Ga naar inhoud

De zomer komt eraan. Smeren maar!


Joshua

Aanbevolen berichten

De zomer komt eraan dus de zonnebrand reclames zullen weer op volle toeren gaan draaien. Troep dat de vitamine D aanmaak blokkeert, troep dat zo is gemaakt dat snel in de huid trekt en in de bloedbaan terecht komt. Een chemisch mengsel van hormoon verstorende, aluminium houdende en titanium nano deeltjes bevattende verbindingen. Is dit een grap?

 

De kanker cijfers rijzen de pan uit en het is niet meer te overzien bij wie of wat de finale trigger was. Alles zit vol "goedgekeurde" stoffen terwijl het volk steeds zieker wordt met vreemde aandoeningen.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat echt zo? In mijn jonge jaren lag ik in de zomer ook te garen op het strand. Zonnebrand zorgde dat ik niet verbrandde. Dat werkt zonder twijfel. Onbeschermd in de zon liggen is ook niet goed. Gematigd wat zon pakken is wel gezond. Je krijgt er energie van. 
 

K heb geen idee wat erin zit hoor, maar dat je beschermd wordt tegen verbranden dat is zeker. Of het kanker veroorzaakt.... ik zal het niet tegen spreken want ik weet het niet. Als je gewoon een beetje oplet, dan heb je het niet nodig. Volgens mij heb ik het al meer dan 15 jaar niet meer gebruikt. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

K heb geen idee wat erin zit hoor, maar dat je beschermd wordt tegen verbranden dat is zeker.

Ik heb makkelijk praten want ik verbrand niet😝 maar als je je er in verdiept zit er behoorlijk wat rommel in. Mischien zijn er alternatieven?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...