnen gekregen maar nooit genomen aangezien dat het probleem niet oplost. Deze medicijnen maken het maagzuur minder sterk waardoor voedsel niet goed verteerd wordt. Ook bevatten deze pillen (op recept) vaak aluminium. 

Volgens sommige artsen heeft brandend maagzuur in de keel ook niets te makken met een teveel aan maagzuur, maar is het een probleem met de slokdarm. Waardoor deze niet goed afsluit. 

Iemand vertelde mij over appelazijn maar ik geloofde niks van de hele theorie van waarom het zou werken. Tot een aantal maanden terug. Toen toch maar geprobeerd. Het werkt😱 ze zeggen dat je een lepeltje moet nemen, maar zelf neem ik wat meer. 1/5 deel appelazijn op 4 delen water. Soms iets meer. Ik heb elke dag een glas of twee gedronken en ben nu een aantal weken gestopt. Tot nu toe nogsteeds geen klachten. Echt een aanrader!

aangepast door Flieko
  • Like 1
  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...