Ga naar inhoud

Waarom heeft ons land een absurd hoog ziekteverzuim?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Er zijn veel mensen ziek in ons land, heel veel.

Vooral ook werkende mensen:

Eerder lieten de cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek al zien dat het verzuim stijgt. Sinds het begin van deze eeuw hebben zich niet eerder zoveel mensen ziek gemeld op het werk. De stijging zit hem in zowel kortdurend verzuim - denk aan een griepje of het coronavirus - als in langdurige uitval door bijvoorbeeld een burn-out.

Toch wel heel bijzonder dat nadat een volk helemaal is beschermd door de coronavaccins, mensen meer ziek worden dan ooit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het immuun systeem is mischien nog druk bezig met het opruimen van die spike proteïnen, waardoor een griep meer kans krijgt. Niemand weet hoelang dat spul blijft rondzwerven maar het blijkt dat het maanden na de vaccinatie nogsteeds detecteerbaar is in het bloed en mischien nog wel veel langer. (De spike proteïnen niet de mRNA).  Zoiezo zegt een bloedtest wat dit betreft niet alles. Mischien zitten er wel spike proteïnen verstopt in het weefsel, als coating in de aders of etc. Who knows?

Mischien, heel mischien breekt het lichaam een gedeelte van die spike proteïnen af (net zoals bij andere eiwitten) om daar nieuwe verbindingen van te bouwen dat lijdt tot prion ziektes. 

We zullen zien wat er met deze mensen gaat gebeuren. Mischien duurt het wel 10 jaar. Of het loopt toch goed af.

De serie Utopia was wel apart. Daar wouden ze iedereen onvruchtbaar maken doormiddel van een vaccine. Het zou zogenaamd 5 jaar duren totdat het werkt. En eerlijk gezegd zou het me niks verbazen als dit al is gebeurd of gaat gebeuren.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

Het immuun systeem is mischien nog druk bezig met het opruimen van die spike proteïnen, waardoor een griep meer kans krijgt. Niemand weet hoelang dat spul blijft rondzwerven maar het blijkt dat het maanden na de vaccinatie nogsteeds detecteerbaar is in het bloed en mischien nog wel veel langer. (De spike proteïnen niet de mRNA).  Zoiezo zegt een bloedtest wat dit betreft niet alles. Mischien zitten er wel spike proteïnen verstopt in het weefsel, als coating in de aders of etc. Who knows?

Mischien, heel mischien breekt het lichaam een gedeelte van die spike proteïnen af (net zoals bij andere eiwitten) om daar nieuwe verbindingen van te bouwen dat lijdt tot prion ziektes. 

We zullen zien wat er met deze mensen gaat gebeuren. Mischien duurt het wel 10 jaar. Of het loopt toch goed af.

De serie Utopia was wel apart. Daar wouden ze iedereen onvruchtbaar maken doormiddel van een vaccine. Het zou zogenaamd 5 jaar duren totdat het werkt. En eerlijk gezegd zou het me niks verbazen als dit al is gebeurd of gaat gebeuren.

Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat het niets anders is dan een aanval op de mensheid en dat we de echte gevolgen van dit alles pas echt de komende jaren zullen merken.

 

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou ik ook rekening mee, de doden van nu zijn mensen die extra gevoelig zijn voor de spuit, een voorspel maar binnen 5 a 10 jaar kan de grote massa ermee te maken, hebben ik ben  geen deskundige, kan het mis hebben, het kunnen gedachten spinsels zijn, toch blijft het in mijn geest hangen

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flieko zei:

Het immuun systeem is mischien nog druk bezig met het opruimen van die spike proteïnen, waardoor een griep meer kans krijgt. Niemand weet hoelang dat spul blijft rondzwerven maar het blijkt dat het maanden na de vaccinatie nogsteeds detecteerbaar is in het bloed en mischien nog wel veel langer. (De spike proteïnen niet de mRNA).  Zoiezo zegt een bloedtest wat dit betreft niet alles. Mischien zitten er wel spike proteïnen verstopt in het weefsel, als coating in de aders of etc. Who knows?

Mischien, heel mischien breekt het lichaam een gedeelte van die spike proteïnen af (net zoals bij andere eiwitten) om daar nieuwe verbindingen van te bouwen dat lijdt tot prion ziektes. 

We zullen zien wat er met deze mensen gaat gebeuren. Mischien duurt het wel 10 jaar. Of het loopt toch goed af.

De serie Utopia was wel apart. Daar wouden ze iedereen onvruchtbaar maken doormiddel van een vaccine. Het zou zogenaamd 5 jaar duren totdat het werkt. En eerlijk gezegd zou het me niks verbazen als dit al is gebeurd of gaat gebeuren.

Dit ziet er niet echt veelbelovend uit:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2023 om 10:59, Antoon zei:

Hou ik ook rekening mee, de doden van nu zijn mensen die extra gevoelig zijn voor de spuit, een voorspel maar binnen 5 a 10 jaar kan de grote massa ermee te maken, hebben ik ben  geen deskundige, kan het mis hebben, het kunnen gedachten spinsels zijn, toch blijft het in mijn geest hangen

Zoiets vermoed ik ook. Dat de meeste doden nog moeten gaan vallen. Heb een tijd terug iets gelezen over een experiment uit 2014 met een vergelijkbaar vaccin op 200000 mensen. Er leven er nog 5 van. Ik kan niet bewijzen dat het verhaal klopt, maar dat gebeurt me wel vaker. Ik veeg het niet zomaar van tafel. Het is goed mogelijk en de mens is slecht genoeg om dit te kunnen doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...