Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van de BBB?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik lees van alles over de klinkende overwinning van BBB.

Boeren hangen vlaggen weer recht, jubelende berichten over donkere wolken die zich boven Den Haag samentrekken enzovoort.

Ik vraag mij alleen af wat dit alles concreet in de praktijk zal betekenen.

Is het her en der een beetje water bij de wijn doen, of zullen er echt structureel dingen veranderen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ze de gemiddelde mening van de samenleving weten zullen zij hun propaganda hierop aanpassen. Dit terwijl de "gekozen(?)" leiders langzaam 180 graden zullen draaien. Dat beeld heb ik er een beetje bij.

Met wat verschillende wissels komen we weer op hetzelfde tirannieke spoor terecht, en de trein gaat weer gewoon door.

Er is geen beginnen aan met de evil dat zich achter de schermen afspeelt. For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.

Het eerst volgende station is het beest zodra zijn troon gereed is.🚧

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Flieko zei:

Nu ze de gemiddelde mening van de samenleving weten zullen zij hun propaganda hierop aanpassen. Dit terwijl de "gekozen(?)" leiders langzaam 180 graden zullen draaien. Dat beeld heb ik er een beetje bij.

Met wat verschillende wissels komen we weer op hetzelfde tirannieke spoor terecht, en de trein gaat weer gewoon door.

Er is geen beginnen aan met de evil dat zich achter de schermen afspeelt. For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.

Het eerst volgende station is het beest zodra zijn troon gereed is.🚧

Heel goed. Ik heb hetzelfde soort gedachten. Als ze eenmaal op het pluche zitten worden ze vakkundig ingepakt en voordat je het weet zijn ze ook onderdeel van het systeem. Kijk naar Meloni, de premier van Italië. Ruim een half jaar na haar verkiezingen kent niemand meer de originele Meloni en is ze voor immigratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...